Muziek / Muziekgames / Knock Out: 2004
zoeken in:
0
ElMeroMero
geplaatst: 21 november 2005, 15:40 uur
7e Phalanx is spitsvondiger en inventiever dan Antics dat in mijn optiek een magere herhaling van zetten is van het grandioze eerste album.
4-3 7E Phalanx
4-3 7E Phalanx
0
geplaatst: 21 november 2005, 15:51 uur
Om een van de mooiste albums van 2004 door te laten gaan.... 

0
geplaatst: 21 november 2005, 15:55 uur
17. Zita Swoon - A Song About A Girls vs. Mono - Walking Clouds
0
ElMeroMero
geplaatst: 21 november 2005, 16:06 uur
Alle lof voor Zita Swoon's plaatje, zeker met die Franstalige nummers, maar dat album van Mono heeft een speciaal plekje in mijn cd-kast:
0-1 Mono
0-1 Mono
0
geplaatst: 21 november 2005, 16:22 uur
Da's toch sowieso het manco van die knockout-spellen? Minder bekende releases zullen altijd het onderspit delven, tenzij je de regel invoert dat iemand alleen mag stemmen als hij/zij béide albums heeft geluisterd.
0
geplaatst: 21 november 2005, 16:25 uur
Maar in dat geval zaten we waarschijnlijk nog bij ronde 1 Yak 

0
geplaatst: 21 november 2005, 16:26 uur
Zeker, maar daar draait het ook niet om. Gaat erover hoeveel je kabaal maakt voor een bepaald album
. Namedropping en hypecreatie, meer stellen deze spelletjes niet voor.
0
geplaatst: 21 november 2005, 16:28 uur
Yak schreef:
Da's toch sowieso het manco van die knockout-spellen? Minder bekende releases zullen altijd het onderspit delven, tenzij je de regel invoert dat iemand alleen mag stemmen als hij/zij béide albums heeft geluisterd.
(quote)
Volgens mij werkt dat dan weer juist het tegenovergestelde in de hand.
En trouwens, Antics is niet zo maar het 36e rockalbumpje, maar een prima plaat.
0
geplaatst: 21 november 2005, 16:30 uur
Onderhond schreef:
Zeker, maar daar draait het ook niet om. Gaat erover hoeveel je kabaal maakt voor een bepaald album
. Namedropping en hypecreatie, meer stellen deze spelletjes niet voor.Tja dat risico loop je...zo zal Arcade Fire wel hoog gaan eindigen en das in mijn beleving dan precies zo'n album dat profiteert van hetgeen jij stelt....
0
geplaatst: 21 november 2005, 16:30 uur
Onderhond schreef:
. Namedropping en hypecreatie, meer stellen deze spelletjes niet voor.dan ga je zelf een Knock-Out opzetten
0
geplaatst: 21 november 2005, 16:32 uur
Het is gewoon een HEEL LEUK SPEL
en bij spelletjes horen nu eenmaal WINNAARS
en VERLIEZERS 
en bij spelletjes horen nu eenmaal WINNAARS
en VERLIEZERS 
0
geplaatst: 21 november 2005, 16:33 uur
The Scientist schreef:
dan ga je zelf een Knock-Out opzetten
dan ga je zelf een Knock-Out opzetten
Wat moet ik nu een knock-out opstellen ? 256 electronic albums, wie twee stemmen haalt wint ?

0
geplaatst: 21 november 2005, 16:36 uur
He jammer, net te laat om die kutplaat van Interpol eruit te stemmen
.
.
0
geplaatst: 21 november 2005, 16:36 uur
En dan maar hopen dat onze smaak gelijk loopt, anders slibben we vast bij de eerste 1-1 die we tegenkomen 

0
geplaatst: 21 november 2005, 16:39 uur
Je kan ook gewoon een knock-out maken puur voor jezelf OH, je gaat loten, waar jij op stemt wint en uiteindelijk wint Xanopticon in de finale van Void Settler 

0
geplaatst: 21 november 2005, 16:43 uur
Knock -Out per genre zal genuanceerdere keuzes opleveren maar een overall knock-out levert veel meer wedstrijdelement op.
De strijd tussen de liefhebbers der genres zeg maar. Je ziet bijvoorbeeld duidelijk een aantal leden standaard kiezen voor het hiphop album als dat tegen een rock-album staat en andersom. Een soort ajax-feyenoord dus en ik doe daar graag aan mee.
De strijd tussen de liefhebbers der genres zeg maar. Je ziet bijvoorbeeld duidelijk een aantal leden standaard kiezen voor het hiphop album als dat tegen een rock-album staat en andersom. Een soort ajax-feyenoord dus en ik doe daar graag aan mee.
0
geplaatst: 21 november 2005, 16:44 uur
0-2
En jammer van Interpol ja. Twee aardige nummers en verder een bloedeloos saai album.
En jammer van Interpol ja. Twee aardige nummers en verder een bloedeloos saai album.

0
geplaatst: 21 november 2005, 16:44 uur
17. Zita Swoon - A Song About A Girls vs. Mono - Walking Clouds
tussenstand 0-2
tussenstand 0-2
0
geplaatst: 21 november 2005, 16:45 uur
Alleen sta je als genremens hier nergens, omdat rock alles domineert. Ik heb er met al mijn stemmen nog geen half hip-hop album doorgeholpen denk ik.
0
geplaatst: 21 november 2005, 16:46 uur
herman schreef:

Das dan in ieder geval 1 nummer meer dan 7E Phalanx

0
geplaatst: 21 november 2005, 17:09 uur
* denotes required fields.