MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.

zoeken in:
Dit is de finale.

5-5

Oneerlijke strijd: Ik heb nét Blank Space opgezet.

6-5

(Blank Space zou mijn stem toch wel gekregen hebben, hoor.)

7-5

Pfffffff....

Pff. Drama.

7. Taylor Swift - I Knew You Were Trouble vs. Katy Perry - Firework

0-1

0-2

1-3

1-5

Wat is er zo grappig?

Zwarte paard denk ik.

Ja #6 zou ook zeker een van mijn droomfinales zijn geweest, maar er moest er nu eenmaal een afvallen.

Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die Blank Space daadwerkelijk een slecht liedje vinden.

Dat zegt ook niemand toch? Maar het mag de schoenen van Dark Horse nog niet poetsen.

1-6

8. Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together vs. Katy Perry - Chained to the Rhythm (ft. Skip Marley)

0-1

Dark Horse heeft helemaal ge....

0-2

0-3

M'n nieuwe favoriet in dit spel, nu Dark Horse democratisch (?) is weggestemd.

Als jullie nu hadden gezegd dat jullie ineens zo snel gingen stemmen, had ik het boodschappen doen en randzaken uitgesteld tot na 11.00 uur.

Teunnis z'n stem tegen Dark Horse (of voor Blank Space), zag ik niet direct aankomen.

1-4

1-5

Hoe jammerlijk ik het ook vind dat het Zwarte Paard er voor de kwartfinales uit ligt vanwege de zwaarst mogelijke loting, voor de balans is het beter dat Blank Space het gered heeft. Anders zou Taylor er nog maar 2 over hebben gehad.

Poeha schreef:
0-3

M'n nieuwe favoriet in dit spel, nu Dark Horse democratisch (?) is weggestemd.

Als jullie nu hadden gezegd dat jullie ineens zo snel gingen stemmen, had ik het boodschappen doen en randzaken uitgesteld tot na 11.00 uur.

Teunnis z'n stem tegen Dark Horse (of voor Blank Space), zag ik niet direct aankomen.

Tsja, was geen hele moeilijke keuze, ondanks dat het zo ongeveer de sterkst mogelijk battle in deze K.O. is. Samen met New Romantics is Blank Space materiaal voor mijn persoonlijke top-100. Dark Horse is meer iets voor tussen de 300 en 500.

Overigens heeft Katy Perry met o.a. Teenage Dream en Firework nog nummers in het spel die meekunnen met Dark Horse. Taylor Swift was al haar andere goede nummers al kwijt - oké, Shake It Off blijft leuk.

2-5

Jullie zijn wel erg gemeen voor Tay-Tay

4-6

Loten

Kwartfinales. Tot de 6, 2 verschil.

1. Taylor Swift - Shake It Off vs. Katy Perry - The One That Got Away
2. Taylor Swift - Blank Space vs. Katy Perry - Chained to the Rhythm (ft. Skip Marley)
3. Taylor Swift - End Game (ft. Ed Sheeran & Future) vs. Katy Perry - Wide Awake
4. Katy Perry - Teenage Dream vs. Katy Perry - Firework

1. Taylor Swift - Shake It Off vs. Katy Perry - The One That Got Away

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.