MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederpop 70's KO

zoeken in:

23. Golden Earring - Bombay vs. Frans Halsema - Voor Haar

0-1

Cured
1-1

24. Shirley - It's me vs. Champagne - Black Jack

0-1 Beide niet veel

1-1

It's me niet veel? Het is gewoon een meesterwerk.

Zephyr
oei, die moest ik beide even scannen...

3-2

Cured
5-2

25. Kayak - Starlight Dancer vs. Robert Long - Flink Zijn

0-0

0-1

Ik word echt moe van dat Golden Earring fetisjisme hier. Dat zo'n prachtig nummer als Voor haar sneuvelt ten koste van zo'n niemendalletje van de Golden Earring is ronduit belachelijk.

0-2 Ondanks dat ik best een liefhebber ben van GE ben ik het toch met je eens Scorpion, Een prima Ge nummer tegen het prachtige Voor Haar.

Hier de keuze ook moeilijk.

2-3

Om nou te spreken van een fetisjisme vind ik wat ver gaan, dan zijn er wel andere bands te bedenken hier op MuMe. Prima dat GE wat waardering krijgt hier, maar dat 'Voor haar' hier al sneuvelt baal ik enorm van.

Martial
5-3

Martial
26. Kayak - Lost Blue of Chartres (Theme from Spetters) vs. Sandy Coast - Just A Friend

0-1

Kayak ook prima natuurlijk.

Martial
Scorpion_21 schreef:
0-1
Dat zo'n prachtig nummer als Voor haar sneuvelt ten koste van zo'n niemendalletje van de Golden Earring is ronduit belachelijk.

Ben ik met je eens, Voor Haar is een pareltje!

Zephyr
0-3 grandioos nummer van SC

0-5

27. Fungus - Kaap'ren Varen vs. Dizzy Man's Band - The Show

Gast
geplaatst: vandaag om 13:38 uur

geplaatst: vandaag om 13:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.