MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederpop 90's

zoeken in:
thelion schreef:
(quote)

Deze 2 halve finales had ik van tevoren nooit kunnen voorspellen, Een heel erg hoog VPRO woensdag middag / avond Hilversum III gehalte.......

Ja, ik denk dat ook de Vara (ook op de woensdag volgens mij) trots is op ons

6-8

nipt

vigil schreef:

Ja, ik denk dat ook de Vara (ook op de woensdag volgens mij) trots is op ons

Nee Nee de Vara zat op dinsdag met o.a. tussen 16.00 en 18.00 de Verukkelijke 15 en 's avonds De Moordlijst.
De Woensdag ochtend was voor de E.O. (luisterde dan altijd Hilversum II (Veronica met Wil Luikinga's Wil Wil Wel), de woensdag middag en avond waren voor de VPRO met tussen 17.00 en 18.00 het onovertroffen Ronflonflon met Jacques Plafond (Wim T Schippers in top vorm).
Op maandag (AVRO) had je 's avonds For those who like to groove met Robin Alberts (Jaydee) stuk beter dan op donderdag avond (TROS) Ferry Maat's Soulshow later werd dat Dance Tracks gepresenteerd door Martijn Krabe.

Ow ja zo zat het, woensdagochtend de muzikale fruitmand .

En Luikinga, Luikinga jongetje wat doe je daar... is ook nog een zeer herkenbare jingle alhier.

7-8

Twee meer dan uitstekende halve finales. Valt me heel erg mee als ik terugdenk aan de overdaad aan pulp in de startlijst

vigil schreef:
Ow ja zo zat het, woensdagochtend de muzikale fruitmand .

En Luikinga, Luikinga jongetje wat doe je daar... is ook nog een zeer herkenbare jingle alhier.

En op de vrijdag (Veronica) avond Curry & van Inkel met om stipt 21.10 uur de mini-mix van Ben Liebrand, wat heb ik daar veel TDK-SA90's mee vol getaped en ik heb ze nog steeds.
Later op de avond Countdown Café met Alfred Lagarde & Kees Baars.

7-9 D-Shake

Bettie verdient het wel meer, op basis van de gehele jaren 90.
Mooie finale, Claw Boys-Bettie.

johan de witt schreef:

Mooie finale, Claw Boys-Bettie.

Tot de 10 met 2 verschil

1-0

johannesA
3-5 uitstekende finale

5-6 Bettie zou een winnaar zijn die ik zelf had kunnen kiezen, maar met Claw Boys Claw zou ik ook best kunnen leven

Zephyr
5-7

6-10 finish voor Bettie

7-10, maar een prima winnaar!

We hebben een winnaar, iedereen dank voor het stemmen. Ik vond het een leuke editie.

Thx voor de organisatie en al het werk vigil, het was idd leuk met uiteindelijk toch een mooie winnaar!

thelion schreef:
En op de vrijdag (Veronica) avond Curry & van Inkel met om stipt 21.10 uur de mini-mix van Ben Liebrand, wat heb ik daar veel TDK-SA90's mee vol getaped en ik heb ze nog steeds.

Vooral dat ja en dan die aankondiging

Erg jammer dat ik niet nog heb mee kunnen stemmen de laatste twee dagen. Vooral erg spijtig van D-Shake. Maar gelukkig geen Claw Boys Claw als winnaar
Maar drie van de vier puike halve finalisten

Oh, vergeten te stemmen voor de finale:

8-10

Gast
geplaatst: vandaag om 03:55 uur

geplaatst: vandaag om 03:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.