Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2015
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2015, 17:37 uur
Vanaf 20.00 uur kunnen we weer aan de slag met nieuwe 2015 nummers.
Nog even de 'spelregels':
Elke dag om 20.00 uur plaatst iemand een nummer dat de komende 24 uur beoordeeld wordt op een schaal van 1 tot 10 (eventueel met toelichting). Degene die het volgende nummer plaatst, update ook het overzicht en berekent dus het stemgemiddelde van het vorige nummer.
Stemmen op een nummer mag na 20.00 uur door blijven gaan tot het moment er een nieuw nummer geplaatst wordt.
Heb je in de betreffende maand al eens een nummer geplaatst dan mag je vanaf 20.05 uur posten.
Aan het eind van elke maand wordt de top 10 opgemaakt en wordt aan een nieuw overzicht begonnen.
Nog even de 'spelregels':
Elke dag om 20.00 uur plaatst iemand een nummer dat de komende 24 uur beoordeeld wordt op een schaal van 1 tot 10 (eventueel met toelichting). Degene die het volgende nummer plaatst, update ook het overzicht en berekent dus het stemgemiddelde van het vorige nummer.
Stemmen op een nummer mag na 20.00 uur door blijven gaan tot het moment er een nieuw nummer geplaatst wordt.
Heb je in de betreffende maand al eens een nummer geplaatst dan mag je vanaf 20.05 uur posten.
Aan het eind van elke maand wordt de top 10 opgemaakt en wordt aan een nieuw overzicht begonnen.
0
geplaatst: 1 januari 2015, 20:03 uur
01-01: Viet Cong - Continental Shelf (aERodynamIC)
Op 20 januari komt het album uit. Ik denk best een belofte voor 2015.
Op 20 januari komt het album uit. Ik denk best een belofte voor 2015.
0
geplaatst: 2 januari 2015, 09:59 uur
Ook dit jaar hou ik een maak kennis lijst bij in spotify. Ik ga het proberen met een gezamenlijke lijst, zodat we iedere keer dezelfde link mee kunnen kopiëren, en het eigen genomineerde nummer kunnen toevoegen.
0
geplaatst: 2 januari 2015, 15:29 uur
6
Dit is mij iets te kil en het komt ook nogal monotoon over.
Dit is mij iets te kil en het komt ook nogal monotoon over.
0
geplaatst: 2 januari 2015, 20:25 uur
01-01: Viet Cong - Continental Shelf (aERodynamIC / 14 / 6,95)
02-01: Kanye West feat. Paul McCartney - Only One (Teunnis)
Wat vinden we van de nieuwe Kanye West, een gevoelige ballad?
Kanye West - Only One ft. Paul McCartney - PUNA.NL
02-01: Kanye West feat. Paul McCartney - Only One (Teunnis)
Wat vinden we van de nieuwe Kanye West, een gevoelige ballad?
Kanye West - Only One ft. Paul McCartney - PUNA.NL
0
geplaatst: 2 januari 2015, 20:34 uur
Teunnis is al 5 minuten bezig

Ik vind dit nummer wel aardig. Ook niet veel meer dan dat. Doet me trouwens heel erg denken aan de liedjes in Adventure Time.
6,5
0
Misterfool
geplaatst: 2 januari 2015, 20:34 uur
3.5 
zowel kanye west als McCartney heb ik wel eens beter gehoord.

zowel kanye west als McCartney heb ik wel eens beter gehoord.
0
geplaatst: 2 januari 2015, 21:11 uur
1
Dit is echt het slechtste dat ik in lange tijd gehoord heb.Triestig als zo'n gedrocht van een nummer op de radio komt.
Dit is echt het slechtste dat ik in lange tijd gehoord heb.Triestig als zo'n gedrocht van een nummer op de radio komt.
0
geplaatst: 2 januari 2015, 21:23 uur
Komt niet vaak voor dat ik iets heel slecht vind of een heel laag punt geef maar dit is echt een onvoldoende...
3,5
3,5
0
geplaatst: 3 januari 2015, 00:20 uur
Ik had het nog veel erger verwacht gezien de beoordelingen maar mijn ding is het ook niet echt.
Stevenen we hier af op de laagste score ooit in dit topic?
4
Stevenen we hier af op de laagste score ooit in dit topic?
4
* denotes required fields.