MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of

zoeken in:
Cured
7-7

7. Eminem feat. Dido – Stan vs. Spooks - Things I've Seen

1-0

2-2

4-4

waarom Adele nou weer door

catdog schreef:
4-4

waarom Adele nou weer door

Dat k net te laat was om dit 3 of 4 rondes geleden eruit te gooien laat me nooit meer los.

Damn, de eerste 1/8-finale die verkeerd gaat. Nelly Furtado verdiende wel een nummer bij de laatste acht (het liefst Promiscuous).

Zoooooo blij dat Adele door is

Teunnis schreef:
Damn, de eerste 1/8-finale die verkeerd gaat. Nelly Furtado verdiende wel een nummer bij de laatste acht (het liefst Promiscuous).

Stem je ook nog op deze battle?

Ik heb tot nu toe toevallig elke battle met Spooks gemist. De naam zei me al niks, maar ik had verwacht dat ik het wel zou herkennen als ik het zou horen. Niet dus, ik heb dit nog nooit eerder gehoord... En terecht dat het zo ver gekomen is! Het wint nipt van Stan.

4-6

EDIT: Vandaar dat mijn stem even op zich liet wachten catdog

6-7

8. Muse- Starlight vs. Lana del Rey-Video Games 1-0

1-3!!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:12 uur

geplaatst: vandaag om 10:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.