Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of
zoeken in:
0
geplaatst: 9 september 2014, 19:11 uur
0-5
375. Stacie Orrico - (There's Gotta Be) More to Life vs. Florence + Machine - Spectrum (Say My Name) [Calvin Harris Mix]
0-1
375. Stacie Orrico - (There's Gotta Be) More to Life vs. Florence + Machine - Spectrum (Say My Name) [Calvin Harris Mix]
0-1
0
geplaatst: 9 september 2014, 19:20 uur
De beste van Lily Allen er met 0-5 uit.
Dan moet dat ander nummer wel erg goed zijn, eens luisteren...
Edit: bwa, nog niet overtuigd
Dan moet dat ander nummer wel erg goed zijn, eens luisteren...Edit: bwa, nog niet overtuigd

0
geplaatst: 9 september 2014, 19:34 uur
Scorpion_21 schreef:
Haha, deze battle is een lachertje. Elke stem die naar de Sugababes gaat, komt van iemand die de naam muziekliefhebber niet mag dragen (persoonlijk mening mensen, geen wetenschappelijk vaststelling!)
3-2
Haha, deze battle is een lachertje. Elke stem die naar de Sugababes gaat, komt van iemand die de naam muziekliefhebber niet mag dragen (persoonlijk mening mensen, geen wetenschappelijk vaststelling!)
3-2
Ik vind het wel volstrekt belachelijk dat jij van mening bent dat ik de naam muziekliefhebber niet mag dragen.
Persoonlijk had ik ook op Denial gestemd, en vind ik de softpopkant van de Peppers echt niet per se beter dan de muziek van de Sugababes. Eerder andersom. In de jaren '80 was het wel een toffe band!
0
geplaatst: 9 september 2014, 19:45 uur
376. Faithless - We Come 1 vs. Green Day - Wake Me Up When September Ends
1-0
1-0
* denotes required fields.