Muziek / Muziekgames / Hip-Hop/Rap K.O. (Songs)
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 27 oktober 2014, 06:54 uur
FINALE : tot de 10 (2 verschil) !
Mobb Deep - Shook Ones, Pt. 2
[img][/img]
vs.
Dr. Dre feat. Snoop Dogg – Still D.R.E.
[img][/img]
Mobb Deep - Shook Ones, Pt. 2
[img][/img]
vs.
Dr. Dre feat. Snoop Dogg – Still D.R.E.
[img][/img]
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 08:41 uur
Wat doet dat nummer van Dre hier, zijn jullie gek geworden
!
!
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 09:23 uur
Dre is nog steeds de beste hiphopartiest ooit, dus het is best logisch. Al is Shook Ones ook legendarisch.
4-3
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 09:23 uur
MuMe is dronken, het is wel een van de beste clubtracks maar niet finalewaardig.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 09:45 uur
Het is kinder hiphop. Het is mij echt een compleet raadsel hoe mensen dit kunnen verkiezen boven alle goede tracks die de laatste weken voorbij zijn gekomen.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 10:12 uur
Edgar18 schreef:
Het is kinder hiphop. Het is mij echt een compleet raadsel hoe mensen dit kunnen verkiezen boven alle goede tracks die de laatste weken voorbij zijn gekomen.
Sorry, maar...

Het verbaast me niets dat een track als Still D.R.E. zo hoog scoort. Hiphop is meer dan jaren '90 east coast.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 10:16 uur
Het verbaaasd me ook niet dat ie goed scoort hoor, al had ik zo goed niet verwacht
.
.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 10:31 uur
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 10:35 uur
Ik zie Dre altijd op eenzelfde level als bijv. Eminem. Gewoon niet mijn ding (poppy / simpele lyrics). Maar, kwestie van smaak hoor.
7-3 (Shook Ones is ook niet direct mijn favoriet, maar wel meer dan Dre).
7-3 (Shook Ones is ook niet direct mijn favoriet, maar wel meer dan Dre).
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 11:35 uur
9-3
Als er een Dr. Dre nummer de finale mocht gehaald hebben, dan is het 'Fuck With Dre Day' of 'Nothin' But A G Thang' wel. Dat zijn 2 van de beste hiphop nummers ooit.
Als er een Dr. Dre nummer de finale mocht gehaald hebben, dan is het 'Fuck With Dre Day' of 'Nothin' But A G Thang' wel. Dat zijn 2 van de beste hiphop nummers ooit.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 12:01 uur
10-3
Dre heeft een paar geweldige nummers gemaakt, waarvan Still DRE er een is. Terecht dus dat ie het gehaald heeft, zo hebben we ook een mooie east coast vs. west coast-finale
Toch stem ik zonder twijfelen voor Shook Ones Pt. II. Storytelling van het hoogste niveau!
Dre heeft een paar geweldige nummers gemaakt, waarvan Still DRE er een is. Terecht dus dat ie het gehaald heeft, zo hebben we ook een mooie east coast vs. west coast-finale
Toch stem ik zonder twijfelen voor Shook Ones Pt. II. Storytelling van het hoogste niveau!
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 12:10 uur
Mooie winnaar ja, en petje af voor de persoon die dit nummer genomineerd heeft 

0
geplaatst: 27 oktober 2014, 12:27 uur
Als hier maar geen nieuwe east coast-west coast gang war door ontstaat 
En inderdaad, mooie winnaar, mooie finale, mooie KO! Bedankt, Cured!

En inderdaad, mooie winnaar, mooie finale, mooie KO! Bedankt, Cured!
* denotes required fields.