MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag #2

zoeken in:
Misterfool
6

8,5

Leren kennen door de serie Crime Story die volgens mij in de jaren negentig werd uitgezonden.

8

Blijft een leuk liedje. Was altijd een groot favoriet, maar heb hem ondertussen zó vaak gehoord... Bovendien ken ik nu een stuk meer uit die tijd, wellicht dat Runaway daardoor wat minder bijzonder voelt. Maar toch, blijft een leuke meezinger: I wa-wa-wa-wa-wonder!

Is die nog niet geweest . Meen dat ik deze al eens genomineerd heb.

Anyway, 10+

Shit, je hebt gelijk. Kon hem in deze niet vinden, maar in het vorige topic dus wel. In 2014 dus al eens geweest. Excuses.
Edit :

Dan deze maar

Jan Hammer - Crockett's Theme

Misterfool
Damn you trebremmit. Gebruik mijn Vice City-nostalgie niet tegen mij.
Grrrrrrr......8.5

johannesA
8

Joezer49263
7,5

zaaf
6.1

7,3 GTA Vice City, daar hangen nogal wat jeugdherinneringen aan. Toch wel één van de spellen waar ik de meeste lol aan heb beleefd, mede door de fijne muziek.

9

Mij ook bekend van die prachtige Vice City-soundtrack. In een snelle, flashy wagen door de stad scheuren zo rond zonsondergang, met vijf politiewagens achter je aan en dit nummer op de radio, heerlijke tijden

Maar jullie kennen de tv serie niet?

Ik voel me oud nu.

Nope, maar zat me tijdens het kijken van de clip wel net af te vragen of ik niet eens een afleveringetje zou kijken. De stijl spreekt me wel aan, heb wel een zwak voor die typische eighties-vibe. Ook al is het wel allemaal nogal style over substance waarschijnlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:07 uur

geplaatst: vandaag om 02:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.