MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: 2004

zoeken in:
ElMeroMero
7e Phalanx is spitsvondiger en inventiever dan Antics dat in mijn optiek een magere herhaling van zetten is van het grandioze eerste album.

4-3 7E Phalanx

5-3 interpol..pffff net op tijd

Op tijd voor wat ? Het 36e rockalbumpje door te stemmen ?

Om een van de mooiste albums van 2004 door te laten gaan....

17. Zita Swoon - A Song About A Girls vs. Mono - Walking Clouds

ElMeroMero
Alle lof voor Zita Swoon's plaatje, zeker met die Franstalige nummers, maar dat album van Mono heeft een speciaal plekje in mijn cd-kast:

0-1 Mono

Yak
Onderhond schreef:
Op tijd voor wat ? Het 36e rockalbumpje door te stemmen ?

Da's toch sowieso het manco van die knockout-spellen? Minder bekende releases zullen altijd het onderspit delven, tenzij je de regel invoert dat iemand alleen mag stemmen als hij/zij béide albums heeft geluisterd.

Maar in dat geval zaten we waarschijnlijk nog bij ronde 1 Yak

Zeker, maar daar draait het ook niet om. Gaat erover hoeveel je kabaal maakt voor een bepaald album . Namedropping en hypecreatie, meer stellen deze spelletjes niet voor.

Yak schreef:
(quote)

Da's toch sowieso het manco van die knockout-spellen? Minder bekende releases zullen altijd het onderspit delven, tenzij je de regel invoert dat iemand alleen mag stemmen als hij/zij béide albums heeft geluisterd.

Volgens mij werkt dat dan weer juist het tegenovergestelde in de hand.

En trouwens, Antics is niet zo maar het 36e rockalbumpje, maar een prima plaat.

Onderhond schreef:
Zeker, maar daar draait het ook niet om. Gaat erover hoeveel je kabaal maakt voor een bepaald album . Namedropping en hypecreatie, meer stellen deze spelletjes niet voor.

Tja dat risico loop je...zo zal Arcade Fire wel hoog gaan eindigen en das in mijn beleving dan precies zo'n album dat profiteert van hetgeen jij stelt....

Onderhond schreef:

dan ga je zelf een Knock-Out opzetten

Het is gewoon een HEEL LEUK SPEL en bij spelletjes horen nu eenmaal WINNAARS en VERLIEZERS

The Scientist schreef:
dan ga je zelf een Knock-Out opzetten

Wat moet ik nu een knock-out opstellen ? 256 electronic albums, wie twee stemmen haalt wint ?

als jij die maakt ga ik de albums luisteren

He jammer, net te laat om die kutplaat van Interpol eruit te stemmen .

En dan maar hopen dat onze smaak gelijk loopt, anders slibben we vast bij de eerste 1-1 die we tegenkomen

Je kan ook gewoon een knock-out maken puur voor jezelf OH, je gaat loten, waar jij op stemt wint en uiteindelijk wint Xanopticon in de finale van Void Settler

BoordAppel schreef:
He jammer, net te laat om die kutplaat van Interpol eruit te stemmen .

Nieuwe ronde , nieuwe kansen

Knock -Out per genre zal genuanceerdere keuzes opleveren maar een overall knock-out levert veel meer wedstrijdelement op.

De strijd tussen de liefhebbers der genres zeg maar. Je ziet bijvoorbeeld duidelijk een aantal leden standaard kiezen voor het hiphop album als dat tegen een rock-album staat en andersom. Een soort ajax-feyenoord dus en ik doe daar graag aan mee.

0-2

En jammer van Interpol ja. Twee aardige nummers en verder een bloedeloos saai album.

17. Zita Swoon - A Song About A Girls vs. Mono - Walking Clouds

tussenstand 0-2

Alleen sta je als genremens hier nergens, omdat rock alles domineert. Ik heb er met al mijn stemmen nog geen half hip-hop album doorgeholpen denk ik.

herman schreef:

En jammer van Interpol ja. Twee aardige nummers en verder een bloedeloos saai album.

Das dan in ieder geval 1 nummer meer dan 7E Phalanx

Dat kan best. Ik ken dat album niet.

herman schreef:
Dat kan best. Ik ken dat album niet.

Ik ook niet maar staat maar 1 nummer op.

Heh. LOL.

net mono geluisterd, en dat wordt 0-3

1-3 voor Zita Swoon natuurlijk!

1-4 Mono

Gast
geplaatst: vandaag om 10:31 uur

geplaatst: vandaag om 10:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.