MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter 2015

zoeken in:
Gretz

Wat mij betreft wel, is aangepast voor nu.

Als er bezwaren zijn hoor ik het wel.

9

6.5

8

titan (crew)
8

titan (crew)
Môrthul schreef:
Als er bezwaren zijn hoor ik het wel.

De nieuwe stand was al opgemaakt en de deadline daarmee verstreken, dus wat mij betreft gewoon te laat.

Is niet duidelijk dat daarmee de deadline is verstreken:

- Iemand plaatst een hoes van 2015, deze blijft minstens 12 uren staan zodat alle deelnemers hun punten kunnen geven.

- De volgende die een hoes plaatst rekent even de gemiddelde score van de vorige inzending uit en plaatst opnieuw de top 10 en de flop 10, na eventuele aanpassing ervan.

De nieuwe hoes is pas enkele uren na het berekenen van de score geplaatst, dat lijkt me het échte criterium voor het verstrijken van de deadline.

titan (crew)
corn1holio1 schreef:
De nieuwe hoes is pas enkele uren na het berekenen van de score geplaatst, dat lijkt me het échte criterium voor het verstrijken van de deadline.

Niet mee eens. De score is gegeven na opmaak van de stand en zo zou je kunnen betogen dat gepoogd wordt om de score nog te beïnvloeden Doet er niet toe dat er dan nog geen nieuwe hoes staat (het opmaken van de stand is ook een aansporing/signaal dat een nieuwe hoes geplaatst kan worden) Daarnaast is hij (veel) meer dan 12 uur blijven staan.

Niet dat het zo belangrijk is dat ik vind dat het weer opnieuw aangepast moet worden, maar ik ben het met titan eens. De hoes stond er minstens twaalf uur en de nieuwe stand was uitgerekend. Duidelijk dat het dan niet de bedoeling is daarna toch nog te gaan stemmen. De bedoeling is natuurlijk een nieuwe hoes te plaatsen als Môrthul zo aardig is geweest de gemiddelde score uit te rekenen.

7,5

Nou ja, ik heb anders zoiets van: hoe meer stemmen, hoe beter. Zolang er nog geen nieuwe hoes geplaatst is en er nog geen nieuwe stemmen zijn uitgedeeld zou dit volgens mij niet zo'n probleem moeten zijn. Zeker als de scoreberekenaar het geen punt vindt om de score nog even up te daten. Bij de MuMeLadder kan er ook nog na 19:00 gestemd worden als er nog geen nieuwe ladders zijn geplaatst.

Belle and Sebastian - Girls in Peacetime Want to Dance een 7 met 13 stemmers.

Top 10:
1. Dusty Springfield - There's a Big Wheel 7.58 (12)
2. Marika Hackman - We Slept at Last 7.44 (12)
3. The Apartments - No Songs, No Spell, No Madrigal 7.41 (11)
4. The Wombats - Glitterbug 7.38 (12)
5. Sankt Otten - Engtanz Depression 7.27 (15)
6. Flug 8 - Trans Atlantik 7.25 (12)
7. The Flashbulb - Compositions for Piano 7.20 (15)
8. Ozark Henry with the National Orchestra of Belgium - Paramount 7.19 (14)
9. Punch Brothers - The Phosphorescent Blues 7.1 (13)
10. A Place to Bury Strangers - Transfixiation 7.07 (15)

Flop 10:
1. The Gentle Storm - The Diary 2,79 (14)
2. Problem - O.T.: Outta Town 2.94 (16)
3. Steve Hackett - Wolflight 2,96 (14)
4. Yves Segers - Nog Lang Niet Uitgefeest! 3,00 (11)
5. Soul Secret - 4 3.53 (17)
6. Nena - Oldschool 3.88 (16)
7. Oceano - Ascendants 4.00 (14)
8. Phace - Shape the Random 4.07 (15)
9. Enslaved - In Times 4.17 (15)
10. Melechesh - Enki 4.20 (15)

Gretz schreef:
Nou ja, ik heb anders zoiets van: hoe meer stemmen, hoe beter. Zolang er nog geen nieuwe hoes geplaatst is en er nog geen nieuwe stemmen zijn uitgedeeld zou dit volgens mij niet zo'n probleem moeten zijn. Zeker als de scoreberekenaar het geen punt vindt om de score nog even up te daten. Bij de MuMeLadder kan er ook nog na 19:00 gestemd worden als er nog geen nieuwe ladders zijn geplaatst.

Ik was dus ook van deze mening. Hoe meer stemmen hoe liever, en op ladders mag ook gestemd worden zolang er geen nieuwe geplaatst wordt.

titan schreef:
De score is gegeven na opmaak van de stand en zo zou je kunnen betogen dat gepoogd wordt om de score nog te beïnvloeden

Dat is dus wat we doen bij elke stem die we uitbrengen.

Mij maakt het uiteindelijk helemaal niet uit hoor. Laat Môrthul maar beslissen denk ik dan.

(afbeelding)

Fall Out Boy - American Beauty / American Psycho

7

corn1holio1 schreef:
Ik was dus ook van deze mening. Hoe meer stemmen hoe liever,...

Dat lijkt me weinig waardevol. Dan zou je de hoes ook wel 24 uur of langer kunnen laten staan in de hoop op meer stemmen. Meer mag natuurlijk maar 10 stemmen is voldoende. Het succes van dit spelletje hangt af van voldoende vaste deelnemers die op tijd stemmen en enkele mensen die de moeite willen nemen de gemiddelde score uit te rekenen zodat er een nieuwe hoes geplaatst kan worden. Meer stemmen betekent wat mij betreft vooral meer rekenwerk en minder zin om daaraan te beginnen.

7,1

Voortaan zijn stemmen uitgebracht na het optellen van de score niet meer geldig dan. Ik laat het voor deze keer wel staan want ergens dit jaar zal hij de top 10 wel verlaten en ik kan m'n bericht niet meer aanpassen

7 voor deze

Gast
geplaatst: vandaag om 09:26 uur

geplaatst: vandaag om 09:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.