MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Songtitles with 'Dark / Night' (K.O.)

zoeken in:

Eddie is geweldig, toch vanwege jeugdsentiment

4-3

7. The Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight vs. PJ Harvey - In The Dark Places

0-0

Cured het gaat niet helemaal goed: a-ha's Dark Is The Night For All staat er twee keer in (17 en 64)

[edit] Zo te zien ten nadele van Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town ...

Cured
da dude schreef:
Cured het gaat niet helemaal goed: a-ha's Dark Is The Night For All staat er twee keer in (17 en 64)

[edit] Zo te zien ten nadele van Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town ...
Dank je, ik miste al één, maar heb de verkeerde gezien....

Battle 64 is dus met Bruce...'s !!

Cured
3-0

8. The Smiths - Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me vs. Guus Meeuwis- Het is een nacht (levensecht)

1-0

Cured
2-0

9. The Rolling Stones - Let's Spend the Night Together vs. Underworld - Dark and Long

0-1

Cured schreef:
(quote)
Dank je, ik miste al één, maar heb de verkeerde gezien....

het is wel wat met die a-ha, eerst valt tie er opeens tussen uit en nu staat hij er opeens twee maal in

Cured
2-2

vigil schreef:
het is wel wat met die a-ha, eerst valt tie er opeens tussen uit en nu staat hij er opeens twee maal in
idd ja-ha...

Cured
10. Suede - Saturday night vs. Snow Patrol - Called Out In The Dark

1-0

Cured
u mag zelf de battle plaatsen, heren.. ..(tot de 4)

11. Big Star – Nightime vs. London Grammar - Nightcall

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 07:03 uur

geplaatst: vandaag om 07:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.