MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.

zoeken in:
Het voelde inderdaad meer als 10 jaar

catdog schreef:
Bizar trouwens dat de Spice Girls maar zo'n 1,5 jaar in originele line up bij elkaar waren. Dat leek toch veel langer te zijn met de hype die eromheen hing met alle merchandise en cash ins

Ze zijn al in '93 (en hadden succes vanaf juli '96) begonnen en Geri ging pas in sept. '98 weg dus das wel iets langer dan 1,5 jaar .

Hij bedoelt waarschijnlijk vanaf de debuutsingle. Sowieso hadden ze daarvoor nauwelijks bekendheid natuurlijk.

6-0

5. Holler vs. Get Down (You're the One for Me)

0-1

Arrie schreef:
(quote)

Heb je dat zo bewust meegemaakt dan? Ik niet namelijk, en ik ben ouder dan jij...

Gek genoeg wel. Ik was mega-fan. Had een t-shirt. Had het complete foto album. Had de videoband van de film. Had een spaarpot van hun. Speciale lollipops met kauwgum erin verstopt. Gek genoeg heb ik echter nooit een CD van ze gehad. Had wel in 2008 de Greatest Hits verzameling gekocht met DVD erbij.

Edgar18 schreef:
(quote)

Ze zijn al in '93 (en hadden succes vanaf juli '96) begonnen en Geri ging pas in sept. '98 weg dus das wel iets langer dan 1,5 jaar .

Nee joh. Geri ging al in Mei van '98 weg. Dus dat is echt maar zo'n 1,5 jaar success geweest sinds de debuutsingle.

30 mei werd het bekend gemaakt maar ze ging pas in september (volgens wiki). Maar, zo'n twee jaar is inderdaad korter dan je zou denken.

Belangrijkste is DAT ze ging

1-3

1996 vond ik toch wel het leukste jaar van de bSB, en eigenlijk ook wel van de Spice Girls

6. 2 Become 1 vs. Shape of My Heart

1-0

7. Spice Girls - Viva Forever vs. Backstreet Boys - I Want It That Way

1-0 oei lastig

Makkie. Overschat BSB nummer

2-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:49 uur

geplaatst: vandaag om 09:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.