Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2014, 09:28 uur
8-10
In de achtste en kwartfinales zijn alle goeie nummers er systematisch uit gestemd, waardoor we nu met een behoorlijk teleurstellende (halve) finale zitten, als je 't mij vraagt.
In de achtste en kwartfinales zijn alle goeie nummers er systematisch uit gestemd, waardoor we nu met een behoorlijk teleurstellende (halve) finale zitten, als je 't mij vraagt.
0
geplaatst: 20 oktober 2014, 09:42 uur
Woooooow wat een fantastische finale!!!!!!! Allebei kei leuk!
0
geplaatst: 20 oktober 2014, 10:08 uur
Binnen twee maanden is de gehele K.O. erdoorheen gevlogen. Dank daarvoor! Tijd om een (naar mijn inzien) prachtige finale te spelen:
FINALE
Tot de 10, 2 verschil
1. Coldplay - The Scientist vs. Lana Del Rey - Video Games
0-1
FINALE
Tot de 10, 2 verschil
1. Coldplay - The Scientist vs. Lana Del Rey - Video Games
0-1
0
geplaatst: 20 oktober 2014, 11:13 uur
5-10 zooo lastig!!!
Proficiat Lana en catdog: bedankt voor de organisatie!!! Het was weer top!
Proficiat Lana en catdog: bedankt voor de organisatie!!! Het was weer top!
0
geplaatst: 20 oktober 2014, 11:48 uur
Video Games is een prima nummer maar of het nu het beste van 00/13 is.. mijns inziens niet. Desondanks was het erg leuk mee te spelen. Bedankt voor het organiseren catdog, wat is de volgende ko op het programma?
14/15 ko, of staat er nog iets anders op je lijstje?
14/15 ko, of staat er nog iets anders op je lijstje?
0
geplaatst: 20 oktober 2014, 12:27 uur
Lana is een terechte winnares. Natuurlijk kan ik veel platen noemen die ik liever had zien winnen maar ik ben zeker tevreden.
En nu zijn alle Top 40 K.O.'s afgelopen. Wat moet ik nu met m'n leven gaan doen?
En nu zijn alle Top 40 K.O.'s afgelopen. Wat moet ik nu met m'n leven gaan doen?
0
geplaatst: 20 oktober 2014, 12:38 uur
6-12 Ik heb in iedergeval al een grote top 40 ko klaarstaan maar omdat er nu zoveel ko's zijn vraag ik me af of het nu het goede moment is.
En ik ben al bezig met een grote jaren 60 ko maar daar moet ik nog even over nadenken.
Ik heb teveel vrije tijd
En ik ben al bezig met een grote jaren 60 ko maar daar moet ik nog even over nadenken.
Ik heb teveel vrije tijd

0
geplaatst: 20 oktober 2014, 12:39 uur
Oh ja Catdog thnx weer voor de leuke ko met een erg goede winnares 

* denotes required fields.