MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of

zoeken in:

186. U2 - Sometimes You Can't Make It on Your Own vs. The Game feat. 50 Cent - Hate It or Love It

3-4 dan maar

3-5

187. Queens of the Stone Age - I Sat by the Ocean vs. Bruce Springsteen - The Rising

Oh en trouwens: Carmen Queasy eruit met 5-0? Jammer dat toch altijd weer ‘de bekendste naam’ wint. Geweldig nummer van Maxim en Skin.

Angelo schreef:
Oh en trouwens: Carmen Queasy eruit met 5-0? Jammer dat toch altijd weer ‘de bekendste naam’ wint. Geweldig nummer van Maxim en Skin.

Ik stemde gewoon op het leukste nummer.

Arrie schreef:
(quote)

Ik stemde gewoon op het leukste nummer.

Zelfde hier, die tweede hoort wat mij betreft ook thuis in de categorie "bekende namen", maar is net wat minder sterk.

En Carmen Queasy is nog een redelijk grote top 40-hit (linkerrijtje) geweest terwijl Stylo de top 40 niet eens heeft gehaald.

188. Lady GaGa feat. Colby O'Donis - Just Dance vs. Muse - Uprising

0-1

Leukste van Lady Gaga, jammer van de loting.

3-4

Gast
geplaatst: vandaag om 22:44 uur

geplaatst: vandaag om 22:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.