MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of

zoeken in:
Coldplay in de finale, wie had dat verwacht

Ik niet.. Nu mogen ze winnen ook

8-10

In de achtste en kwartfinales zijn alle goeie nummers er systematisch uit gestemd, waardoor we nu met een behoorlijk teleurstellende (halve) finale zitten, als je 't mij vraagt.

Woooooow wat een fantastische finale!!!!!!! Allebei kei leuk!

Binnen twee maanden is de gehele K.O. erdoorheen gevlogen. Dank daarvoor! Tijd om een (naar mijn inzien) prachtige finale te spelen:

FINALE
Tot de 10, 2 verschil

1. Coldplay - The Scientist vs. Lana Del Rey - Video Games

0-1

1-3

Cured
5-6

mol
5-9

5-10 zooo lastig!!!

Proficiat Lana en catdog: bedankt voor de organisatie!!! Het was weer top!

Video Games is een prima nummer maar of het nu het beste van 00/13 is.. mijns inziens niet. Desondanks was het erg leuk mee te spelen. Bedankt voor het organiseren catdog, wat is de volgende ko op het programma? 14/15 ko, of staat er nog iets anders op je lijstje?

Lana is een terechte winnares. Natuurlijk kan ik veel platen noemen die ik liever had zien winnen maar ik ben zeker tevreden.

En nu zijn alle Top 40 K.O.'s afgelopen. Wat moet ik nu met m'n leven gaan doen?

Er komt er nog 1'tje aan vanavond... Hou het in de gaten

Dezelfde KO doen met de jaren '90, '80, '70 en '60.

6-12 Ik heb in iedergeval al een grote top 40 ko klaarstaan maar omdat er nu zoveel ko's zijn vraag ik me af of het nu het goede moment is.

En ik ben al bezig met een grote jaren 60 ko maar daar moet ik nog even over nadenken.

Ik heb teveel vrije tijd

Oh ja Catdog thnx weer voor de leuke ko met een erg goede winnares

Jeej! Er komen nog meer ko's aan! Echt leuk om mee te doen!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:31 uur

geplaatst: vandaag om 07:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.