Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2014, 19:27 uur
catdog schreef:
Bizar trouwens dat de Spice Girls maar zo'n 1,5 jaar in originele line up bij elkaar waren. Dat leek toch veel langer te zijn met de hype die eromheen hing met alle merchandise en cash ins
Bizar trouwens dat de Spice Girls maar zo'n 1,5 jaar in originele line up bij elkaar waren. Dat leek toch veel langer te zijn met de hype die eromheen hing met alle merchandise en cash ins
Ze zijn al in '93 (en hadden succes vanaf juli '96) begonnen en Geri ging pas in sept. '98 weg dus das wel iets langer dan 1,5 jaar
.
0
geplaatst: 9 november 2014, 19:29 uur
Hij bedoelt waarschijnlijk vanaf de debuutsingle. Sowieso hadden ze daarvoor nauwelijks bekendheid natuurlijk.
0
geplaatst: 9 november 2014, 19:51 uur
Arrie schreef:
Heb je dat zo bewust meegemaakt dan? Ik niet namelijk, en ik ben ouder dan jij...
(quote)
Heb je dat zo bewust meegemaakt dan? Ik niet namelijk, en ik ben ouder dan jij...
Gek genoeg wel. Ik was mega-fan. Had een t-shirt. Had het complete foto album. Had de videoband van de film. Had een spaarpot van hun. Speciale lollipops met kauwgum erin verstopt. Gek genoeg heb ik echter nooit een CD van ze gehad. Had wel in 2008 de Greatest Hits verzameling gekocht met DVD erbij.
0
geplaatst: 9 november 2014, 19:55 uur
Edgar18 schreef:
Ze zijn al in '93 (en hadden succes vanaf juli '96) begonnen en Geri ging pas in sept. '98 weg dus das wel iets langer dan 1,5 jaar
.
(quote)
. Nee joh. Geri ging al in Mei van '98 weg. Dus dat is echt maar zo'n 1,5 jaar success geweest sinds de debuutsingle.
0
geplaatst: 9 november 2014, 20:00 uur
30 mei werd het bekend gemaakt maar ze ging pas in september (volgens wiki). Maar, zo'n twee jaar is inderdaad korter dan je zou denken.
0
geplaatst: 9 november 2014, 20:54 uur
1-3
1996 vond ik toch wel het leukste jaar van de bSB, en eigenlijk ook wel van de Spice Girls
1996 vond ik toch wel het leukste jaar van de bSB, en eigenlijk ook wel van de Spice Girls

0
geplaatst: 9 november 2014, 23:00 uur
7. Spice Girls - Viva Forever vs. Backstreet Boys - I Want It That Way
1-0 oei lastig
1-0 oei lastig
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.