Muziek / Muziekgames / De Megahits KO (Top 40 van 1965-2013)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 november 2014, 21:38 uur
432. Who'll stop the rain - Creedence Clearwater Revival Vs. My humps - the Black Eyed Peas
0
geplaatst: 19 november 2014, 21:41 uur
My Humps heb ik altijd een leuke popsingle gevonden. Totaal niet irritant zoals zovelen vinden. Who'll Stop The Rain is ook mooi, maar ik heb meer met zo'n beetje iedere andere CCR-single. Al kan ik perfect leven met een verpletterende nederlaag voor My Humps!

0
geplaatst: 19 november 2014, 21:47 uur
433. You're beautiful - James Blunt Vs. No good (Start the dance) - Prodigy
0-1
Maar You're beautiful vind ik haast even goed.
0-1
Maar You're beautiful vind ik haast even goed.
0
geplaatst: 19 november 2014, 21:48 uur
0-2 Ik kan hem wat beter hebben dan een aantal jaren terug maar dan nog blijft The Prodigy beter.
0
geplaatst: 19 november 2014, 21:54 uur
434. Follow the leader - Soca Boys featuring Van B. King Vs. Sound of the screaming day - Golden Earrings
0-0
0-0
0
geplaatst: 19 november 2014, 21:55 uur
ArthurDZ schreef:
My Humps heb ik altijd een leuke popsingle gevonden. Totaal niet irritant zoals zovelen vinden. Who'll Stop The Rain is ook mooi, maar ik heb meer met zo'n beetje iedere andere CCR-single. Al kan ik perfect leven met een verpletterende nederlaag voor My Humps!
(quote)
My Humps is tof!

0
geplaatst: 19 november 2014, 21:55 uur
0-6
Zelfs James Blunt heeft zich voor dit nummer geëxcuseerd
Zelfs James Blunt heeft zich voor dit nummer geëxcuseerd

0
geplaatst: 19 november 2014, 21:56 uur
434. Follow the leader - Soca Boys featuring Van B. King Vs. Sound of the screaming day - Golden Earrings
0-1
0-1
0
geplaatst: 19 november 2014, 21:57 uur
ArthurDZ schreef:
(quote)
Grappig, Who'll Stop the Rain is net de enige CCR-single die ik echt goed vind.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.