Muziek / Muziekgames / The Weather Conditions K.O. - Storm / Hurricane
zoeken in:
0
geplaatst: 25 oktober 2014, 10:51 uur
Getver, moeten er zo meteen dus twee nominaties van mezelf tegen elkaar strijden. Vervelend is dat altijd 

0
geplaatst: 25 oktober 2014, 11:15 uur
GrafGantz schreef:
Getver, moeten er zo meteen dus twee nominaties van mezelf tegen elkaar strijden. Vervelend is dat altijd
Edgar18 schreef:
En aangezien ik de vorige k.o. bij het eerste beste lijstje de finalisten al te pakken had zal ik deze keer wachten met nomineren. Leven jullie je eerst maar uit
.
En aangezien ik de vorige k.o. bij het eerste beste lijstje de finalisten al te pakken had zal ik deze keer wachten met nomineren. Leven jullie je eerst maar uit
. Dat was om anderen een kans te geven Graf, niet één ander
.
0
geplaatst: 25 oktober 2014, 11:19 uur
GrafGantz schreef:
Met je veilige muzieksmaak.
0
geplaatst: 25 oktober 2014, 11:19 uur
Tijd voor de finale dus. Niet geheel verrassend hadden we na het eerste nominatie lijstje de drie grote kanshebbers al in het spel. Dylan moest het in een eerder stadium al afleggen tegen The Doors. Maakt Neil Young wel een kans of is de overheersing van Riders on the Storm echt enorm...
1. The Doors - Riders on the Storm vs. Neil Young - Like a Hurricane
Tot de 12 met een verschil van 2. En voor het geval het echt spannend wordt, de deadline ligt op zondagavond 9 uur.
1. The Doors - Riders on the Storm vs. Neil Young - Like a Hurricane
Tot de 12 met een verschil van 2. En voor het geval het echt spannend wordt, de deadline ligt op zondagavond 9 uur.
0
geplaatst: 25 oktober 2014, 14:47 uur
0
geplaatst: 25 oktober 2014, 16:56 uur
6-4
Gelukkig eindelijk een KO waarbij de favorieten de finale halen.
Gelukkig eindelijk een KO waarbij de favorieten de finale halen.
0
geplaatst: 26 oktober 2014, 11:26 uur
Kom op mensen, er kunnen nog stemmen bij (waaronder die van mij
)
Ik vind het nooit zo leuk als de grote favoriet wint maar eerlijk is eerlijk...
9-5
)Ik vind het nooit zo leuk als de grote favoriet wint maar eerlijk is eerlijk...
9-5
* denotes required fields.