MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter 2015

zoeken in:
Een nieuw jaar, een nieuwe Hoesmeter!

Het lijkt me een goed plan met dezelfde spelregels door te gaan als aan het einde van vorig jaar, dus de regels zijn als volgt:

- Iemand plaatst een hoes van 2015, deze blijft minstens 12 uren staan zodat alle deelnemers hun punten kunnen geven.

- De volgende die een hoes plaatst rekent even de gemiddelde score van de vorige inzending uit en plaatst opnieuw de top 10 en de flop 10, na eventuele aanpassing ervan.

- Gelieve de artiestennaam en albumtitel onder de hoes te plaatsen. Zo is het makkelijker op te zoeken of een hoes al geplaatst werd.

- De punten die gegeven worden gaan van 1 t/m 10.

- Het gemiddelde wordt gegeven met twee decimalen achter de komma.

- De punten gelden uiteraard enkel voor de hoes, niet voor de muziek.

- Een album moet minstens 10 stemmen hebben gekregen voor een plaats in de top 10 of flop 10.

- Een reeds beoordeelde hoes mag opnieuw geplaatst worden voor herkansing, maar niet te vaak uiteraard.

Op- en / of aanmerkingen zijn welkom

De eerste van dit jaar:

(afbeelding)

Zephyr
6

titan (crew)
7

Sleater-Kinney - No Cities to Love scoort een 6.13 met 12 stemmers. Eerste in de top 10 en de flop 10 .

Top 10:
1. Sleater-Kinney - No Cities to Love 6.13 (12)

Flop 10:
1. Sleater-Kinney - No Cities to Love 6.13 (12)

(afbeelding)

Melechesh - Enki

Zephyr
5

Die letters zijn wel fijn leesbaar zo

5

Voor zo'n drukke hoes vind ik 'm zeker niet lelijk, maar iets meer rust aan mijn ogen zou wel prettig zijn.

6

Gast
geplaatst: vandaag om 00:52 uur

geplaatst: vandaag om 00:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.