MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 'Home' Songtitels (K.O)

zoeken in:
Cured
2. Clarence "Frogman" Henry - Ain't Got No Home vs. Led Zeppelin - Bring It On Home

0-1

1-2, heerlijk nummer.

1-4

3. Roxy Music - In Every Dream Home A Heartache vs. Pink Floyd - The Fletcher Memorial Home

0-1

Cured
1-1

2-2 geweldig PF nummer

4. Leonard Cohen - Don't Go Home With Your Hard-On vs. Freudiana - Far Away From Home

Cured
2-0

5. Neil Young - Old Homestead vs. U2 - A Sort Of Homecoming

Cured
0-2

0-4

jeetje wat gaat dit snel

heeft men wel naar Freudiana geluisterd binnen de 7 minuten?

6. The Auteurs - Home Again vs. Fine Young Cannibals - Johnny Come Home

Jeetje wat ging je weer snel met die nominaties Cured! Een dagje laten staan in niet zo erg hé, ik had nog wel vier pareltjes voor je klaarliggen.

Ik moest opeens aan Chris Rea denken, hebben we niet nog ergens een dubbele in de lijst?

Cured
Ja, maar 128 was voor mij een brug te ver gezien mijn opmerking van een mini/snel weekend K.O. Andere keer beter, Edgar. (maar dit is mijn laatste K.O. die ik doe)

0-3

7. Metallica - Welcome Home (Sanitarium) vs. Status Quo - Rollin'Home

1-0

Cured
2-0

Gast
geplaatst: vandaag om 07:17 uur

geplaatst: vandaag om 07:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.