Muziek / Muziekgames / Nederpop 90's
zoeken in:
0
geplaatst: 14 december 2014, 10:04 uur
thelion schreef:
Deze 2 halve finales had ik van tevoren nooit kunnen voorspellen, Een heel erg hoog VPRO woensdag middag / avond Hilversum III gehalte.......
(quote)
Deze 2 halve finales had ik van tevoren nooit kunnen voorspellen, Een heel erg hoog VPRO woensdag middag / avond Hilversum III gehalte.......
Ja, ik denk dat ook de Vara (ook op de woensdag volgens mij) trots is op ons

0
geplaatst: 14 december 2014, 10:10 uur
Nee Nee de Vara zat op dinsdag met o.a. tussen 16.00 en 18.00 de Verukkelijke 15 en 's avonds De Moordlijst.
De Woensdag ochtend was voor de E.O. (luisterde dan altijd Hilversum II (Veronica met Wil Luikinga's Wil Wil Wel), de woensdag middag en avond waren voor de VPRO met tussen 17.00 en 18.00 het onovertroffen Ronflonflon met Jacques Plafond (Wim T Schippers in top vorm).
Op maandag (AVRO) had je 's avonds For those who like to groove met Robin Alberts (Jaydee) stuk beter dan op donderdag avond (TROS) Ferry Maat's Soulshow later werd dat Dance Tracks gepresenteerd door Martijn Krabe.
0
geplaatst: 14 december 2014, 10:12 uur
Ow ja zo zat het, woensdagochtend de muzikale fruitmand
.
En Luikinga, Luikinga jongetje wat doe je daar... is ook nog een zeer herkenbare jingle alhier.
. En Luikinga, Luikinga jongetje wat doe je daar... is ook nog een zeer herkenbare jingle alhier.
0
geplaatst: 14 december 2014, 10:27 uur
7-8
Twee meer dan uitstekende halve finales. Valt me heel erg mee als ik terugdenk aan de overdaad aan pulp in de startlijst
Twee meer dan uitstekende halve finales. Valt me heel erg mee als ik terugdenk aan de overdaad aan pulp in de startlijst

0
geplaatst: 14 december 2014, 10:31 uur
vigil schreef:
.
En Luikinga, Luikinga jongetje wat doe je daar... is ook nog een zeer herkenbare jingle alhier.
. En Luikinga, Luikinga jongetje wat doe je daar... is ook nog een zeer herkenbare jingle alhier.
En op de vrijdag (Veronica) avond Curry & van Inkel met om stipt 21.10 uur de mini-mix van Ben Liebrand, wat heb ik daar veel TDK-SA90's mee vol getaped en ik heb ze nog steeds.
Later op de avond Countdown Café met Alfred Lagarde & Kees Baars.
0
geplaatst: 14 december 2014, 11:10 uur
Bettie verdient het wel meer, op basis van de gehele jaren 90.
Mooie finale, Claw Boys-Bettie.
Mooie finale, Claw Boys-Bettie.
0
geplaatst: 14 december 2014, 11:38 uur
0
geplaatst: 14 december 2014, 14:11 uur
5-6 Bettie zou een winnaar zijn die ik zelf had kunnen kiezen, maar met Claw Boys Claw zou ik ook best kunnen leven
0
geplaatst: 14 december 2014, 22:20 uur
We hebben een winnaar, iedereen dank voor het stemmen. Ik vond het een leuke editie.
0
geplaatst: 14 december 2014, 22:53 uur
Thx voor de organisatie en al het werk vigil, het was idd leuk met uiteindelijk toch een mooie winnaar!
0
geplaatst: 15 december 2014, 00:47 uur
thelion schreef:
En op de vrijdag (Veronica) avond Curry & van Inkel met om stipt 21.10 uur de mini-mix van Ben Liebrand, wat heb ik daar veel TDK-SA90's mee vol getaped en ik heb ze nog steeds.
Vooral dat ja en dan die aankondiging

Erg jammer dat ik niet nog heb mee kunnen stemmen de laatste twee dagen. Vooral erg spijtig van D-Shake. Maar gelukkig geen Claw Boys Claw als winnaar

Maar drie van de vier puike halve finalisten

* denotes required fields.