Muziek / Muziekgames / Nederpop 70's KO
zoeken in:
0
geplaatst: 1 augustus 2014, 15:24 uur
23. Golden Earring - Bombay vs. Frans Halsema - Voor Haar
0-1
0-1
0
Cured
geplaatst: 1 augustus 2014, 20:07 uur
5-2
25. Kayak - Starlight Dancer vs. Robert Long - Flink Zijn
0-0
25. Kayak - Starlight Dancer vs. Robert Long - Flink Zijn
0-0
0
geplaatst: 1 augustus 2014, 20:11 uur
0-1
Ik word echt moe van dat Golden Earring fetisjisme hier. Dat zo'n prachtig nummer als Voor haar sneuvelt ten koste van zo'n niemendalletje van de Golden Earring is ronduit belachelijk.
Ik word echt moe van dat Golden Earring fetisjisme hier. Dat zo'n prachtig nummer als Voor haar sneuvelt ten koste van zo'n niemendalletje van de Golden Earring is ronduit belachelijk.
0
geplaatst: 1 augustus 2014, 20:13 uur
0-2 Ondanks dat ik best een liefhebber ben van GE ben ik het toch met je eens Scorpion, Een prima Ge nummer tegen het prachtige Voor Haar.
Hier de keuze ook moeilijk.
Hier de keuze ook moeilijk.
0
geplaatst: 1 augustus 2014, 21:14 uur
2-3
Om nou te spreken van een fetisjisme vind ik wat ver gaan, dan zijn er wel andere bands te bedenken hier op MuMe. Prima dat GE wat waardering krijgt hier, maar dat 'Voor haar' hier al sneuvelt baal ik enorm van.
Om nou te spreken van een fetisjisme vind ik wat ver gaan, dan zijn er wel andere bands te bedenken hier op MuMe. Prima dat GE wat waardering krijgt hier, maar dat 'Voor haar' hier al sneuvelt baal ik enorm van.
0
Martial
geplaatst: 1 augustus 2014, 22:20 uur
26. Kayak - Lost Blue of Chartres (Theme from Spetters) vs. Sandy Coast - Just A Friend
0-1
Kayak ook prima natuurlijk.
0-1
Kayak ook prima natuurlijk.
0
Martial
geplaatst: 1 augustus 2014, 22:21 uur
Scorpion_21 schreef:
0-1
Dat zo'n prachtig nummer als Voor haar sneuvelt ten koste van zo'n niemendalletje van de Golden Earring is ronduit belachelijk.
0-1
Dat zo'n prachtig nummer als Voor haar sneuvelt ten koste van zo'n niemendalletje van de Golden Earring is ronduit belachelijk.
Ben ik met je eens, Voor Haar is een pareltje!
0
geplaatst: 1 augustus 2014, 22:48 uur
0-5
27. Fungus - Kaap'ren Varen vs. Dizzy Man's Band - The Show
27. Fungus - Kaap'ren Varen vs. Dizzy Man's Band - The Show
* denotes required fields.