Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2015, 13:17 uur
Inderdaad. Jammer is dat. Dat moet wat zijn live, wat een sfeervol nummer.
En ik heb ze gezien op Best Kept Secret, één van de allerbeste optredens van dat hele festival vond ik.
0
geplaatst: 22 januari 2015, 13:30 uur
6, Ik vind het maar een vlak liedje. 
Waarom nou niet een keer een liedje van Yes.

Waarom nou niet een keer een liedje van Yes.

0
geplaatst: 22 januari 2015, 13:38 uur
0
geplaatst: 22 januari 2015, 13:40 uur
0
geplaatst: 22 januari 2015, 14:34 uur
0
geplaatst: 22 januari 2015, 14:50 uur
0
geplaatst: 22 januari 2015, 15:00 uur
Aardig, maar mist voor het mij iets speciaals; lijkt op Editors overigens.
6,3
6,3
0
Zephyr
geplaatst: 22 januari 2015, 22:06 uur
5
En ze hebben er wel een aantal die nog minder zijn... Misschien wel de meest overschatte band van de laatste 15 jaar, dat Interpol.
En ze hebben er wel een aantal die nog minder zijn... Misschien wel de meest overschatte band van de laatste 15 jaar, dat Interpol.
0
geplaatst: 22 januari 2015, 22:28 uur
Helemaal niet overschat.
Wel hebben ze nog een behoorlijk aantal nummers beter dan deze; zowat heel TOTBL bijvoorbeeld.
7,5
Wel hebben ze nog een behoorlijk aantal nummers beter dan deze; zowat heel TOTBL bijvoorbeeld.
7,5
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 januari 2015, 22:44 uur
Ik heb mijn gehoorapparaatje er ook even naast gelegd. In potentie is het wel een lekker nummer, zeker in instrumentaal opzicht. Wel 'een tikkeltje' ingehouden, die zanger lijkt echt stijf te staan van de kalmerende middelen. En dan... ja... hebben ze dat inderdaad op Turn on the Bright Lights allemaal al beter gedaan (en toen verdiende het ook al geen originaliteitsprijs).
6,8
6,8
0
geplaatst: 22 januari 2015, 23:44 uur
Vince vega schreef:
Helemaal niet overschat.
Helemaal niet overschat.
Ik zag ook dat je nog niet gestemd hebt op Antics, ken je die al?

0
geplaatst: 23 januari 2015, 07:43 uur
Ja die ken ik zeker, sterker nog staat hier als LP in de kast.
Mijn stemmen op mume zijn niet echt representatief voor wat ik ken, zijn wat dat betreft nog stemmen uit te delen.
0
geplaatst: 23 januari 2015, 08:40 uur
Gisteren dat apparaat van ons opa nog even opgegraven, nu is het nog maar een vier

0
geplaatst: 23 januari 2015, 09:21 uur
Vince vega schreef:
Mijn stemmen op mume zijn niet echt representatief voor wat ik ken, zijn wat dat betreft nog stemmen uit te delen.
(quote)
Get busy!

* denotes required fields.