Muziek / Muziekgames / Knock Out: 2004
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2005, 00:13 uur
56. * Novastar - Another Lonely Soul vs. Modest Mouse - Good News For People Who Love Bad News
0
JonnieBrasco
geplaatst: 30 november 2005, 00:17 uur
Lastig kiezen steeds tussen al die 3,5* albums.
1-1 Modest Mouse
1-1 Modest Mouse
0
Ruby1966
geplaatst: 30 november 2005, 09:44 uur
5-3 novastar
57. Soulwax - Any Minute Now vs. Timesbold - Eye Eye
0-1 voor Timesbold (helaas kennen te weinig mensen dit album, dus weet nu al dat ie gaat verliezen van Soulwax
)
57. Soulwax - Any Minute Now vs. Timesbold - Eye Eye
0-1 voor Timesbold (helaas kennen te weinig mensen dit album, dus weet nu al dat ie gaat verliezen van Soulwax
)
0
geplaatst: 30 november 2005, 16:26 uur
2-5
(En Timesbold wint daarmee Ruby: zo'n pracht-album mag gewoonweg niet verliezen!
)
58. Tortoise - It's All Around You vs. Anouk - Hotel New York
En daar pas ik: ken de cd van Anouk, maar vind het niet veel.
(En Timesbold wint daarmee Ruby: zo'n pracht-album mag gewoonweg niet verliezen!
)58. Tortoise - It's All Around You vs. Anouk - Hotel New York
En daar pas ik: ken de cd van Anouk, maar vind het niet veel.
0
Ruby1966
geplaatst: 30 november 2005, 16:39 uur
aERodynamIC schreef:
2-5
)
2-5
)Mijn gebeden zijn verhoord, ik wist dat als jij op tijd zou zijn Timesbold doorging! Joepie!

0
geplaatst: 30 november 2005, 16:48 uur
Ruby1966 schreef:
Mijn gebeden zijn verhoord, ik wist dat als jij op tijd zou zijn Timesbold doorging! Joepie!
(quote)
Mijn gebeden zijn verhoord, ik wist dat als jij op tijd zou zijn Timesbold doorging! Joepie!

MuMe-maatjes help je in tijden van nood he! Maar het ging sowieso al niet slecht met Timesbold. Ik had dat ook niet verwacht eerlijk gezegd. Soulwax is niet onaardig maar wel een tegenvaller. Maar winnen van Soulwax

* denotes required fields.