MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: 2004

zoeken in:
Ruby1966
0-2

0-3 voor de plaat van het jaar.

titan (crew)
De eerste tweestrijd van de derde ronde is nog niet beslist! We gaan nu tot de 6 en bij 5-1 zijn we gestopt.

Ja en dan moet deze opnieuw

Ik zou niet weten waarom.

De eerste staat nu 5-1 en de tweede 1-4

1-5 arcade fire

1-6 Arcade Fire

Daarmee gaat Arcade Fire door (we gaan tot 6 nu)

titan schreef:
De eerste tweestrijd van de derde ronde is nog niet beslist! We gaan nu tot de 6 en bij 5-1 zijn we gestopt.

En inderdaad: de eerste tweestrijd is nog niet beslist: ik stel voor om die eerst af te ronden

1. The Dresden Dolls – The Dresden Dolls vs. Brian Wilson – Smile

6-1 voor Dresden Dolls:

bij deze Ik kan rustig slapen, want de cd die Rufus heeft verslagen is er gelukkig ook uit nu.

3. Dogs Die In Hot Cars - Please Describe Yourself vs. Ministry - Houses of the Molè

1-0 DDIHC

DutchViking
1-1 Ministry

Broer Konijn
1-3 Ministerie

2-3 DDIHC

2-4 Ministry

3-4

Wat komt Ministry toch ver? Zo populair zijn ze hier niet?

DutchViking
Hun laatste plaatje is echt een meesterwerk en benadert de industrial-mijlpaal Psalm 69. De band heeft sinds Psalm 69 jarenlang matige platen afgeleverd, maar Houses of the Molé is een ijzersterke comeback. Een verademing tussen al het middelmatige industrial/metal-geweld van de laatste jaren.

Ministry is met Houses of the Molé nog steeds uit duizenden herkenbaar en het songmateriaal is ronduit indrukwekkend.

Wat ik ervan gehoord heb, vond ik wel goed hoor. Maar je hoort er eigenlijk nooit iemand over hier. Psalm 69 heb ik overigens maar op 3,5 staan, maar misschien heb ik die plaat wel te laat voor het eerst gehoord.

Maar goed, een jaartje geleden ofzo heb ik een kleine lading aan Ministry platen toegevoegd en ik weet nog dat ik toen nogal verbaasd was dat ze amper op de site stonden...

DutchViking
Sommige platen van Ministry zijn m.i. matig tot slecht (Dark Side of the Spoon, Filth Pig), maar Houses of the Molé viel mij direct in positieve zin op in de stortvloed aan nieuwe releases die ik begin dit jaar heb beluisterd. Er zijn inderdaad niet zo heel veel fans van ze op deze site (in verhouding met de meeste andere bands/artiesten die nog in de race zijn in deze knock-out), daarom is het ook wel leuk dat een underdog zo ver komt

4-6 Ministry

4. Kings of Convenience - Riot on an Empty Street vs. Morrissey - You Are the Quarry

2-2 Morrissey (maar KoC is ook niet verkeerd)

Ruby1966
3-4 Morrissey

titan (crew)
aERodynamIC schreef:

bij deze Ik kan rustig slapen, want de cd die Rufus heeft verslagen is er gelukkig ook uit nu.

Ik had dat soort drogredenen niet achter jou gezocht .

Gast
geplaatst: vandaag om 21:18 uur

geplaatst: vandaag om 21:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.