MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2015

zoeken in:
Vanaf 20.00 uur kunnen we weer aan de slag met nieuwe 2015 nummers.

Nog even de 'spelregels':

Elke dag om 20.00 uur plaatst iemand een nummer dat de komende 24 uur beoordeeld wordt op een schaal van 1 tot 10 (eventueel met toelichting). Degene die het volgende nummer plaatst, update ook het overzicht en berekent dus het stemgemiddelde van het vorige nummer.

Stemmen op een nummer mag na 20.00 uur door blijven gaan tot het moment er een nieuw nummer geplaatst wordt.

Heb je in de betreffende maand al eens een nummer geplaatst dan mag je vanaf 20.05 uur posten.

Aan het eind van elke maand wordt de top 10 opgemaakt en wordt aan een nieuw overzicht begonnen.

01-01: Viet Cong - Continental Shelf (aERodynamIC)

Op 20 januari komt het album uit. Ik denk best een belofte voor 2015.

Ook dit jaar hou ik een maak kennis lijst bij in spotify. Ik ga het proberen met een gezamenlijke lijst, zodat we iedere keer dezelfde link mee kunnen kopiëren, en het eigen genomineerde nummer kunnen toevoegen.

6

Dit is mij iets te kil en het komt ook nogal monotoon over.

01-01: Viet Cong - Continental Shelf (aERodynamIC / 14 / 6,95)
02-01: Kanye West feat. Paul McCartney - Only One (Teunnis)

Wat vinden we van de nieuwe Kanye West, een gevoelige ballad?

Kanye West - Only One ft. Paul McCartney - PUNA.NL

Teunnis is al 5 minuten bezig

Ik vind dit nummer wel aardig. Ook niet veel meer dan dat. Doet me trouwens heel erg denken aan de liedjes in Adventure Time.

6,5

Misterfool
3.5

zowel kanye west als McCartney heb ik wel eens beter gehoord.

Ongeveer het zwakste wat ik al van de man gehoord heb: 3

1

Dit is echt het slechtste dat ik in lange tijd gehoord heb.Triestig als zo'n gedrocht van een nummer op de radio komt.

Komt niet vaak voor dat ik iets heel slecht vind of een heel laag punt geef maar dit is echt een onvoldoende...

3,5

Ik had het nog veel erger verwacht gezien de beoordelingen maar mijn ding is het ook niet echt.
Stevenen we hier af op de laagste score ooit in dit topic?

4

Best aardig dit hoor

6.5

Gast
geplaatst: vandaag om 05:55 uur

geplaatst: vandaag om 05:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.