Muziek / Muziekgames / NME top 500 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2014, 03:03 uur
Wel eerlijk, John 
Ach HSIN? gaat het toch wel redden, niet?
4-5 om het even, beiden prima nummers.

Ach HSIN? gaat het toch wel redden, niet?
4-5 om het even, beiden prima nummers.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 03:37 uur
Poeha
Gemengde gevoelens nu, maar ja. Aan de ene kant kan je een fout maken met stemmen is menselijk maar aan de andere kant is het dus mogelijk verderop in het spel je stem zomaar te veranderen. Misschien maak ik er dan ook eens gebruik van. Nog meer anti Bruce Springsteen nu

Gemengde gevoelens nu, maar ja. Aan de ene kant kan je een fout maken met stemmen is menselijk maar aan de andere kant is het dus mogelijk verderop in het spel je stem zomaar te veranderen. Misschien maak ik er dan ook eens gebruik van. Nog meer anti Bruce Springsteen nu

0
Cured
geplaatst: 14 mei 2014, 08:07 uur
itchy schreef:
Wat een rukfinale. Ik pas
Welnee, echte muziek tenminste. Het is mij om het even en ik ging voor de voor mij in ieder geval de kleine underdoggie......wroeff ! Wat een rukfinale. Ik pas

0
geplaatst: 14 mei 2014, 08:29 uur
Geweldige finale, 2, ***** sterren liedjes, The Smiths is toch wel favoriete groepje, maar..
9-9
9-9
0
geplaatst: 14 mei 2014, 09:59 uur
laxus11 schreef:
Overigens gaan we tot de 15 en 2 verschil in de finale
Overigens gaan we tot de 15 en 2 verschil in de finale
Het was natuurlijk ook wel zo leuk als je gewoon zelf de finale had kunnen plaatsen. Maar helaas was er weer eens geen geduld....
0
geplaatst: 14 mei 2014, 10:02 uur
Cured schreef:
(quote)
Welnee, echte muziek tenminste. Het is mij om het even en ik ging voor de voor mij in ieder geval de kleine underdoggie......wroeff !
Je gaat altijd voor The Smiths en sinds wanneer zijn The Smiths op MuMe een underdog?
12-14
0
geplaatst: 14 mei 2014, 10:04 uur
I, I love the colorful clothes she wears
And the way the sunlight plays upon her hair
I hear the sound of a gentle word
On the wind that lifts her perfume through the air
And the way the sunlight plays upon her hair
I hear the sound of a gentle word
On the wind that lifts her perfume through the air
0
Cured
geplaatst: 14 mei 2014, 10:16 uur
vigil schreef:
Je gaat altijd voor The Smiths en sinds wanneer zijn The Smiths op MuMe een underdog?
In deze finale lijkt me Smiths gezien de vaste stemmers en topnummer Good Vibrations een klein beetje de underdog en ja The Smiths zijn veel beter dan die strandjongens waren, op een handvol nummers na waaronder deze, hun beste.(quote)
0
geplaatst: 14 mei 2014, 12:32 uur
Absoluut het beste nummer van de boys, leuk dat hij zo ver is gekomen in dit spel!
0
geplaatst: 14 mei 2014, 12:41 uur
Ik zie dat toch anders (hoe verwonderlijk
).
HSIN? is hier, gezien MuMe Ladder geschiedenis, toch echt wel topfavoriet.
).HSIN? is hier, gezien MuMe Ladder geschiedenis, toch echt wel topfavoriet.
0
Cured
geplaatst: 14 mei 2014, 13:01 uur
De stand is anders toch nog steeds 12-14 voor de Vibratiets 

* denotes required fields.