MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152 #2

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Ik vind dit trouwens een erg sterke editie, heb alle nummers op een stick gezet, om wat meer te luisteren van de week. Ik mis alleen Se Delan in de finale.

DjFrankie schreef:
Bedankt herman

Trouwens Bardt1980 heeft er alweer 3 in de finale, net als een half jaar geleden

Ja inderdaad, ik was ook aangenaam verrast Wel opmerkelijk dat mijn paradepaardjes er vrijwel meteen in de 1e en 2e ronde uit lagen. Seasurfer had ik bijna aan het begin van deze editie vervangen omdat ik twijfelde of ie wel zou aanslaan. Het nummer van Té had ik eigenlijk ter variatie aan het einde toegevoegd. Maar eerlijk gezegd had ik hiervan het minste verwacht. Zo zie je maar weer hoe dit spel telkens weer kan verrassen. Wellicht was het toch een groeibriljantje...herman?

Nee, dit nummer valt weinig aan te groeien. Het is behoorlijk in your face, je vindt het goed of niet. Bij herbeluistering blijft dit een onvoldoende voor mij.

Geeft ook niet. Het was ook cynisch bedoelt. Aangezien je al meerdere malen had laten weten dat je het 'jammer' vond dat het nummer telkens een ronde verder kwam. Smaken verschillen inderdaad

DjFrankie schreef:
Nummers 16-30
28 Westkust - Weekends

Wauw, zo ver is een nominatie van mij nog nooit geraakt. Dat beloofd voor de volgende editie, misschien eindelijk iets in de finale

DjFrankie (moderator)
Aroentje schreef:
(quote)

Wauw, zo ver is een nominatie van mij nog nooit geraakt. Dat beloofd voor de volgende editie, misschien eindelijk iets in de finale

Had van mij in de finale gemogen, topnummer.

DjFrankie (moderator)
6 lijsten verwerkt nu.

Was het zo schrikken dan?

DjFrankie (moderator)
Nee is allemaal erg divers nog, nog niks concreet.

DjFrankie (moderator)
11 lijsten nu, ik zelf vind het erg moeilijk deze keer

Vind het niet zo lastig. 7 topnummers en 7 mindere. Mijn eigen nominatie heb ik precies in het midden gezet.

DjFrankie (moderator)
15 Lijstjes binnen alvast, ik hoop nog op lijstjes van

vleertje sokra remcodulac Gretz the viking Svendra Salvadore Sunderland El Ninjo

voor maandag 6 Juli 19.00

zondag 5 juli of maandag 6 juli?

DjFrankie (moderator)
Svendra schreef:
zondag 5 juli of maandag 6 juli?

De 6de Sander,last van de hitte ?

DjFrankie schreef:
15 Lijstjes binnen alvast, ik hoop nog op lijstjes van

vleertje sokra remcodulac Gretz the viking Svendra Salvadore Sunderland El Ninjo

voor maandag 6 Juli 19.00

Ik stuur zeker nog een lijstje in....door drukte kon ik de laatste rondes weinig meedoen en zitten de nummers van de finalisten er nog niet zo goed in.....nog druk bezig met luisteren dus.

En ik heb ingezonden.

Ik kom morgen nog met een lijst.

Sunderland schreef:
Ik kom morgen nog met een lijst.

Top 15 ingezonden

1x Wat doet dit in de finale?
2x Mwah
1x Goed, maar op uitgeluisterd

de rest is prima muziek, waarvan de top errug fijn is!
Bovenin staan 4 van mijn ontdekkingen in deze editie

Kortom: prima finale

Jammer dat Annette Peacock er niet tussen staat,
anders was t feest der ontdekkingen helemaal compleet geweest in deze finale

sokra schreef:

Jammer dat Annette Peacock er niet tussen staat,
anders was t feest der ontdekkingen helemaal compleet geweest in deze finale

Goed te lezen dat ik toch iemand een plezier heb gedaan deze editie, want mijn nominaties deden het deze keer niet zo best

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het leuker vind om te lezen dat iemand een ontdekking heeft gedaan n.a.v. een van mijn nominaties dan een plek in de finale te hebben behaald.

Maar dat drie van jouw nominaties een plek in de finale hebben is wel bijzonder.

Pff nog net op tijd , zat even zonder internet onderweg.

Twee nummers springen er duidelijk boven uit voor mij.

DjFrankie (moderator)
Ik ga nu tellen

El Ninjo schreef:
(quote)

Goed te lezen dat ik toch iemand een plezier heb gedaan deze editie, want mijn nominaties deden het deze keer niet zo best

Mij deed je er ook een groot plezier mee. Ik had nog nooit van haar gehoord. Prima artieste

DjFrankie (moderator)
Ik heb geteltd en ben zeer verrast, ook trouwens dat the viking al vanaf 28-6 niet meer online is geweest, ook geen lijst helaas.

Geen wifi in zijn drakar, vrees ik.

DjFrankie (moderator)
Ik wil alvast deze 23 users bedanken voor hun lijst. Mensen een prognose voor de top 3?

vleertje sokra remcodulac BuzzLightyear Bardt1980 Gretz Papartis Svendra herman Salvadore
Sunderland El Ninjo 11iS Poeha stoepkrijt deric raven Co Jackso Justus18 2MY Aroentje yeahyeahyeah dynamo d
en ikzelf

Ik gok:

1 - Makthaverskan
2 - there will be fireworks
3 - Secret Colours

DjFrankie schreef:
Mensen een prognose voor de top 3?
Ik was er net over aan het peinzen! Komt-ie:

1. Peter Kernel (typisch het soort muziek waar de vaste bezoekers aan dit topic altijd zo dol op zijn)
2. Makthaverskan
3. Sea Surfer
...
15. Té

Gast
geplaatst: vandaag om 17:21 uur

geplaatst: vandaag om 17:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.