MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Beste Albumtitel Track (K.O.)

zoeken in:
9. Pink Floyd - Wish You Were Here vs. David Bowie - Station To Station

0-1

0-2

echt onmogelijk bijna

Cured
2-6

10. The Smiths – Meat Is Murder vs. Black Sabbath - Paranoid

0-1

3-5 Nummer 1 in mijn Album Top 10

Aardig Smiths nummer maar tegen Paranoid voor mij kansloos.

Een indrukwekkend nummer die de verhouding mensendom vs. dierenrijk beschrijft

Die tekst is echt bullsh*t, met alle respect. Hier schiet dhr Morrissey toch net iets te veel door naar mijn mening. Het is vooral de grandioze gitaarriff en de geweldige muziek die het nummer zo groots en geweldig maakt voor mij.

Paranoid is natuurlijk ook geniaal...

Nou Johnny Marr (ben enigszins verrast en tevens verward i.v.m. jouw usersname) maar volgens mij wordt er geen woord gelogen in de lyrics van Meat Is Murder. Cynisch en te confronterend blijkbaar voor velen maar hij gunde ons een kijkje in de 'keuken' van ons beestachtig gedrag t.o.v. dieren. Tijdens live-optredens vaak ondersteund door het tonen van (te) schokkende video-beelden. Daar vlucht men het liefst voor weg.

11. The Waterboys - This is the Sea vs. The Doors - Strange Days

Gast
geplaatst: vandaag om 08:52 uur

geplaatst: vandaag om 08:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.