MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2006

zoeken in:

11-10

Heeft toch veel meer te bieden dan Winehouse

Winehouse heeft voor mij anders heel veel te bieden. Fantastisch geproduceerd, mooie tekst, emotie, ijzersterk liedje, goed gezongen. Insrumentaal zit het ook gewoon ijzersterk in elkaar. Maar ik vind Samson ook erg mooi hoor.

Beetje jammer altijd, zo'n eenzijdige finale. Maar het publiek heeft gesproken, dus hier is ie:

Amy Winehouse - Back To Black vs. Amy Winehouse - You Know I'm No Good

1-0

Tot de 12,2 verschil

2-2

Twee keer Amy wellicht jammer maar het is voor mij wel de sterkste finale in een heel lange tijd. Allebei prachtlg.

4-2, nipt verschil. Ik vind ze beide goed. Een eenzijdige finale, maar wel een goede.

Anticlimax.

6-2

De finale had natuurlijk Silent Shout - Take Me Into Your Skin moeten zijn.

Toch een mooie finale, blij dat de soul het heeft kunnen winnen van de rock.

6-3

7-3 Niks mis met Amy maar ik had liever een andere finale gezien.

Treurige finale, Winehouse is hier echt zwaar overrated.

7-4

Dat Winehouse met twee nummers de finale heeft gehaald is vooral vanwege het gebrek aan kwaliteit in het zeer matige muziekjaar 2006. Met dezelfde nummers zou ze o.a. in 2007 (Radiohead, Arcade Fire, The National e.m.) kansloos zijn.

Cured
8-4

10-4

Jammer van Regina Spektor

13-4

Wat een haters allemaal, gewoon een top nummer dit!

Op naar 2007, want dat is vergeleken met 2006 een uitstekend jaar.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:04 uur

geplaatst: vandaag om 01:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.