Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152 #2
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 oktober 2014, 18:00 uur
6. Geef ieder nummer een punt en tussen 0-10 en geef aan welke 2 nummers volgens jouw verder moeten.
Wakey!Wakey! - Light Outside
The Humble Servants - Child of Venus
Poème Électronique – The Echoes Fade
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen
0-0-0-0
Deadline: 29-10 18.00
0-0-0-0
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 18:16 uur
6. Wakey!Wakey! - Light Outside: Hallo jongens, wakker worden!! Zo opende Barend en van Dorp altijd. De bandsnaam deed mij ook aan een Toy Dolls nummer denken, blijkt allemaal een stuk rustiger te zijn. Ik wordt meer wakker van een goede kop koffie, dit is rustig doorkabbelen. Dan maar slaperig blijven, is ook prima. 8,1
The Humble Servants - Child of Venus: Dit ligt wel heel erg in mijn straatje, lekkere treurige, bezopen, katerachtige muziek vanuit de zelfkant. 9
Poème Électronique – The Echoes Fade: Dit is wel heel erg goed, en blijkbaar een stuk nieuwer als dat ik verwachtte. Lijkt wel te leunen op een OMD Electricity achtige sampler. 9
Eva De Roovere met Piet Goddaer – Antwerpen: Ozarc Henry, ja die ken ik natuurlijk wel. Hier klinkt hij een beetje als Tom Barman, maar die is een klasse beter, en hij zit hoe dan ook in een sterke ronde. Eva De Roovere heb ik minder mee. 8
0-1-1-0
The Humble Servants - Child of Venus: Dit ligt wel heel erg in mijn straatje, lekkere treurige, bezopen, katerachtige muziek vanuit de zelfkant. 9
Poème Électronique – The Echoes Fade: Dit is wel heel erg goed, en blijkbaar een stuk nieuwer als dat ik verwachtte. Lijkt wel te leunen op een OMD Electricity achtige sampler. 9
Eva De Roovere met Piet Goddaer – Antwerpen: Ozarc Henry, ja die ken ik natuurlijk wel. Hier klinkt hij een beetje als Tom Barman, maar die is een klasse beter, en hij zit hoe dan ook in een sterke ronde. Eva De Roovere heb ik minder mee. 8
0-1-1-0
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 18:29 uur
6. De beste ladder tot nu toe.
Vrolijk. Niet al te moeilijk maar absoluut een aardig nummer. (7,5)
Diep melancholisch is dit. Prachtig zuivere strijkinstrumenten. (8,5)
Ha, leuk. 80'er jaren elektropop met een aparte vrouwenstem. Ontdekking. (8,0)
Verzorgd nummer. Niets mis mee. (8,0)
0-2-2-0
Vrolijk. Niet al te moeilijk maar absoluut een aardig nummer. (7,5)
Diep melancholisch is dit. Prachtig zuivere strijkinstrumenten. (8,5)
Ha, leuk. 80'er jaren elektropop met een aparte vrouwenstem. Ontdekking. (8,0)
Verzorgd nummer. Niets mis mee. (8,0)
0-2-2-0
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 20:11 uur
6.
1. Wakey!Wakey! - Light Outside 7,2
2. The Humble Servants - Child of Venus 8
3. Poème Électronique – The Echoes Fade 6,5
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 8
1. Wakey!Wakey! - Light Outside // Dit lijkt wel wat op Train. En ik hou wel van bepaalde nummers van Train. Dit is deftige pop, met een fijne toets klassieke instrumenten. De eerste minuut vond ik zeer geweldig, maar ondanks de beperkte duur, begon het me toch redelijk snel te vervelen. Ook dat heb ik bij verschillende nummers van Train (zoals die Drops of Jupiter).
2. The Humble Servants - Child of Venus // Het had het vervolg op dat Drops of Jupiter kunnen zijn. Titelgewijs, that is. Mooi stukje muziek trouwens, deze Child of Venus.
3. Poème Électronique – The Echoes Fade // Hier heb ik wat minder mee. De zang en diens melodielijn vind wel wat hebben. De instrumentatie behoort tot de muziekhoek waar ik nooit zo gek veel voeling mee heb gehad.
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen // Apart, die twee exact dezelfde zanglijnen, zonder de minste pretentie tot meerstemmigheid. En wanneer die meerstemmigheid toch even gepretendeerd wordt, is dat net het minste stukje. Bizar dat ik - Antwerpenaar en KleinKunstliefhebber - dit nummer niet ken. Ik maak me sterk dat chauvinisme geen invloed had op mijn toebedeeld punt.
0-3-2-1
1. Wakey!Wakey! - Light Outside 7,2
2. The Humble Servants - Child of Venus 8
3. Poème Électronique – The Echoes Fade 6,5
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 8
1. Wakey!Wakey! - Light Outside // Dit lijkt wel wat op Train. En ik hou wel van bepaalde nummers van Train. Dit is deftige pop, met een fijne toets klassieke instrumenten. De eerste minuut vond ik zeer geweldig, maar ondanks de beperkte duur, begon het me toch redelijk snel te vervelen. Ook dat heb ik bij verschillende nummers van Train (zoals die Drops of Jupiter).
2. The Humble Servants - Child of Venus // Het had het vervolg op dat Drops of Jupiter kunnen zijn. Titelgewijs, that is. Mooi stukje muziek trouwens, deze Child of Venus.
3. Poème Électronique – The Echoes Fade // Hier heb ik wat minder mee. De zang en diens melodielijn vind wel wat hebben. De instrumentatie behoort tot de muziekhoek waar ik nooit zo gek veel voeling mee heb gehad.
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen // Apart, die twee exact dezelfde zanglijnen, zonder de minste pretentie tot meerstemmigheid. En wanneer die meerstemmigheid toch even gepretendeerd wordt, is dat net het minste stukje. Bizar dat ik - Antwerpenaar en KleinKunstliefhebber - dit nummer niet ken. Ik maak me sterk dat chauvinisme geen invloed had op mijn toebedeeld punt.
0-3-2-1
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 20:36 uur
Wakey!Wakey! - Light Outside 7,3 (lekker nummer)
The Humble Servants - Child of Venus 4,8 (dit vind ik niks, sorry)
Poème Électronique – The Echoes Fade 5,0 (wel apart maar grijpt me toch niet echt)
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 9,3 (ben fan van Eva, Piet en Vlaanderen!)
1-3-2-2
The Humble Servants - Child of Venus 4,8 (dit vind ik niks, sorry)
Poème Électronique – The Echoes Fade 5,0 (wel apart maar grijpt me toch niet echt)
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 9,3 (ben fan van Eva, Piet en Vlaanderen!)
1-3-2-2
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 20:55 uur
6.
1. Wakey!Wakey! - Light Outside (7,0)
Was even bang dat dit richting Racoon of iets dergelijks zou gaan. Gelukkig uiteindelijk toch een aardig nummer.
2. The Humble Servants - Child of Venus (8,2)
Down to the bone is dit wel ja
3. Poème Électronique – The Echoes Fade (9,5)
Dit is muziek waarmee ik juist heel veel voeling heb. Bijzondere stem op een bedje van fijne minimal synth. De 7'' komt overigens voor zover ik weet uit 1982, dus m.i. niet zo heel nieuw meer.. is toen wel slechts in kleine oplage uitgegeven, dus verzamelaars betalen de hoofdprijs. Recentelijk is van dit illustere gezelschap wel een verzamelaar verschenen zie ik, eens kijken of ik eea kan vinden.
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen (7,7)
Schattig nummer. Als ik het me goed herinner heb ik wel eens wat van haar solo gehoord en klikte dat niet direct, maar dit vind ik leuk.
1-4-3-2
1. Wakey!Wakey! - Light Outside (7,0)
Was even bang dat dit richting Racoon of iets dergelijks zou gaan. Gelukkig uiteindelijk toch een aardig nummer.
2. The Humble Servants - Child of Venus (8,2)
Down to the bone is dit wel ja

3. Poème Électronique – The Echoes Fade (9,5)
Dit is muziek waarmee ik juist heel veel voeling heb. Bijzondere stem op een bedje van fijne minimal synth. De 7'' komt overigens voor zover ik weet uit 1982, dus m.i. niet zo heel nieuw meer.. is toen wel slechts in kleine oplage uitgegeven, dus verzamelaars betalen de hoofdprijs. Recentelijk is van dit illustere gezelschap wel een verzamelaar verschenen zie ik, eens kijken of ik eea kan vinden.
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen (7,7)
Schattig nummer. Als ik het me goed herinner heb ik wel eens wat van haar solo gehoord en klikte dat niet direct, maar dit vind ik leuk.
1-4-3-2
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 21:17 uur
1. Wakey!Wakey! - Light Outside 5
Ik word hier niet echt wakker door geschud ondanks de bandnaam en het licht wat buiten is. Zouteloos 13 in een dozijn nummer.
2. The Humble Servants - Child of Venus 8,2
Schenk maar bij doe maar een dubbele. Heerlijke muziek om lekker bij thuis te komen na een dag werken. Mooi arrangement fijne droeve stem. Ik hou hier wel van.
3. Poème Électronique – The Echoes Fade 8,5
Fijne sferische muziek, stem doet wat denken aan Sopor Aeturnus, synthpop met een gothisch randje. Ik doe zwart rond mijn oren en trek de fladderjurk aan en vlieg even een rondje over de dansvloer.
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 7
Ik ben geen liefhebber van Nederlandstalig maar dit kan me wel bekoren. Eva heeft een prachtige zachte stem. Het is een lief nummer en Antwerpen is een geweldige stad.
1-5-4-2
Ik word hier niet echt wakker door geschud ondanks de bandnaam en het licht wat buiten is. Zouteloos 13 in een dozijn nummer.
2. The Humble Servants - Child of Venus 8,2
Schenk maar bij doe maar een dubbele. Heerlijke muziek om lekker bij thuis te komen na een dag werken. Mooi arrangement fijne droeve stem. Ik hou hier wel van.
3. Poème Électronique – The Echoes Fade 8,5
Fijne sferische muziek, stem doet wat denken aan Sopor Aeturnus, synthpop met een gothisch randje. Ik doe zwart rond mijn oren en trek de fladderjurk aan en vlieg even een rondje over de dansvloer.
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 7
Ik ben geen liefhebber van Nederlandstalig maar dit kan me wel bekoren. Eva heeft een prachtige zachte stem. Het is een lief nummer en Antwerpen is een geweldige stad.
1-5-4-2
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 22:05 uur
1. Wakey!Wakey! - Light Outside
Bekende naam en na de intro ook een bekend nummer. Wellicht is het iets te veel gericht op 'het maken van een mooi nummer'. Op zich niet erg als het 1 nummer op het album is maar als het album vol staat met dit soort nummers gaat het voor mij over en gaat het op Coldplay lijken. Voordeel van de twijfel. (7,5)
2. The Humble Servants - Child of Venus
Lastig! Rustig nummer, en het strijkwerk vind ik bijzonder mooi. Maar wanneer ga ik dit draaien? Ik krijg er weinig energie van en stemt me treurig. Doe me dan maar een viooltje in een vrolijk folknummertje. Btw kan ik ook ontroerd raken van een mooi folknummer, maar daarvoor raakt mij dit niet echt. (7,0)
3. Poème Électronique – The Echoes Fade
Nee, hier vind ik niets aan; van de stem tot en met het goedkoop klinkende ritme uit een huis-tuin-en-keuken-Roland orgeltje. (5,0)
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen
Mooi nummer waarbij je niet wordt afgeleid door de nl-talige tekst. Prima tempo dat het nummer voorttrekt. (7,2)
2-5-4-3
Bekende naam en na de intro ook een bekend nummer. Wellicht is het iets te veel gericht op 'het maken van een mooi nummer'. Op zich niet erg als het 1 nummer op het album is maar als het album vol staat met dit soort nummers gaat het voor mij over en gaat het op Coldplay lijken. Voordeel van de twijfel. (7,5)
2. The Humble Servants - Child of Venus
Lastig! Rustig nummer, en het strijkwerk vind ik bijzonder mooi. Maar wanneer ga ik dit draaien? Ik krijg er weinig energie van en stemt me treurig. Doe me dan maar een viooltje in een vrolijk folknummertje. Btw kan ik ook ontroerd raken van een mooi folknummer, maar daarvoor raakt mij dit niet echt. (7,0)
3. Poème Électronique – The Echoes Fade
Nee, hier vind ik niets aan; van de stem tot en met het goedkoop klinkende ritme uit een huis-tuin-en-keuken-Roland orgeltje. (5,0)
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen
Mooi nummer waarbij je niet wordt afgeleid door de nl-talige tekst. Prima tempo dat het nummer voorttrekt. (7,2)
2-5-4-3
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 22:36 uur
1. Wakey!Wakey! - Light Outside 7,5
2. The Humble Servants - Child of Venus 7,1
3. Poème Électronique – The Echoes Fade 6,4
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 7,0
3-6-4-3
2. The Humble Servants - Child of Venus 7,1
3. Poème Électronique – The Echoes Fade 6,4
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 7,0
3-6-4-3
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 23:09 uur
6. Geef ieder nummer een punt en tussen 0-10 en geef aan welke 2 nummers volgens jouw verder moeten.
Wakey!Wakey! - Light Outside 7,5
The Humble Servants - Child of Venus 9
Poème Électronique – The Echoes Fade 7,8
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 7,3
3-7-5-3
Wakey!Wakey! - Light Outside 7,5
The Humble Servants - Child of Venus 9
Poème Électronique – The Echoes Fade 7,8
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 7,3
3-7-5-3
0
11iS
geplaatst: 28 oktober 2014, 23:11 uur
Wakey!Wakey! - Light Outside 8,5
Mooie tekst en leuk pianoloopje. De strijkers maken het af, goed liedje.
The Humble Servants - Child of Venus 8,5
Ingetogen groeibriljant.
Poème Électronique – The Echoes Fade 6,5
Toffe synthpop maar lijkt nog niet helemaal af te zijn.
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 7,5
Fijne 'samenzang' (van 2 mensen die ik desondanks toch liever apart van elkaar hoor.)
4-8-5-3
Mooie tekst en leuk pianoloopje. De strijkers maken het af, goed liedje.
Ingetogen groeibriljant.
Poème Électronique – The Echoes Fade 6,5
Toffe synthpop maar lijkt nog niet helemaal af te zijn.
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 7,5
Fijne 'samenzang' (van 2 mensen die ik desondanks toch liever apart van elkaar hoor.)
4-8-5-3
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 23:17 uur
1. Wakey!Wakey! - Light Outside (Onder de categorie alternatief kan ik dit niet scharen hoe ruim ik ook denk(6,5)
2. The Humble Servants - Child of Venus 7
3. Poème Électronique – The Echoes Fade 7,6
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 6,7
4-9-6-3
2. The Humble Servants - Child of Venus 7
3. Poème Électronique – The Echoes Fade 7,6
4. Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 6,7
4-9-6-3
0
geplaatst: 29 oktober 2014, 09:37 uur
6. Wakey!Wakey! - Light Outside 6,5
Poppy deuntje, op zich redelijk aangenaam. Ik mis toch nog een weerhaakje ergens
The Humble Servants - Child of Venus 5
Doet mij echt helemaal niets. Saai zou ik het zelfs durven noemen. Alleen de stem heeft nog iets.
Poème Électronique – The Echoes Fade 6
Newwave zoals ik het nog gehoord heb. Weinig verrassend op speciaals
Eva De Roovere met Piet Goddaer – Antwerpen 6,5
Dit is een moeilijke. Op zich vind ik de song zeker niet slecht, maar tussen mij en de stem van Eva De Roovere zal het nooit goed komen.
5-9-6-4
Poppy deuntje, op zich redelijk aangenaam. Ik mis toch nog een weerhaakje ergens
The Humble Servants - Child of Venus 5
Doet mij echt helemaal niets. Saai zou ik het zelfs durven noemen. Alleen de stem heeft nog iets.
Poème Électronique – The Echoes Fade 6
Newwave zoals ik het nog gehoord heb. Weinig verrassend op speciaals
Eva De Roovere met Piet Goddaer – Antwerpen 6,5
Dit is een moeilijke. Op zich vind ik de song zeker niet slecht, maar tussen mij en de stem van Eva De Roovere zal het nooit goed komen.
5-9-6-4
0
geplaatst: 29 oktober 2014, 11:17 uur
Poème Électronique - The Echoes Fade 6,5
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 6,0
6-10-6-4
Poème Électronique - The Echoes Fade 6,5
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 6,0
6-10-6-4
0
geplaatst: 29 oktober 2014, 14:39 uur
Ooit was muziek als dit alternatief, maar in het jaar 2010 van verschijnen niet meer, aangezien dit op 3FM niet uit de toon zou vallen. 5
Erg mooie treurnis, fijne strijkpartij. Ontdekking. 8.2
Poème Électronique - The Echoes Fade
Lekkere minimal synth, apart stemgeluid als ze kras de verzen zingt en dan die droge dromerigheid van de refreinen, ik hou ervan. Ook een ontdekking. 8.4
NLtalig moet zich bij mij vaak extra bewijzen (kaf en koren), maar dit is gewoon prima gezongen en muzikaal dik in orde. Heeft gewoon pech dat het in dezelfde ladder zit als de vorige 2, vandaar geen punt. 7.3
6-11-7-4
Ooit was muziek als dit alternatief, maar in het jaar 2010 van verschijnen niet meer, aangezien dit op 3FM niet uit de toon zou vallen. 5
Erg mooie treurnis, fijne strijkpartij. Ontdekking. 8.2
Poème Électronique - The Echoes Fade
Lekkere minimal synth, apart stemgeluid als ze kras de verzen zingt en dan die droge dromerigheid van de refreinen, ik hou ervan. Ook een ontdekking. 8.4
NLtalig moet zich bij mij vaak extra bewijzen (kaf en koren), maar dit is gewoon prima gezongen en muzikaal dik in orde. Heeft gewoon pech dat het in dezelfde ladder zit als de vorige 2, vandaar geen punt. 7.3
6-11-7-4
0
geplaatst: 29 oktober 2014, 14:52 uur
Wakey!Wakey! - Light Outside 8.5
The Humble Servants - Child of Venus 7.5
Poème Électronique - The Echoes Fade 7.0
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 7.0
7-12-7-4
Wakey!Wakey! - Light Outside 8.5
The Humble Servants - Child of Venus 7.5
Poème Électronique - The Echoes Fade 7.0
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 7.0
7-12-7-4
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 oktober 2014, 15:54 uur
Sterke ronde idd
Wakey!Wakey! - Light Outside 7,9 Stond ook op mijn longlist, erg vrolijk nummer, ik wordt hier blij van
The Humble Servants - Child of Venus 7,6 Zeer droevige maar mooi gebrachte song, tegenovergestelde van zijn voorganger hierboven
Poème Électronique – The Echoes Fade 7,8 spannende electronica in de stijl van Visage, ja dit is leuk en mooi
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 7,5 ook een goeie track, ben geen fan van nederlandse taal, maar hier klinkt dat prima.
8-12-8-4
Sterke ronde idd
Wakey!Wakey! - Light Outside 7,9 Stond ook op mijn longlist, erg vrolijk nummer, ik wordt hier blij van
The Humble Servants - Child of Venus 7,6 Zeer droevige maar mooi gebrachte song, tegenovergestelde van zijn voorganger hierboven
Poème Électronique – The Echoes Fade 7,8 spannende electronica in de stijl van Visage, ja dit is leuk en mooi
Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 7,5 ook een goeie track, ben geen fan van nederlandse taal, maar hier klinkt dat prima.
8-12-8-4
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 oktober 2014, 18:06 uur
uitslag: Check het gem van song 4 opmerkelijk
1 The Humble Servants - Child of Venus 12 pt gem: 7,63
2 Wakey!Wakey! - Light Outside 8 gem: 7,25
3 Poème Électronique - The Echoes Fade 8 pt gem: 7,22
4 Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 4 pt gem: 7,37
1 The Humble Servants - Child of Venus 12 pt gem: 7,63
2 Wakey!Wakey! - Light Outside 8 gem: 7,25
3 Poème Électronique - The Echoes Fade 8 pt gem: 7,22
4 Eva De Roovere met Piet Goddaer - Antwerpen 4 pt gem: 7,37
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 oktober 2014, 18:07 uur
7. Geef ieder nummer een punt en tussen 0-10 en geef aan welke 2 nummers volgens jouw verder moeten.
Astrid Williamson - Pour
Détroit – Horizon
Tinavie - Chance
Patterns - Sunny Days
0-0-0-0
Deadline 30-10 18.00
Astrid Williamson - Pour
Détroit – Horizon
Tinavie - Chance
Patterns - Sunny Days
0-0-0-0
Deadline 30-10 18.00
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 oktober 2014, 18:19 uur
7. Geef ieder nummer een punt en tussen 0-10 en geef aan welke 2 nummers volgens jouw verder moeten.
Astrid Williamson - Pour 8 Dit klinkt geweldig, spannend mooie opbouw en mooie stem.
Détroit – Horizon 7,4 In het begin wat saai maar de lekkere bombast aan het einde maakt veel goed.
Tinavie - Chance 7,2 Dit begint vrij aardig maar naar het einde toe begint het me minder te boeien.
Patterns - Sunny Days 7,3 Vrij standaard popmuziek, niks mis mee.
1-1-0-0
Deadline 30-10 18.00
Astrid Williamson - Pour 8 Dit klinkt geweldig, spannend mooie opbouw en mooie stem.
Détroit – Horizon 7,4 In het begin wat saai maar de lekkere bombast aan het einde maakt veel goed.
Tinavie - Chance 7,2 Dit begint vrij aardig maar naar het einde toe begint het me minder te boeien.
Patterns - Sunny Days 7,3 Vrij standaard popmuziek, niks mis mee.
1-1-0-0
Deadline 30-10 18.00
0
geplaatst: 29 oktober 2014, 19:24 uur
7. Astrid Williamson – Pour: Het begin lijkt wel wat op die verkrachte versie van Mad World door Gary Jules; teveel bliepjes bij verder wel een zeer prettig klinkende zangeres . 8
Détroit – Horizon: Sfeervolle Franse praatmuziek, gaat wel lekker los, ik hou hier wel van. 9,1
Tinavie – Chance: Ook wel een mooi, lief liedje uit Rusland, stem lijkt wel wat op Nelly Furtado. 8,6
Patterns - Sunny Days: Leuk, een disconummer tussendoor, is weer helemaal in, of is dat alweer achterhaald? 7
1-2-1-0
Deadline 30-10 18.00
Détroit – Horizon: Sfeervolle Franse praatmuziek, gaat wel lekker los, ik hou hier wel van. 9,1
Tinavie – Chance: Ook wel een mooi, lief liedje uit Rusland, stem lijkt wel wat op Nelly Furtado. 8,6
Patterns - Sunny Days: Leuk, een disconummer tussendoor, is weer helemaal in, of is dat alweer achterhaald? 7
1-2-1-0
Deadline 30-10 18.00
0
geplaatst: 29 oktober 2014, 19:58 uur
7.
Astrid Williamson - Pour (7,0)
Apart nummer, mooie stem.
Détroit – Horizon (6,5)
Lekker rauwe productie (Talk Talk - Spirit of Eden), maar het nummer is me iets te langdradig.
Tinavie - Chance (7,5)
Een genre dat me ligt. Ik denk dat deze muziek nog verder kan groeien.
Patterns - Sunny Days (5,0)
De matige zang en ruwe beats liggen me zwaar op de maag.
2-2-2-0
Deadline 30-10 18.00
Astrid Williamson - Pour (7,0)
Apart nummer, mooie stem.
Détroit – Horizon (6,5)
Lekker rauwe productie (Talk Talk - Spirit of Eden), maar het nummer is me iets te langdradig.
Tinavie - Chance (7,5)
Een genre dat me ligt. Ik denk dat deze muziek nog verder kan groeien.
Patterns - Sunny Days (5,0)
De matige zang en ruwe beats liggen me zwaar op de maag.
2-2-2-0
Deadline 30-10 18.00
0
geplaatst: 29 oktober 2014, 20:37 uur
7.
Astrid Williamson - Pour 7,2 (goed popnummer)
Détroit – Horizon 7,9 (Frans, très bien!)
Tinavie - Chance 6,8 (redelijk)
Patterns - Sunny Days 7,8 (wel lekker)
2-3-2-1
Deadline 30-10 18.00
Astrid Williamson - Pour 7,2 (goed popnummer)
Détroit – Horizon 7,9 (Frans, très bien!)
Tinavie - Chance 6,8 (redelijk)
Patterns - Sunny Days 7,8 (wel lekker)
2-3-2-1
Deadline 30-10 18.00
0
geplaatst: 29 oktober 2014, 21:08 uur
7.
Astrid Williamson - Pour 6,0
Détroit – Horizon 6,5
Tinavie - Chance 6,7
Patterns - Sunny Days 6,3
2-4-3-1
Deadline 30-10 18.00
Astrid Williamson - Pour 6,0
Détroit – Horizon 6,5
Tinavie - Chance 6,7
Patterns - Sunny Days 6,3
2-4-3-1
Deadline 30-10 18.00
0
geplaatst: 29 oktober 2014, 22:07 uur
7. Geef ieder nummer een punt en tussen 0-10 en geef aan welke 2 nummers volgens jou verder moeten.
1. Astrid Williamson - Pour 8
2. Détroit – Horizon 6,2
3. Tinavie - Chance 6,8
4. Patterns - Sunny Days 7,4
3-4-3-2
Deadline 30-10 18.00
1. Astrid Williamson - Pour 8
2. Détroit – Horizon 6,2
3. Tinavie - Chance 6,8
4. Patterns - Sunny Days 7,4
3-4-3-2
Deadline 30-10 18.00
0
geplaatst: 29 oktober 2014, 22:38 uur
7. Geef ieder nummer een punt en tussen 0-10 en geef aan welke 2 nummers volgens jou verder moeten.
Sterke selectie. Geen commentaar, slechts puntjes vandaag...
1. Astrid Williamson - Pour 8,5
2. Détroit – Horizon 8
3. Tinavie - Chance 9
4. Patterns - Sunny Days 6 Wel verreweg het leukste clipje
.
4-4-4-2
Deadline 30-10 18.00
Sterke selectie. Geen commentaar, slechts puntjes vandaag...
1. Astrid Williamson - Pour 8,5
2. Détroit – Horizon 8
3. Tinavie - Chance 9
4. Patterns - Sunny Days 6 Wel verreweg het leukste clipje
.4-4-4-2
Deadline 30-10 18.00
0
geplaatst: 29 oktober 2014, 23:30 uur
1. Astrid Williamson - Pour 8,0
2. Détroit – Horizon 8,5
3. Tinavie - Chance 7,0
4. Patterns - Sunny Days 6,5
.
5-5-4-2
Deadline 30-10 18.00
1. Astrid Williamson - Pour 8,0
2. Détroit – Horizon 8,5
3. Tinavie - Chance 7,0
4. Patterns - Sunny Days 6,5
.
5-5-4-2
Deadline 30-10 18.00
0
geplaatst: 29 oktober 2014, 23:49 uur
1. Astrid Williamson - Pour 7,5 iets beter dan song 2
2. Détroit – Horizon 7,4 gaat wel
3. Tinavie - Chance 9,0 heerlijk nummer, prima band
4. Patterns - Sunny Days 6,0 niet mijn ding
.
6-5-5-2
Deadline 30-10 18.00
1. Astrid Williamson - Pour 7,5 iets beter dan song 2
2. Détroit – Horizon 7,4 gaat wel
3. Tinavie - Chance 9,0 heerlijk nummer, prima band
4. Patterns - Sunny Days 6,0 niet mijn ding
.
6-5-5-2
Deadline 30-10 18.00
0
11iS
geplaatst: 29 oktober 2014, 23:50 uur
Astrid Williamson - Pour 8,5
Prachtige zang met interessante "blieps" die geen moment irriteren.
Détroit – Horizon 8,5
Mooi nummer dat even lekker ontspoord.
Tinavie - Chance 7,5
Prima maar in deze sterke ronde een beetje ondergesneeuwd.
Patterns - Sunny Days 8,0
Een moderne variant van Kim Wilde, en ja: dat ik een compliment!
7-6-5-2
Deadline 30-10 18.00
Astrid Williamson - Pour 8,5
Prachtige zang met interessante "blieps" die geen moment irriteren.
Détroit – Horizon 8,5
Mooi nummer dat even lekker ontspoord.
Tinavie - Chance 7,5
Prima maar in deze sterke ronde een beetje ondergesneeuwd.
Patterns - Sunny Days 8,0
Een moderne variant van Kim Wilde, en ja: dat ik een compliment!
7-6-5-2
Deadline 30-10 18.00
0
geplaatst: 30 oktober 2014, 00:49 uur
1. Astrid Williamson - Pour 7,2
2. Détroit – Horizon 7
3. Tinavie - Chance 6,7
4. Patterns - Sunny Days 6,3
8-7-5-2
Deadline 30-10 18.00
1. Astrid Williamson - Pour 7,2
2. Détroit – Horizon 7
3. Tinavie - Chance 6,7
4. Patterns - Sunny Days 6,3
8-7-5-2
Deadline 30-10 18.00