MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Megahits KO (Top 40 van 1965-2013)

zoeken in:
3-0 moeilijk, vind ze ook beiden leuk.

432. Who'll stop the rain - Creedence Clearwater Revival Vs. My humps - the Black Eyed Peas

1-0

Lastige keuze

1-1

Ja, ik weet het

ArthurDZ schreef:
1-1

Ja, ik weet het

My Humps heb ik altijd een leuke popsingle gevonden. Totaal niet irritant zoals zovelen vinden. Who'll Stop The Rain is ook mooi, maar ik heb meer met zo'n beetje iedere andere CCR-single. Al kan ik perfect leven met een verpletterende nederlaag voor My Humps!

4-1 hier erg duidelijk (wat een verschil in kwaliteit!)

6-1 Arthur toch

433. You're beautiful - James Blunt Vs. No good (Start the dance) - Prodigy

0-1
Maar You're beautiful vind ik haast even goed.

0-2 Ik kan hem wat beter hebben dan een aantal jaren terug maar dan nog blijft The Prodigy beter.

434. Follow the leader - Soca Boys featuring Van B. King Vs. Sound of the screaming day - Golden Earrings

0-0

ArthurDZ schreef:
(quote)

My Humps heb ik altijd een leuke popsingle gevonden. Totaal niet irritant zoals zovelen vinden. Who'll Stop The Rain is ook mooi, maar ik heb meer met zo'n beetje iedere andere CCR-single. Al kan ik perfect leven met een verpletterende nederlaag voor My Humps!

My Humps is tof!

0-6

Zelfs James Blunt heeft zich voor dit nummer geëxcuseerd

434. Follow the leader - Soca Boys featuring Van B. King Vs. Sound of the screaming day - Golden Earrings

0-1

ArthurDZ schreef:
(quote)

Grappig, Who'll Stop the Rain is net de enige CCR-single die ik echt goed vind.

0-3

Van CCR kan ik overigens geen slechte single opnoemen.

435. Push up - Freestylers Vs. Just like a pill - P!NK

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:07 uur

geplaatst: vandaag om 15:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.