MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Verrassingsplaat van dag

zoeken in:

tuktak
6 Ik ben altijd wat allergisch voor Duitse liedjes, met als toppunt Peter Fox - Haus am See (een van de meest irritante nummers ooit). Duitstalige techno, krautrock en new wave vind ik (gek genoeg?) juist wel weer een goede combi.

Heb trouwens bij de geplaatste nummers ook een heuse scoretabel toegevoegd. Het gaat nu écht ergens om!

tuktak
Tocotronic hat einen 6,71 Durchschnitt, helaas maar 5 stemmen.

01. The Ghost of a Saber Tooth Tiger - Too Deep: 7 stemmen, gemiddeld 7,53 (nelis)
02. Peter Broderick - And It's Alright (Nils Frahm Remix): 4 stemmen, gemiddeld 7,06 (tuktak)
03. Jason Mraz - Make It Mine: 8 stemmen, gemiddeld 6,97 (herman)
04. Pacific Horrific - A Common Goal: 6 stemmen, gemiddeld 6,96 (DjFrankie)
05. Tocotronic - Imitationen: 5 stemmen, gemiddeld 6,71 (itchy)

Thom Yorke - Atoms for Peace (Four Tet Remix)

Casartelli (moderator)
Best fraai eigenlijk.

7,5

Thommeke haalt een gemiddelde van 7,60 (uit helaas wel maar 5 stemmen) en staat zo eerste!

01. Thom Yorke - Atoms for Peace [Four Tet Remix]: 5 stemmen, gemiddeld 7,60 (tuktak)
02. The Ghost of a Saber Tooth Tiger - Too Deep: 7 stemmen, gemiddeld 7,53 (nelis)
03. Peter Broderick - And It's Alright [Nils Frahm Remix]: 4 stemmen, gemiddeld 7,06 (tuktak)
04. Jason Mraz - Make It Mine: 8 stemmen, gemiddeld 6,97 (herman)
05. Pacific Horrific - A Common Goal: 6 stemmen, gemiddeld 6,96 (DjFrankie)
06. Tocotronic - Imitationen: 5 stemmen, gemiddeld 6,71 (itchy)

Over Atoms for Peace, Four Tet, Remix en ondergewaardeerd gesproken!

Four Tet - Pyramid [Atoms for Peace Remix]

Vijf overeenkomstige woorden met de vorige, maar (naar mijn idee) toch een aardig andere stijl en sfeer.

Een jaar geleden zonder twijfel een 10, nu hou ik het op

9,2

tuktak
8

DjFrankie (moderator)
5,5

7,5

Leuk topic, ga vaker kijken hier!

Score Four tet is 7,49 uit 9 stemmen (hoogste aantal tot nu toe), daarmee behaalt het een 3e plaats.

01. Thom Yorke - Atoms for Peace [Four Tet Remix]: 5 stemmen, gemiddeld 7,60 (tuktak)
02. The Ghost of a Saber Tooth Tiger - Too Deep: 7 stemmen, gemiddeld 7,53 (nelis)
03. Four Tet - Pyramid [Atoms for Peace Remix]: 9 stemmen, gemiddeld 7,49 (Teunnis)
04. Peter Broderick - And It's Alright [Nils Frahm Remix]: 4 stemmen, gemiddeld 7,06 (tuktak)
05. Jason Mraz - Make It Mine: 8 stemmen, gemiddeld 6,97 (herman)
06. Pacific Horrific - A Common Goal: 6 stemmen, gemiddeld 6,96 (DjFrankie)
07. Tocotronic - Imitationen: 5 stemmen, gemiddeld 6,71 (itchy)

Een nummer van een band die ik dit jaar pas ontdekte: Gus Gus
Gekozen voor Deep Inside van het een na laatste album.

9,5

Veel gedraaid afgelopen weken.

9,3

Hele fijne band en een geweldig nummer dit. Ken ze al vanuit de 90s maar was 5 jaar geleden afgehaaktomdat ik 24/7 helemaal niks vond. Dit jaar weer opnieuw aangehaakt.

Casartelli (moderator)
Naam zei me wel iets, maar geen idee meer waarvan. Leuk nummer. Leuk topic ook wel tot nu toe.

8,0

Ik ken Gusgus van de samenwerking met John Grant. Best tof.

7

Gast
geplaatst: vandaag om 09:12 uur

geplaatst: vandaag om 09:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.