Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag #2
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 maart 2016, 13:57 uur
Dit is, zelfs naar Smiths-maatstaven, een volkomen niet-beklijvend stukje muzak.
4,0
4,0
0
geplaatst: 10 maart 2016, 15:37 uur
4
De volgende keer dat de smis worden geplaatst ga ik niet meer stemmen! Zo!
De volgende keer dat de smis worden geplaatst ga ik niet meer stemmen! Zo!
0
geplaatst: 10 maart 2016, 17:53 uur
8
Maar wel jammer dat er alweer The Smiths wordt geplaatst terwijl er zoveel keuze is...
Maar wel jammer dat er alweer The Smiths wordt geplaatst terwijl er zoveel keuze is...
0
geplaatst: 10 maart 2016, 18:16 uur
10
Geniaal nummer, en gewoon een van de mooiste ballads aller tijden. Misschien ook wel de allerbeste zangprestatie van onze Mozzer.
Geniaal nummer, en gewoon een van de mooiste ballads aller tijden. Misschien ook wel de allerbeste zangprestatie van onze Mozzer.
0
geplaatst: 10 maart 2016, 18:36 uur
Ik kan trouwens nog een anekdote delen met jullie: onlangs (vorige week woensdag was het, geloof ik) heb ik de drummer van The Smiths, mister Mike Joyce, een DJ-set zien draaien in het geniale Gent.
#Reünie.
#Reünie.
0
geplaatst: 10 maart 2016, 18:48 uur
Johnny Marr schreef:
Ik kan trouwens nog een anekdote delen met jullie: onlangs (vorige week woensdag was het, geloof ik) heb ik de drummer van The Smiths, mister Mike Joyce, een DJ-set zien draaien in het geniale Gent.
#Reünie.
#Reünie.
Heb ik jammer genoeg moeten missen, was nochtans van plan om te gaan.
En dat in mijn thuisstad.
0
geplaatst: 10 maart 2016, 18:49 uur
Johnny Marr schreef:
#Reünie.
#Reünie.
Kon ie het een beetje?
0
geplaatst: 10 maart 2016, 19:34 uur
Ja, best wel, gewoon een doordeweekse Indierock DJ met de standaardplaatjes die je kunt verwachten. Alleen jammer dat ie Sex On Fire zo nodig moest draaien, daar daalde ie toch wel een beetje in m'n achting.

Voor de rest was het echt vet, een zeer leuke avond beleefd met als hoogtepunt misschien toch wel This Charming Man. Zo speciaal of uniek was het verder allemaal niet hoor, was gewoon leuk om eens meegemaakt te hebben. Alleen jammer dat ik niet zo lang kon blijven want moest de dag erop weer vroeg uit de veren.

0
geplaatst: 10 maart 2016, 19:39 uur
0
geplaatst: 10 maart 2016, 19:40 uur
Ja en hoge bomen...
Dit is gewoon een perfect popliedje met een ontroerend mooie tekst.
Een Smiths-reünie, dat zou toch wat zijn. Kan me nauwelijkers iets mooiers voorstellen op muzikaal gebied.
0
geplaatst: 10 maart 2016, 19:44 uur
7
Voor mij geen favoriet Smiths nummer dit (en ja die heb ik wel).
Voor mij geen favoriet Smiths nummer dit (en ja die heb ik wel).
* denotes required fields.