Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152 #2
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 juni 2015, 23:01 uur
Ik vind dit trouwens een erg sterke editie, heb alle nummers op een stick gezet, om wat meer te luisteren van de week. Ik mis alleen Se Delan in de finale.
0
geplaatst: 30 juni 2015, 08:54 uur
DjFrankie schreef:
Bedankt herman
Trouwens Bardt1980 heeft er alweer 3 in de finale, net als een half jaar geleden
Bedankt herman
Trouwens Bardt1980 heeft er alweer 3 in de finale, net als een half jaar geleden
Ja inderdaad, ik was ook aangenaam verrast
Wel opmerkelijk dat mijn paradepaardjes er vrijwel meteen in de 1e en 2e ronde uit lagen. Seasurfer had ik bijna aan het begin van deze editie vervangen omdat ik twijfelde of ie wel zou aanslaan. Het nummer van Té had ik eigenlijk ter variatie aan het einde toegevoegd. Maar eerlijk gezegd had ik hiervan het minste verwacht. Zo zie je maar weer hoe dit spel telkens weer kan verrassen. Wellicht was het toch een groeibriljantje...herman? 
0
geplaatst: 30 juni 2015, 12:05 uur
Nee, dit nummer valt weinig aan te groeien. Het is behoorlijk in your face, je vindt het goed of niet. Bij herbeluistering blijft dit een onvoldoende voor mij.
0
geplaatst: 30 juni 2015, 12:07 uur
Geeft ook niet. Het was ook cynisch bedoelt. Aangezien je al meerdere malen had laten weten dat je het 'jammer' vond dat het nummer telkens een ronde verder kwam. Smaken verschillen inderdaad 

0
geplaatst: 30 juni 2015, 14:54 uur
Wauw, zo ver is een nominatie van mij nog nooit geraakt. Dat beloofd voor de volgende editie, misschien eindelijk iets in de finale
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 juni 2015, 16:44 uur
Aroentje schreef:
Wauw, zo ver is een nominatie van mij nog nooit geraakt. Dat beloofd voor de volgende editie, misschien eindelijk iets in de finale
(quote)
Had van mij in de finale gemogen, topnummer.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 juli 2015, 18:52 uur
Nee is allemaal erg divers nog, nog niks concreet.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 juli 2015, 22:44 uur
11 lijsten nu, ik zelf vind het erg moeilijk deze keer
0
geplaatst: 4 juli 2015, 00:32 uur
Vind het niet zo lastig. 7 topnummers en 7 mindere. Mijn eigen nominatie heb ik precies in het midden gezet. 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 juli 2015, 19:53 uur
15 Lijstjes binnen alvast, ik hoop nog op lijstjes van
vleertje sokra remcodulac Gretz the viking Svendra Salvadore Sunderland El Ninjo
voor maandag 6 Juli 19.00
vleertje sokra remcodulac Gretz the viking Svendra Salvadore Sunderland El Ninjo

0
geplaatst: 5 juli 2015, 09:58 uur
DjFrankie schreef:
Ik stuur zeker nog een lijstje in....door drukte kon ik de laatste rondes weinig meedoen en zitten de nummers van de finalisten er nog niet zo goed in.....nog druk bezig met luisteren dus.
0
geplaatst: 6 juli 2015, 13:19 uur
Top 15 ingezonden
1x Wat doet dit in de finale?
2x Mwah
1x Goed, maar op uitgeluisterd
de rest is prima muziek, waarvan de top errug fijn is!
Bovenin staan 4 van mijn ontdekkingen in deze editie
Kortom: prima finale
Jammer dat Annette Peacock er niet tussen staat,
anders was t feest der ontdekkingen helemaal compleet geweest in deze finale
1x Wat doet dit in de finale?
2x Mwah
1x Goed, maar op uitgeluisterd
de rest is prima muziek, waarvan de top errug fijn is!
Bovenin staan 4 van mijn ontdekkingen in deze editie
Kortom: prima finale

0
geplaatst: 6 juli 2015, 15:27 uur
sokra schreef:
Goed te lezen dat ik toch iemand een plezier heb gedaan deze editie, want mijn nominaties deden het deze keer niet zo best

0
geplaatst: 6 juli 2015, 17:11 uur
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het leuker vind om te lezen dat iemand een ontdekking heeft gedaan n.a.v. een van mijn nominaties dan een plek in de finale te hebben behaald.
0
geplaatst: 6 juli 2015, 17:37 uur
Maar dat drie van jouw nominaties een plek in de finale hebben is wel bijzonder. 

0
geplaatst: 6 juli 2015, 19:00 uur
Pff nog net op tijd
, zat even zonder internet onderweg.
Twee nummers springen er duidelijk boven uit voor mij.
, zat even zonder internet onderweg.Twee nummers springen er duidelijk boven uit voor mij.
0
geplaatst: 6 juli 2015, 19:36 uur
El Ninjo schreef:
Goed te lezen dat ik toch iemand een plezier heb gedaan deze editie, want mijn nominaties deden het deze keer niet zo best
(quote)
Mij deed je er ook een groot plezier mee. Ik had nog nooit van haar gehoord. Prima artieste

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 juli 2015, 19:45 uur
Ik heb geteltd en ben zeer verrast, ook trouwens dat the viking al vanaf 28-6 niet meer online is geweest, ook geen lijst helaas.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 juli 2015, 19:50 uur
Ik wil alvast deze 23 users bedanken voor hun lijst. Mensen een prognose voor de top 3?
vleertje sokra remcodulac BuzzLightyear Bardt1980 Gretz Papartis Svendra herman Salvadore
Sunderland El Ninjo 11iS Poeha stoepkrijt deric raven Co Jackso Justus18 2MY Aroentje yeahyeahyeah dynamo d
en ikzelf
vleertje sokra remcodulac BuzzLightyear Bardt1980 Gretz Papartis Svendra herman Salvadore
Sunderland El Ninjo 11iS Poeha stoepkrijt deric raven Co Jackso Justus18 2MY Aroentje yeahyeahyeah dynamo d
en ikzelf
0
geplaatst: 6 juli 2015, 19:54 uur
Ik gok:
1 - Makthaverskan
2 - there will be fireworks
3 - Secret Colours
1 - Makthaverskan
2 - there will be fireworks
3 - Secret Colours
0
geplaatst: 6 juli 2015, 19:54 uur
DjFrankie schreef:
Mensen een prognose voor de top 3?
Ik was er net over aan het peinzen! Komt-ie:Mensen een prognose voor de top 3?
1. Peter Kernel (typisch het soort muziek waar de vaste bezoekers aan dit topic altijd zo dol op zijn)
2. Makthaverskan
3. Sea Surfer
...
15. Té
* denotes required fields.