Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2016, 23:35 uur
8,5
Leren kennen door de serie Crime Story die volgens mij in de jaren negentig werd uitgezonden.
Leren kennen door de serie Crime Story die volgens mij in de jaren negentig werd uitgezonden.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 23:41 uur
8
Blijft een leuk liedje. Was altijd een groot favoriet, maar heb hem ondertussen zó vaak gehoord... Bovendien ken ik nu een stuk meer uit die tijd, wellicht dat Runaway daardoor wat minder bijzonder voelt. Maar toch, blijft een leuke meezinger: I wa-wa-wa-wa-wonder!
Blijft een leuk liedje. Was altijd een groot favoriet, maar heb hem ondertussen zó vaak gehoord... Bovendien ken ik nu een stuk meer uit die tijd, wellicht dat Runaway daardoor wat minder bijzonder voelt. Maar toch, blijft een leuke meezinger: I wa-wa-wa-wa-wonder!
0
geplaatst: 15 februari 2016, 00:09 uur
Is die nog niet geweest
. Meen dat ik deze al eens genomineerd heb.
Anyway, 10+
. Meen dat ik deze al eens genomineerd heb. Anyway, 10+
0
geplaatst: 15 februari 2016, 00:45 uur
Shit, je hebt gelijk. Kon hem in deze niet vinden, maar in het vorige topic dus wel. In 2014 dus al eens geweest. Excuses. 
Edit :
Dan deze maar
Jan Hammer - Crockett's Theme

Edit :
Dan deze maar
Jan Hammer - Crockett's Theme
0
Misterfool
geplaatst: 15 februari 2016, 00:55 uur
Damn you trebremmit. Gebruik mijn Vice City-nostalgie niet tegen mij.
Grrrrrrr......8.5
Grrrrrrr......8.5
0
geplaatst: 15 februari 2016, 11:40 uur
7,3 GTA Vice City, daar hangen nogal wat jeugdherinneringen aan. Toch wel één van de spellen waar ik de meeste lol aan heb beleefd, mede door de fijne muziek.
0
geplaatst: 15 februari 2016, 13:27 uur
9
Mij ook bekend van die prachtige Vice City-soundtrack. In een snelle, flashy wagen door de stad scheuren zo rond zonsondergang, met vijf politiewagens achter je aan en dit nummer op de radio, heerlijke tijden
Mij ook bekend van die prachtige Vice City-soundtrack. In een snelle, flashy wagen door de stad scheuren zo rond zonsondergang, met vijf politiewagens achter je aan en dit nummer op de radio, heerlijke tijden

0
geplaatst: 15 februari 2016, 13:36 uur
Nope, maar zat me tijdens het kijken van de clip wel net af te vragen of ik niet eens een afleveringetje zou kijken. De stijl spreekt me wel aan, heb wel een zwak voor die typische eighties-vibe. Ook al is het wel allemaal nogal style over substance waarschijnlijk.
* denotes required fields.