Muziek / Muziekgames / Songs met een kleur in de titel (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 21:30 uur
Van dit soort dingen word ik toch wel echt verdrietig. Vinden jullie zo'n niemendalletje oprecht beter? Krijg toch bijna het idee dat dit favorietje pesten is. Bijna natuurlijk, want dat soort dingen zouden jullie nooit doen
.
.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 21:38 uur
44. Blackfield – Blackfield vs. The Last Shadow Puppets - Black Plant
1-0 beide dope
1-0 beide dope
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 21:46 uur
Rhythm & Poetry schreef:
3-4 lana del rey is vet cool
3-4 lana del rey is vet cool
Maar echt niet zo cool als Mick en Keith.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 21:54 uur
Ik sluit me aan bij de klagers. Misschien wel het beste Stones nummer eruit knikkeren voor Lana del Rey heeft alles weg van een bizarre vergissing
Nou ja, tis maar een spelletje enzo. En over smaak valt niet te twisten (hoewel dat wel de bestaansreden voor dit forum lijkt te zijn
)
Nou ja, tis maar een spelletje enzo. En over smaak valt niet te twisten (hoewel dat wel de bestaansreden voor dit forum lijkt te zijn
)
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 22:06 uur
Nee hoor, geen vergissing, ik vind ze allebei erg goed. Paint It Black is super, maar Blue Jeans vind ik ook prachtig. Was een close call.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 22:42 uur
45. The Black Keys - Little Black Submarines vs. Kaiser Chiefs - Ruby
1-0
1-0
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 22:47 uur
Het zoeken naar nominaties vind ik vaak al het leukste van veel KO's... Daarna is het toch vaak lijdzaam toezien hoe nominaties en favorieten sneuvelen. Maar ja, het is maar een spelletje... 

0
geplaatst: 28 oktober 2014, 22:50 uur
Edgar18 schreef:
.
(quote)
Van dit soort dingen word ik toch wel echt verdrietig. Vinden jullie zo'n niemendalletje oprecht beter? Krijg toch bijna het idee dat dit favorietje pesten is. Bijna natuurlijk, want dat soort dingen zouden jullie nooit doen
. Ik heb niet gestemd maar mijn stem zou hier ook naar Lana gegaan zijn. En dat terwijl ik de Stones erg hoop heb zitten (en een trits albums in de kast heb staan), dus van favorietje pesten zou geen sprake zijn. Het meest trieste is wat mij betreft dat je een briljant nummer hier als niemendalletje wegzet. Daar word ik nu verdrietig van.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 23:04 uur
46. Rogier van Otterloo - Soldaat van Oranje vs. The National - Pink Rabbits
1-0
1-0
0
Cured
geplaatst: 29 oktober 2014, 02:04 uur
3-4
47. Jaylib – The Red vs. Madrugaga - Black Mambo
0-1
47. Jaylib – The Red vs. Madrugaga - Black Mambo