MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of

zoeken in:

155. Lorde – Royals vs. Christina Milian - Dip It Low

Het doet pijn om zoveel leuke plaatjes te zien gaan.

156. Sarah - Ik Laat Me Gaan vs. Jennifer Lopez feat. Nas - I’m Gonna Be Alright

0-1

1-1

beste van jlo mja, sarah verdient wel meer dan de eerste ronde.

catdog schreef:
Het doet pijn om zoveel leuke plaatjes te zien gaan.

Aan het einde van deze ronde hebben we een replica van de SkyRadio playlist.

1-3 Lorde is gewoon leuker dan Christina

Niet als je de bijbehorende clipjes erbij kijkt.

Nja die van Christina is inderdaad ook niet alles maar over het algemeen gaan er teveel van die correcte platen door als Green Day en Empire of the Sun tegen leuke hitjes als 'Tu Es Foutu' en 'Dove', die sowieso op MusicMeter al geen aandacht krijgen. Al ben ik in beide gevallen de enige geweest die op de laatsgenoemden heeft gestemd dus ik weet dat het aan mij ligt... tis gewoon een beetje frustrerend om zoveel favorieten eruit te zien gaan.

Adele komt ook zonder uitzondering altijd te ver, beter dat ze nog tot 2039 wacht met d'r nieuwe album '49' want eerder dan dat ben ik er emotioneel nog niet klaar voor.

2-4

NewYorkCityLight schreef:
Al ben ik in beide gevallen de enige geweest die op de laatsgenoemden heeft gestemd dus ik weet dat het aan mij ligt...
In het geval van In-grid ligt het zeker niet aan jou.

2-5

157. Anastacia - Sick and Tired vs. James Blake - Limit to Your Love

0-1

0-4 leuk hitje van Anastacia, maar natuurlijk in de verste verte geen partij tegen Limit to Your Love

158. Vanessa Carlton - A Thousand Miles vs. Amy Winehouse - Rehab

0-1

1-3

Rehab vind ik afgezaagd. A Thousand Miles blijft op een of andere manier altijd fris klinken.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:40 uur

geplaatst: vandaag om 11:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.