Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2015, 16:31 uur
Lex kent Hardwell wel en Gorgon City niet, dus hij stemt gewoon op Hardwell. Je kent hem nu toch wel? 

0
geplaatst: 23 maart 2015, 16:43 uur
Jawel hoor. Maar voor mij is het wel duidelijk hoe jij heel vaak stemt. Ik heb maar besloten om er niks over te zeggen (is toch zinloos) en me erbij neer te leggen.
Behalve nu dus, maar ik wil het hier ook bij laten.
Behalve dit: hoogstens beluister jij van nummers in KO's vaak gewoon heel korte stukjes, maar je gaat mij niet vertellen dat jij van elk nummer waar jij voor en tegen stemt het hele nummer beluistert (als je het niet kent). Dan heb je ten eerste nauwelijks tijd meer over voor andere dingen en zou je ten tweede een wandelende muziek encyclopedie moeten zijn (oké, het kan...).
0
geplaatst: 23 maart 2015, 16:50 uur
Arrie schreef:
Jawel hoor. Maar voor mij is het wel duidelijk hoe jij heel vaak stemt. Ik heb maar besloten om er niks over te zeggen (is toch zinloos) en me erbij neer te leggen.
Behalve dit: hoogstens beluister jij van nummers in KO's vaak gewoon heel korte stukjes, maar je gaat mij niet vertellen dat jij van elk nummer waar jij voor en tegen stemt het hele nummer beluistert (als je het niet kent). Dan heb je ten eerste nauwelijks tijd meer over voor andere dingen en zou je ten tweede een wandelende muziek encyclopedie moeten zijn (oké, het kan...).
(quote)
Mag je vinden hoor en je hebt wel deels gelijk, doe alleen als ik haast heb en dat ik nog snel even wil stemmen.
Maar als ik tijd heb luister ik het nummer, als ik er niet veel aan vind luister ik hem ook niet helemaal af.
0
geplaatst: 23 maart 2015, 17:16 uur
laxus11 schreef:
Mag je vinden hoor en je hebt wel deels gelijk, doe alleen als ik haast heb en dat ik nog snel even wil stemmen.
Maar als ik tijd heb luister ik het nummer, als ik er niet veel aan vind luister ik hem ook niet helemaal af.
Ah, dat verklaart dus mede waarom je muzieksmaak in bijna 5 jaar tijd nauwelijks is veranderd.
Soms loont het wel de moeite om nummers die je in eerste instantie niet raken wat vaker te draaien, omdat het kwartje altijd later nog kan vallen.
Niet per se in deze K.O. waar ook een hele hoop troep te vinden is, maar meer in de andere K.O.'s waar users echt hun best doen om fijne nominaties uit te zoeken. Verder ben ik het eens met Arrie. Zelf ken ik een hoop van deze 2014 hitjes (nog) niet en als ik de namen vaak zie heb ik ook geen zin om ze vrijwillig te beluisteren. Dan maar even niet meestemmen en wachten op betere tijden. Ja, de battles duren dan wel langer; maar het moet wel een plezierig spelletje blijven voor mijn oren.

0
geplaatst: 23 maart 2015, 17:19 uur
Maar deze battle ga ik dus wel even beluisteren want ik heb het idee dat Gorgon City mijn stem nog wel kan gebruiken. 

0
geplaatst: 23 maart 2015, 18:21 uur
Gretz schreef:
Ah, dat verklaart dus mede waarom je muzieksmaak in bijna 5 jaar tijd nauwelijks is veranderd.
Soms loont het wel de moeite om nummers die je in eerste instantie niet raken wat vaker te draaien, omdat het kwartje altijd later nog kan vallen.
Niet per se in deze K.O. waar ook een hele hoop troep te vinden is, maar meer in de andere K.O.'s waar users echt hun best doen om fijne nominaties uit te zoeken. Verder ben ik het eens met Arrie.
Zelf ken ik een hoop van deze 2014 hitjes (nog) niet en als ik de namen vaak zie heb ik ook geen zin om ze vrijwillig te beluisteren. Dan maar even niet meestemmen en wachten op betere tijden. Ja, de battles duren dan wel langer; maar het moet wel een plezierig spelletje blijven voor mijn oren.
(quote)
Niet per se in deze K.O. waar ook een hele hoop troep te vinden is, maar meer in de andere K.O.'s waar users echt hun best doen om fijne nominaties uit te zoeken. Verder ben ik het eens met Arrie. Zelf ken ik een hoop van deze 2014 hitjes (nog) niet en als ik de namen vaak zie heb ik ook geen zin om ze vrijwillig te beluisteren. Dan maar even niet meestemmen en wachten op betere tijden. Ja, de battles duren dan wel langer; maar het moet wel een plezierig spelletje blijven voor mijn oren.
Ik heb het over dat als ik haast heb of ergens snel weg moet dat ik dan soms wat blind stem maar dat is meestal niet zo.
Bij de meeste ko's ken ik de nummers ook en als ik ze niet ken beluister is er een deel van omdat ik dan meestal geen zin heb om het helemaal te luisteren ivm dat ik een andere lijst/plaat aan het beluisteren ben.
0
geplaatst: 23 maart 2015, 19:34 uur
laxus11 schreef:
Ik heb het over dat als ik haast heb of ergens snel weg moet dat ik dan soms wat blind stem maar dat is meestal niet zo.
Bij de meeste ko's ken ik de nummers ook en als ik ze niet ken beluister is er een deel van omdat ik dan meestal geen zin heb om het helemaal te luisteren ivm dat ik een andere lijst/plaat aan het beluisteren ben.
(quote)
Ja, maar halve nummers beluisteren werkt nou niet echt om dingen te gaan waarderen...
0
geplaatst: 23 maart 2015, 19:36 uur
177. Tinashe feat. ScHoolboy Q – 2 On vs. John Martin – Anywhere for You
1-0
1-0
0
geplaatst: 23 maart 2015, 19:36 uur
Gretz schreef:
Maar deze battle ga ik dus wel even beluisteren want ik heb het idee dat Gorgon City mijn stem nog wel kan gebruiken.
Dan ben je wel te laat nu

0
geplaatst: 23 maart 2015, 19:49 uur
Speciaal even naar John Martin geluisterd (achteraf kende ik hem al wel een beetje), omdat 2 On wel een heel erg lekker hitje is.
3-0
3-0
0
geplaatst: 23 maart 2015, 20:57 uur
178. Jayh – Mooie Dag vs. First Aid Kit – My Silver Lining
0-1
0-1
0
geplaatst: 23 maart 2015, 21:43 uur
Battles staan gewoon op pagina 1 hoor dames en heren.
179. Jennifer Hudson feat. R. Kelly - It's Your World vs. Jennifer Lopez feat. Iggy Azalea - Booty [Remix]
1-0
179. Jennifer Hudson feat. R. Kelly - It's Your World vs. Jennifer Lopez feat. Iggy Azalea - Booty [Remix]
1-0
0
179. Jennifer Hudson feat. R. Kelly – It’s Your World vs. Jennifer Lopez feat. Iggy Azalea – Booty [Remix]
2-0
Niet dat die van JHud zo geweldig is maar die van J.Lo is wel erg triest.
2-0
Niet dat die van JHud zo geweldig is maar die van J.Lo is wel erg triest.
0
catdog schreef:
1-0
1-0
Geef me 2 seconden
* denotes required fields.