Muziek / Muziekgames / Knock Out: 2004
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2005, 22:56 uur
0
geplaatst: 1 december 2005, 23:00 uur
Het is dat het tegen Morrissey was, anders was ik echt boos geweest.
0
geplaatst: 1 december 2005, 23:01 uur
Je bedoelt dat ene dat nog in deze lijst staat. Whooooh wat ben ik bang

0
geplaatst: 1 december 2005, 23:02 uur
Dit zal heus niet de laatste knock-out zijn van deze site. Dus mijn kansen komen nog wel.
0
geplaatst: 1 december 2005, 23:02 uur
Mm gewoon jammer maar kop op, over een paar electro en hiphopalbums voelen wij ons weer beter
Maar voor nu...tis gegund..altijd maar je eigen favorieten weg gestemd zien worden ...dan mag een wraakstem best
Maar voor nu...tis gegund..altijd maar je eigen favorieten weg gestemd zien worden ...dan mag een wraakstem best
0
geplaatst: 1 december 2005, 23:07 uur
Zolang alles wat hip-hop en electronic is er toch gewoon uitgestemd wordt kan er ons eigenlijk niks gebeuren. Da's het voordeel van de positie waar we inzitten
.
Trouwens, Interpol is het kutrockalbumpje dat 7E Phalanx gewipt heeft. Het zou al niet meer in de lijst mogen staan hebben, en oh ironie, als ik de kans krijg met de beslissende stem gerechtigheid te brengen, ik zou gek zijn het te laten liggen, niet ?
.Trouwens, Interpol is het kutrockalbumpje dat 7E Phalanx gewipt heeft. Het zou al niet meer in de lijst mogen staan hebben, en oh ironie, als ik de kans krijg met de beslissende stem gerechtigheid te brengen, ik zou gek zijn het te laten liggen, niet ?

0
geplaatst: 1 december 2005, 23:09 uur
Alsof Lapsed ooit ergens serieus zou geraken in dit topic. Eerste "echte" tegenstander en de aanhangers vallen als vliegen.
0
geplaatst: 1 december 2005, 23:12 uur
tja....dan wordt niet eens een wraakstem 
edit; uiteraard ook

edit; uiteraard ook

0
titan (crew)
geplaatst: 1 december 2005, 23:14 uur
Heerlijk om te lezen hoe de broederlijke sfeer op mume barstjes begint te vertonen wanneer de tegenstellingen tussen rock en electronic worden aangescherpt via wraaksessies en op tere zieltjes trappende juichkreten wanneer een gehaat (en door een ander zeer geliefd) album is weggestemd
.
.
0
geplaatst: 1 december 2005, 23:29 uur
We zullen nog wel zien hoeveel "knipoog" er in die berichtjes zitten als Lapsed voorbijkomt.
(= tactisch sterk statement, want ofwel stem je nu tegen Lapsed en ben je redelijk de lul, ofwel stem je niet en dat is alleen maar beter voor mij
)
(= tactisch sterk statement, want ofwel stem je nu tegen Lapsed en ben je redelijk de lul, ofwel stem je niet en dat is alleen maar beter voor mij
)* denotes required fields.