Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2015 [Nominatietopic]
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2014, 22:36 uur
Gezien de voorkeuren van de gemiddelde ladders zal The War on Drugs het makkelijk halen. Future Islands krijgt het denk ik iets moeilijker en FKA Twigs lukt het misschien net met een goede loting. Ik denk dat er teveel mensen zijn die nooit op zoiets als Two Weeks stemmen.
0
geplaatst: 21 december 2014, 23:22 uur
John Mellencamp wordt vervangen door
Warren Zevon - Werewolves of London spotify:track:2nmaEzFZrSm2aMLtfJDzyG
Ik hoop dat ik er niet heb overgekeken en dat deze effectief nog niet genomineerd is.
Ik hoop dat ik er niet heb overgekeken en dat deze effectief nog niet genomineerd is.
0
geplaatst: 21 december 2014, 23:25 uur
Nope ik heb hem nog niet langs zien komen
Goeie keuze dat wel
Goeie keuze dat wel

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 december 2014, 23:26 uur
Arrie schreef:
Ik mag toch hopen dat FKA Twigs het wel haalt. Eén van de sensaties van 2014.
Ik mag toch hopen dat FKA Twigs het wel haalt. Eén van de sensaties van 2014.
Normaliter niet mijn muziek, maar ik heb deze genomineerd omdat dit nummer mij op de een of andere manier wel pakt. Spannend sensueel en blijft boeiend.
0
geplaatst: 21 december 2014, 23:31 uur
Dat was Arrie die dat zei Frank.
Ja, ik zou deze nominatie ook echt niet bij jou verwachten maar dat maakt het juist zo leuk. En als jouw smaakgenoten ook een klik krijgen met dit nummer komt het wel goed denk ik. 
Ja, ik zou deze nominatie ook echt niet bij jou verwachten maar dat maakt het juist zo leuk. En als jouw smaakgenoten ook een klik krijgen met dit nummer komt het wel goed denk ik. 
0
Onweerwolf
geplaatst: 21 december 2014, 23:31 uur
Bucquoy schreef:
fixed
0
geplaatst: 21 december 2014, 23:41 uur
Big K.R.I.T. - Mt. Olympus
Cyber People - Void Vision
Fresku - Maskerade
Inspiral Carpets - Dragging Me Down
Major Lazer - Get Free
Postmen - Cocktail
Spotifylinks volgen morgenochtend, ben daarvoor nu niet echt in de gelegenheid.
Fresku - Maskerade
Major Lazer - Get Free
Postmen - Cocktail
0
geplaatst: 22 december 2014, 00:15 uur
Yusef Lateef - Love Theme From "Spartacus" spotify:track:2TD9i3t2yWNg4GxoBvLGzq
Peggy Lee - Black Coffee spotify:track:5CQspmEbu7gdNHqhmLj3Qx
Can - Red Hot Indians spotify:track:3wQlgR1zObHJj2xoHxx8fM
The Mothers of Invention - Directly From My Heart spotify:track:3y89qjwpZLBuivH1O7lqm1
Stan Getz & Luiz Bonfa with Maria Toledo - Insensatez spotify:track:3F6mq6sojBFJxYbfjBwqMT
Machito and his Afro-Cubans - Cubop City spotify:track:2JTToI6CIKOPXEX3ZdWl0F
Peggy Lee - Black Coffee spotify:track:5CQspmEbu7gdNHqhmLj3Qx
Can - Red Hot Indians spotify:track:3wQlgR1zObHJj2xoHxx8fM
The Mothers of Invention - Directly From My Heart spotify:track:3y89qjwpZLBuivH1O7lqm1
Stan Getz & Luiz Bonfa with Maria Toledo - Insensatez spotify:track:3F6mq6sojBFJxYbfjBwqMT
Machito and his Afro-Cubans - Cubop City spotify:track:2JTToI6CIKOPXEX3ZdWl0F
0
geplaatst: 22 december 2014, 00:41 uur
Gretz schreef:
Gezien de voorkeuren van de gemiddelde ladders zal The War on Drugs het makkelijk halen. Future Islands krijgt het denk ik iets moeilijker
(quote)
Gezien de voorkeuren van de gemiddelde ladders zal The War on Drugs het makkelijk halen. Future Islands krijgt het denk ik iets moeilijker
Ik merk dat Future Islands best wel populair aan het worden is door hun legendarische dansje bij David Letterman. Deze week zelfs twee mensen in een Future Islands t-shirt gezien op verschillende plekken.

0
geplaatst: 22 december 2014, 00:43 uur
laxus11 schreef:
Sorry, Ik ken Pitchfork en NME maar die lijstjes heb ik niet gezien en naar Letterman kijken doe ik niet.
(quote)
Sorry, Ik ken Pitchfork en NME maar die lijstjes heb ik niet gezien en naar Letterman kijken doe ik niet.
Ik kijk ook nooit Letterman, maar dit schijnt het best bekeken fragment uit de geschiedenis van zijn show te zijn (en die loopt al ruim 4000 uitzendingen):
Future Islands deliver jaw-dropping performance of Seasons on David Letterman - News - Music - The Independent - independent.co.uk
Geweldig intens optreden en die dansjes...
0
geplaatst: 22 december 2014, 01:11 uur
Lukas schreef:
Fresku - Maskerade
Major Lazer - Get Free
Postmen - Cocktail
Fresku - Maskerade
Major Lazer - Get Free
Postmen - Cocktail
Big K.R.I.T. - Mt. Olympus spotify:track:1UoFkgrEA37AKYfXWKHhhd
Cyber People - Void Vision spotify:track:1oEruD4DzauAuAbfR15bjo
Fresku Feat. Neenah - Maskerade spotify:track:5HCjeHkkHDzieThPjGoWsV
Inspiral Carpets - Dragging Me Down spotify:track:086llrredwf6L0EXnZQN4k
Major Lazer Feat. Amber Of Dirty Projectors - Get Free spotify:track:6nVEdIiB3h5b2TbQhFnQUk
Postmen - Cocktail spotify:track:5nPgvhN5bUJcJUpVDtSrzn
Onweerwolf
0
geplaatst: 22 december 2014, 01:13 uur
Orbilin schreef:
Zo last-minute nog een tweede Zappa-nominatie
Al vrees ik dat die van jou totaal kansloos gaat stranden. Zelfs onder de Zappa-liefhebbers is Weasels Ripped My Flesh geen favoriet. Ik vind het album en het nummer wel tof. Don "Sugarcane" Harris is zo'n immense baas. Ook
voor Yusef Lateef.
0
geplaatst: 22 december 2014, 01:17 uur
Ik ben nog steeds aan het puzzelen voor mijn lijjstje....wat een drama, te veel moois.
Eels - Patrick Watson - Lemonheads - Soft Boys - Liz Phair - The Innocence Mission - Elliot Smith - My Vitriol - Sufjan Stevens - Cat Power - Mark Lanegan - Santogold - Swell - Richard Youngs - Black Box Recorder - Parov Stelar en zo kan ik nog even doorgaan.
Eels - Patrick Watson - Lemonheads - Soft Boys - Liz Phair - The Innocence Mission - Elliot Smith - My Vitriol - Sufjan Stevens - Cat Power - Mark Lanegan - Santogold - Swell - Richard Youngs - Black Box Recorder - Parov Stelar en zo kan ik nog even doorgaan.
0
geplaatst: 22 december 2014, 09:05 uur
Teunnis schreef:
Al vrees ik dat die van jou totaal kansloos gaat stranden. Zelfs onder de Zappa-liefhebbers is Weasels Ripped My Flesh geen favoriet. Ik vind het album en het nummer wel tof. Don "Sugarcane" Harris is zo'n immense baas. Ook
voor Yusef Lateef.
Tja, dan moeten we het maar hebben van de blues-liefhebbers, gesteund door de verknipte-americana-fans... (quote)
voor Yusef Lateef.
Ik heb me nog ingehouden, ik had ook Toads Of The Short Forest kunnen nomineren, lekker Can-esk, met dat heerlijke Fellini-loopje op 3'41"![edit]Het heeft even geduurd voor dit album me te pakken kreeg. Het gebeurde back in '78 aan het strand in Noord-Marokko, waar we met een stel vrienden naar toe waren gereden in een volkswagenbusje met casetterecorder, zo'n 20 casettes, waarvan drie met werk van Zappa, en een nog snel in Ceuta gekochte megaverpakking batterijen. En geloof het of niet, zonder rookwaren (voor mezelf sprekend). De eerste vijf albums gingen er goed in, alleen deze zesde was een taaie, maar uiteindelijk de beste.
0
geplaatst: 22 december 2014, 13:24 uur
Ik kan mijn bericht niet meer aanpassen... Maar komt vast wel goed met die spelling

0
Onweerwolf
geplaatst: 22 december 2014, 16:38 uur
Teunnis schreef:
Major Lazer Feat. Amber Of Dirty Projectors - Get Free spotify:track:6nVEdIiB3h5b2TbQhFnQUk
Onweerwolf
(quote)
Onweerwolf
thnx

0
geplaatst: 22 december 2014, 17:23 uur
El Ninjo schreef:
Ik ben nog steeds aan het puzzelen voor mijn lijjstje....wat een drama, te veel moois.
Wauw mooi lijstje. Ik ben voor The Lemonheads, The Innocence Mission, Richard Youngs, Black Box Recorder en uiteraard Elliott en Sufjan
. (Swell is ook een hele goede optie).
0
geplaatst: 22 december 2014, 17:24 uur
Dit is wel een hele andere versie, weet niet of het slim is om die in de lijst te zitten. Kan nog eens in het nadeel werken van dit nummer.
Originele versie staat niet op spotify.
Onweerwolf Voor de zekerheid de juiste versie op Youtube: Big K.R.I.T. - "Mt. Olympus" (Official Music Video) - YouTube
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 december 2014, 17:28 uur
Dwejkk_ schreef:
Dit is wel een hele andere versie, weet niet of het slim is om die in de lijst te zitten. Kan nog eens in het nadeel werken van dit nummer.
Onweerwolf Voor de zekerheid de juiste versie op Youtube: Big K.R.I.T. - "Mt. Olympus" (Official Music Video) - YouTube
(quote)
Dat mag Lukas dan zelf bepalen. Voor nu heb ik de spotify link in het bestand staan.
0
geplaatst: 22 december 2014, 17:41 uur
Deze dan maar (volgens mij nog niet genomineerd):
The Irrepressibles - In This Shirt
Radiohead - The National Anthem
U2 - Elvis Presley And America
Fever Ray - Keep The Streets Empty For Me
Genesis - Ripples
Wolf People - All Returns
Ben geen spotify gebruiker, wie kan ze van de linkjes voorzien?
The Irrepressibles - In This Shirt
Radiohead - The National Anthem
U2 - Elvis Presley And America
Fever Ray - Keep The Streets Empty For Me
Genesis - Ripples
Wolf People - All Returns
Ben geen spotify gebruiker, wie kan ze van de linkjes voorzien?
0
geplaatst: 22 december 2014, 17:50 uur
Onweerwolf schreef:
Dat mag Lukas dan zelf bepalen. Voor nu heb ik de spotify link in het bestand staan.
(quote)
Top. Al had ie het anders wel over 'Mt. Olympus (Reprise)' gehad.
* denotes required fields.