Muziek / Muziekgames / De Megahits KO (Top 40 van 1965-2013)
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2014, 06:52 uur
4-1
Crazy Frog is erger dan The Baseballs, Tja een gebroken arm is erger dan een gebroken vinger, maar het is beide ontzettend vervelend. Behoren beide tot de ergste hits van de laatste 10 jaar. Een domme, flauwe, omhooggevallen cover zoals er elk jaar honderden worden gemaakt. Dat groepje heeft inmiddels albums vol met die drek uitgepoept, maar gelukkig koopt niemand het meer.
Crazy Frog is erger dan The Baseballs, Tja een gebroken arm is erger dan een gebroken vinger, maar het is beide ontzettend vervelend. Behoren beide tot de ergste hits van de laatste 10 jaar. Een domme, flauwe, omhooggevallen cover zoals er elk jaar honderden worden gemaakt. Dat groepje heeft inmiddels albums vol met die drek uitgepoept, maar gelukkig koopt niemand het meer.
0
geplaatst: 3 december 2014, 09:33 uur
643. I could be the one - Avicii vs Nicky Romero Vs. Oh happy day - Edwin Hawkins Singers
0-1
0-1
0
geplaatst: 3 december 2014, 09:52 uur
ranboy schreef:
Van Umbrella van The Baseballs word ik altijd vrolijk als ik hem hoor, dat had ik niet bij het origineel van Rihanna. Van Telephone werd ik net (bij beluistering) een beetje eh... ik heb hem niet afgeluisterd.
Van Umbrella van The Baseballs word ik altijd vrolijk als ik hem hoor, dat had ik niet bij het origineel van Rihanna. Van Telephone werd ik net (bij beluistering) een beetje eh... ik heb hem niet afgeluisterd.
Tsja, zo verschillen we wat moderne muziek betreft toch behoorlijk vaak van mening, geloof ik. Ik dacht bijna dat men het erom deed, op The Baseballs stemmen.

Maar als jij (en anderen) er vrolijk van wordt, is daar natuurlijk niks op tegen.

0
geplaatst: 3 december 2014, 10:08 uur
644. Meet me halfway - the Black Eyed Peas Vs. Whole lotta love - Led Zeppelin
0-1
0-1
0
geplaatst: 3 december 2014, 10:19 uur
Wel leuk trouwens dat de discussie weer terugkeerde, mag ook wel eens na al die 5-0 uitslagen 

0
geplaatst: 3 december 2014, 10:23 uur
645. Babe - Take That Vs. Last christmas / Everything she wants - Wham!
0
geplaatst: 3 december 2014, 10:29 uur
Arrie schreef:
Telephone, de beste van Lady Gaga, verliest van één van de ergste gimmicks an de afgelopen tien jaar... The Baseballs. Wat een bizarre uitslag.
Telephone, de beste van Lady Gaga, verliest van één van de ergste gimmicks an de afgelopen tien jaar... The Baseballs. Wat een bizarre uitslag.
Ik twijfel tussen
en
.Maar misschien is dit de beste optie:

0
geplaatst: 3 december 2014, 11:10 uur
646. The lady in red - Chris de Burgh Vs. 1973 - James Blunt
1-0
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.