MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop/Rap K.O. (Songs)

zoeken in:
panjoe (moderator)
Terechte winnaar, en om maar even De Jeugd van Tegenwoordig te quoten: het was leuk.

Lekkere KO, verkeerde winnaar. Vind het nummer niet echt speciaal.
Maar Cured bedankt voor de organisatie

10-4

Cured
Voor mij was het ook lekker , al is het ook niet mijn winnaar(maar wel een goeie).!

Cured
WINNAAR : Hip-Hop/Rap K.O.

Mobb Deep - Shook Ones, Pt. 2
[img][/img]

Joepie!
All die Dre-stemmers zijn gewoon shook ones.

Bedankt, Cured! Toffe K.O.

Eindelijk eens een hiphopwinnaar.

Cured
idd.

Ik wil nog een hiphopspelletje.

Cured
Bedenk er één en ik doe mee.

Misschien beperken tot Nederlandstalige hiphop? Of een andere beperking opleggen?

Mb.
10-5.

Ploppesteksel schreef:
Misschien beperken tot Nederlandstalige hiphop? Of een andere beperking opleggen?

Een Rap K.O. met enkel vrouwelijke rappers. Dat zou pas origineel zijn.

Ik ga morgen denk ik een leuke urban k.o. starten met muziek afkomstig van Hitzones (is hier ook nog een leuke Vlaamse / Amerikaanse variant van?).

In België heette dat geloof ik Hitclub/Hitbox. Voor urban music was er een aparte reeks: Coolsweat.

En dan heb je ook nog No Sweat, mooi dan moet ik toch wel aan 256 urban parels komen.

Ministry of Sound: R&B Classics of Hip-Hop Classics

Heel goed catdog, dat ziet er zeer urban uit.

Voor alle deelnemers hier een lange-termijn-uitdaging: volgend jaar proberen deze winnaar eindelijk eens de Ladder in te stemmen?

Aan mijn nominatiegedrag lag het niet. Ik moet alleen wat vaker stemmen.

Lukas schreef:
Aan mijn nominatiegedrag lag het niet. Ik moet alleen wat vaker stemmen.

Nee, die van mij eerder ook niet. Stemmen doe ik ook wel regelmatig, maar om Huub van der Lubbe te quoten: ik kan het niet alleen.

Sowieso mogen de hiphoppers zich wel wat meer bemoeien met de MuMeLadder. Schandalig soms hoe de hiphopclassics (zoals ook Shook Ones) worden weggestemd.

En Rob, kom maar op met die Urban K.O.!

In het begin van het jaar probeer ik hier en daar wat te stemmen en moet ik telkens van m'n oren maken dat de hiphopclassics niet door de eerste ronde geraken. Na januari heb ik het altijd al weer opgegeven om nog mee te stemmen... Hopeloze zaak

Daarom heb ik me tijdens de eerste ronde ook voorgenomen om niet meer mee te stemmen. Te frustrerend. Dat heb ik volgehouden tot twee weken terug. Nu probeer ik nog te stemmen op overgebleven favo's.

Ik heb altijd trouw de hiphopklassiekers geholpen, maar het mocht idd niet baten. Maar zo'n nummer als Shook Ones zou er echt in moeten staan. Verliezend finalist Still D.R.E. staat dit jaar hoger dan ooit, dus voor de mannen van Mobb Deep moet het toch ook te doen zijn?

Het is ook frustrerend als de niche genres steeds niet door gaan maar blijf toch gewoon mee stemmen. Er gaan vanzelf ook wel (in dit geval) hiphop platen door en daarnaast zien andere users dat er ook andere hiphop liefhebbers meestemmen met de ladder waardoor ze zelf toch ook maar mee gaan spelen.

Voor de hiphopliefhebbers die altijd zeuren dat hiphop het zo slecht doet in andere topics, grijp dan nu je kans bij de ladder:

Muziek >> Muziekgames >> MuMeLadder 2014 [De Top 2000 van MusicMeter] #2

Gast
geplaatst: vandaag om 05:50 uur

geplaatst: vandaag om 05:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.