MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NME top 500 KO

zoeken in:
Misschien zijn er nog B.B. stemmers die hun beslissing willen veranderen? Schijnt mogelijk te zijn Maar nummer 2 worden in deze K.O. is ook heel mooi.

titan (crew)
13-15

En we hebben een winnaar, Beach Boys winnen van The Smiths en is dus volgens jullie het beste nummer van de Nme top 500

Iedereen bedankt voor het stemmen en tot de volgende ko.

En jij laxus11 ook bedankt.

Dank de volgende ko zal morgen worden opgestart en wordt een ko waarop je lekker kunt dansen.

Ja Lex bedankt voor de organisatie en namens mij ook een dank naar alle echte Smiths-fans.

,overigens There Is a Light .. was dan weer het liedje wat altijd mijn stem had gehad.

Ach ook weer eens leuk dat BB weer eens een Ko wint toch.

Ja Lex, bedankt voor deze fijne trip. Ben vooral blij met de hoge positie van Billie Jean. Toch nog meer liefhebbers dan verwacht.

Wow, the Beach Boys winnen zowaar , dat had ik niet verwacht.

Gelukkig dat ik dankzij sheep67 erachter kwam dat ik verkeerd om gestemd had. Dat Bruce in de komende MM-spelletjes daardoor wat extra anti-stemmen kan verwachten neem ik daarvoor op de koop toe

Dank je wel laxus11 voor de organisatie. Op naar je volgende spelletje

Kees-Jan schreef:
Wow, the Beach Boys winnen zowaar , dat had ik niet verwacht.

Gelukkig dat ik dankzij sheep67 erachter kwam dat ik verkeerd om gestemd had.

sheep67, ja hoor The Smiths verrraden

Kees-Jan

Het is niet anders maar toch welgemeend gefeliciteerd met de overwinning van The Beach Boys.
Heeft even geduurd maar ben er inmiddels overheen.
Wat mij meer verbaasd is dat er users zijn met albums van The Smiths in hun Album Top 10 en dan stemmen op die surf-jongens. Vind best apart.

Rudi S

Ach....jij stemt op The Beach Boys met een album van The Smiths in je Album Top 10 ssst dus

Sorry

Nee vond ze beide erg goed, Mijn stem ging dan ook na de underdog.

Vergeef je het me

sheep67 The Smiths en Morrissey staan bij mij zeer hoog in allerlei lijstjes.
Zoals gezegd eerder There is a light zou bij mij altijd scoren en I know it 's over vind ik misschien wel mijn mooiste liedje ooit (zo ook in het new wave ko topic gepost).
Maar Good vibrations vind ik echt een super mooi liedje , ja zelfs mooier dan how soon ;...

Jawel Lex . Ik weet al een tijdje dat je zeer gecharmeerd bent van het nummer Good Vibrations.

Rudi S

I Know It's Over is zeker ontzettend mooi en heeft wat mij betreft eenzelfde lading als How Soon Is Now. Bedoel, tragiek alom in beide nummers. Maar goed smaken verschillen uiteraard maar een groter verschil tussen nummers van de BB en The Smiths is er haast niet. Zijn elkaars tegenpolen onderhand. De vrolijke deuntjes met surfen als rode lijn van de BB en het cynisme/zwartgalligheid van The Smiths. Had jou in eerste instantie anders ingeschat Maar even goede vrienden.

sheep67 schreef:
Rudi S
Had jou in eerste instantie anders ingeschat Maar even goede vrienden.

Nu voel ik me pas echt beroerd.

maar er komt een nieuwe Morrissey aan

Gast
geplaatst: vandaag om 22:00 uur

geplaatst: vandaag om 22:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.