MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2005

zoeken in:

120. Stencil Forest - The Abyss vs. Bob Sinclar - Love Generation

Casartelli (moderator)
Een luizige 40 miljoen pageviews op Youtube... ik had van die hele Bob Sinclar echt nog nooit gehoord, al doet het liedje inderdaad wel wat bekend aan.

3-1

4-1 Bob Sinclair vind ik vreselijk

121. Röyksopp - What Else Is There? (Thin White Duke Mix) vs. Arctic Monkeys - Broken Boys and Stolen Sweethearts

0-1

3-3 opvallend om ineens de thin white duke remix tegen te komen ipv de trentemoller-remix die in de ladder/witte trui zit.

122. The White Stripes - Blue Orchid vs. Extrawelt - Soopertrack

0-1 zwakke WS-single was dit... en een fantastische Extrawelt

Casartelli schreef:
Een luizige 40 miljoen pageviews op Youtube... ik had van die hele Bob Sinclar echt nog nooit gehoord, al doet het liedje inderdaad wel wat bekend aan.

Zou wel eens het meest gedraaide nummer (wereldwijd) van 2006 kunnen zijn. Was toen de theme song voor het WK voetbal. Daarna heeft ie nog wel wat grote hits gescoord.

2-1

Leuke White Stripes juist!

4-1

123. Depeche Mode - Precious vs. Nine Inch Nails - Only

1-0

124. The National - Abel vs. Alice Russell - All Over Now

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 14:04 uur

geplaatst: vandaag om 14:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.