Muziek / Muziekgames / 00 / 13 K.O. - The Best Of
zoeken in:
0
geplaatst: 28 augustus 2014, 19:55 uur
David Guetta heeft best een paar leuke plaatjes gemaakt maar Sexy Bitch is miss wel de slechtste van allemaal, vooral ook door Akon 

0
geplaatst: 28 augustus 2014, 19:57 uur
laxus11 schreef:
David Guetta heeft best een paar leuke plaatjes gemaakt maar Sexy Bitch is miss wel de slechtste van allemaal, vooral ook door Akon
Second that.
0
geplaatst: 28 augustus 2014, 19:58 uur
Ik vind het gewoon een lekkere schijf, tegen een voor mij onbekend nummer (dat niet onaardig klonk maar ik toch wat te gewoontjes vind).
0
geplaatst: 28 augustus 2014, 20:00 uur
0
geplaatst: 28 augustus 2014, 20:12 uur
laxus11 schreef:
En 'Love, Don't Let Me Go' is nog steeds de leukste *O*
Ik denk eigenlijk dat ik 'Sexy Bitch' daarna de leukste vind
(en zeker beter dan dat nummer van Lucie)
0
geplaatst: 28 augustus 2014, 20:21 uur
Toevallig vanmiddag Nothing but the Beat 2.0 (incl. Electronic album) voor een prikkie gekocht. Eigenlijk door toedoen van David Guetta momenteel een passie voor diverse stromingen binnen de dance-music
0
geplaatst: 28 augustus 2014, 20:43 uur
81. Kid Cudi vs. Crookers - Day 'n' Nite [Remix] vs. Pitbull feat. Ke$ha - Timber
1-0
1-0
0
geplaatst: 28 augustus 2014, 20:43 uur
2-0
Ben va morgen tot zondag weg, hoop af en toe nog wat rondes mee te pikken, en niet teveel belangrijke duels te missen
Ben va morgen tot zondag weg, hoop af en toe nog wat rondes mee te pikken, en niet teveel belangrijke duels te missen
* denotes required fields.