MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / K.O. 'Rain' (songtitels)

zoeken in:

Cured
5-3

54. Anouk - Make It Rain vs The Everly Brothers - Crying In The Rain

1-0

55. Kane - Rain Down On Me vs Yiruma - Kiss the Rain

1-0

Cured
2-0

Ik kan niet stemmen omdat ik die tweede niet ken, maar die moet dan wel heel erg verschrikkelijk zijn gezien de 4-0 voorsprong voor godbetert Kane

GrafGantz schreef:
Ik kan niet stemmen omdat ik die tweede niet ken, maar die moet dan wel heel erg verschrikkelijk zijn gezien de 4-0 voorsprong voor godbetert Kane

Oordeel zelf

yiruma kiss the rain instrumentaal niemendalletje.......................

GrafGantz schreef:

Nee dat komt omdat niet iedereen naar die tweede luistert, maar wel gewoon stemt op het nummer dat ze kennen.

thelion schreef:
(quote)

Oordeel zelf

Zit op m'n werk en muziek luisteren is niet mogelijk. Anders had ik uiteraard gewoon gestemd. Waarschijnlijk niet op Kane, als ik moet kiezen tussen de stem van Dinand en een instrumentaal nummer dan weet ik het wel .

thelion schreef:
(quote)

Oordeel zelf

Hoe moet je Kane wel niet typeren dan? Yiruma wordt wereldwijd veel beter beluisterd.

Yiruma is geen Mozart of Hauschka qua virtuositeit, zijn spel is klinkt eerder simpel en minimalistisch zoals Einaudi. Maar hij bedenkt wel regelmatig de mooiste melodieën, iets waar ik Kane nooit op heb kunnen betrappen.

Cured
goed , catchy nummer van Kane (ik stem altijd positief ).

56. Slowdive - Country Rain vs The Blue Nile - Tinseltown in the Rain

0-1

Oei, gevalletje kill yr idols.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:34 uur

geplaatst: vandaag om 21:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.