MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: 2004

zoeken in:
ElMeroMero
0-4 AF

Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit nu (ik stem op het album waarvan ik denk dat die het nu gaat verliezen ).

5-1 Franz

SelmaDuim
The Veils gemist.
5-2 FF

Ruby1966
2-6 Arcade Fire

(helaas ook The Veils gemist )

2-7

Nog 1 stem en we hebben een afgetekende winnaar. Tegen wie zou AF het het moeilijkst hebben gehad?

Exodus was 8-6, dus das geen walk-over

Toch wel knap om met 8 stemmen (de plaat heeft wel een erg hoog gemiddelde) zo ver te komen.

tom
3-7

DutchViking
Dat Exodus zo ver zou komen, overtrof al mijn verwachtingen. Maar wel leuk, het is een dijk van een plaat met een terecht hoog (4.62) stemgemiddelde

Ook niet echt handig als iedereen de scores blijft omwisselen. Ik stem in ieder geval op Franz.

4-7

DutchViking
Ik stem ook op FF: 5-7

En we hebben een winnaar

Finale tot 9, 2 verschil.

OK, nog eentje dan

En als de winnaar bekend is 2003?

FF en AF, moeilijk...

maar toch, nipt 6-8 (Franz)

Toine Rorije
nou dan, 6-9 voor AF. doe maar tot de tien, toch?

Met zo'n finale kan ik alleen winnen. Blij dat het The Arcade Fire is geworden, hoewel ik met Franz ook tevreden was geweest.

aERodynamIC schreef:
En als de winnaar bekend is 2003?

Puik plan

Iemand een idee waar dat hoesje van The Veils vandaan komt ? Met dat plaatje hebben wij nog gespeeld tijdens onze practica Flash, en da's al ieder langer geleden dan 2004

Wat een frustrerend spel dit zeg. De ene na de andere prachtplaat wordt veels te vroeg weggestemd en uiteindelijk wint die verschrikkelijke draak. Tis net als vroeger met voetbal: 11 Duiters tegen 11 anderen en uiteindelijk winnen de Duitsers. Bleh.

Edoch wens ik bij deze mijn felicitaties over te brengen aan de liefhebbers van AF.

Ik ben al lang blij dat het enorm overgewaardeerde FF niet gewonnen heeft...en dat Exodus zover gekomen is natuurlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:50 uur

geplaatst: vandaag om 00:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.