Muziek / Muziekgames / NME top 500 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2014, 14:02 uur
Misschien zijn er nog B.B. stemmers die hun beslissing willen veranderen? Schijnt mogelijk te zijn
Maar nummer 2 worden in deze K.O. is ook heel mooi.
Maar nummer 2 worden in deze K.O. is ook heel mooi.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 14:21 uur
En we hebben een winnaar, Beach Boys winnen van The Smiths en is dus volgens jullie het beste nummer van de Nme top 500
Iedereen bedankt voor het stemmen en tot de volgende ko.
Iedereen bedankt voor het stemmen en tot de volgende ko.

0
geplaatst: 14 mei 2014, 14:28 uur
Dank de volgende ko zal morgen worden opgestart en wordt een ko waarop je lekker kunt dansen. 

0
geplaatst: 14 mei 2014, 15:29 uur
Ja Lex bedankt voor de organisatie en namens mij ook een dank naar alle echte Smiths-fans.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 16:04 uur
,overigens There Is a Light .. was dan weer het liedje wat altijd mijn stem had gehad.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 17:12 uur
Ja Lex, bedankt voor deze fijne trip. Ben vooral blij met de hoge positie van Billie Jean. Toch nog meer liefhebbers dan verwacht.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 18:56 uur
Wow, the Beach Boys winnen zowaar
, dat had ik niet verwacht.
Gelukkig dat ik dankzij sheep67 erachter kwam dat ik verkeerd om gestemd had. Dat Bruce in de komende MM-spelletjes daardoor wat extra anti-stemmen kan verwachten neem ik daarvoor op de koop toe
Dank je wel laxus11 voor de organisatie. Op naar je volgende spelletje
, dat had ik niet verwacht.Gelukkig dat ik dankzij sheep67 erachter kwam dat ik verkeerd om gestemd had. Dat Bruce in de komende MM-spelletjes daardoor wat extra anti-stemmen kan verwachten neem ik daarvoor op de koop toe

Dank je wel laxus11 voor de organisatie. Op naar je volgende spelletje

0
geplaatst: 14 mei 2014, 18:59 uur
Kees-Jan schreef:
, dat had ik niet verwacht.
Gelukkig dat ik dankzij sheep67 erachter kwam dat ik verkeerd om gestemd had.
, dat had ik niet verwacht.Gelukkig dat ik dankzij sheep67 erachter kwam dat ik verkeerd om gestemd had.
sheep67, ja hoor The Smiths verrraden

0
geplaatst: 14 mei 2014, 18:59 uur
Kees-Jan
Het is niet anders maar toch welgemeend gefeliciteerd met de overwinning van The Beach Boys.
Heeft even geduurd maar ben er inmiddels overheen.
Wat mij meer verbaasd is dat er users zijn met albums van The Smiths in hun Album Top 10 en dan stemmen op die surf-jongens. Vind best apart.
Het is niet anders maar toch welgemeend gefeliciteerd met de overwinning van The Beach Boys.Heeft even geduurd maar ben er inmiddels overheen.
Wat mij meer verbaasd is dat er users zijn met albums van The Smiths in hun Album Top 10 en dan stemmen op die surf-jongens. Vind best apart.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 19:01 uur
0
geplaatst: 14 mei 2014, 19:02 uur
Sorry 
Nee vond ze beide erg goed, Mijn stem ging dan ook na de underdog.
Vergeef je het me

Nee vond ze beide erg goed, Mijn stem ging dan ook na de underdog.
Vergeef je het me

0
geplaatst: 14 mei 2014, 19:07 uur
sheep67 The Smiths en Morrissey staan bij mij zeer hoog in allerlei lijstjes.
Zoals gezegd eerder There is a light zou bij mij altijd scoren en I know it 's over vind ik misschien wel mijn mooiste liedje ooit (zo ook in het new wave ko topic gepost).
Maar Good vibrations vind ik echt een super mooi liedje , ja zelfs mooier dan how soon ;...
Zoals gezegd eerder There is a light zou bij mij altijd scoren en I know it 's over vind ik misschien wel mijn mooiste liedje ooit (zo ook in het new wave ko topic gepost).
Maar Good vibrations vind ik echt een super mooi liedje , ja zelfs mooier dan how soon ;...
0
geplaatst: 14 mei 2014, 19:09 uur
Jawel Lex
. Ik weet al een tijdje dat je zeer gecharmeerd bent van het nummer Good Vibrations.
. Ik weet al een tijdje dat je zeer gecharmeerd bent van het nummer Good Vibrations.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 19:17 uur
Rudi S
I Know It's Over is zeker ontzettend mooi en heeft wat mij betreft eenzelfde lading als How Soon Is Now. Bedoel, tragiek alom in beide nummers. Maar goed smaken verschillen uiteraard maar een groter verschil tussen nummers van de BB en The Smiths is er haast niet. Zijn elkaars tegenpolen onderhand. De vrolijke deuntjes met surfen als rode lijn van de BB en het cynisme/zwartgalligheid van The Smiths. Had jou in eerste instantie anders ingeschat
Maar even goede vrienden.
I Know It's Over is zeker ontzettend mooi en heeft wat mij betreft eenzelfde lading als How Soon Is Now. Bedoel, tragiek alom in beide nummers. Maar goed smaken verschillen uiteraard maar een groter verschil tussen nummers van de BB en The Smiths is er haast niet. Zijn elkaars tegenpolen onderhand. De vrolijke deuntjes met surfen als rode lijn van de BB en het cynisme/zwartgalligheid van The Smiths. Had jou in eerste instantie anders ingeschat
Maar even goede vrienden.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 19:54 uur
Nu voel ik me pas echt beroerd.maar er komt een nieuwe Morrissey aan
* denotes required fields.