MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.

zoeken in:

29. Justin Bieber feat. Chance the Rapper – Confident vs. Julia van der Toorn – You and I

1-0 prima track van Bieber

2-0 eens

5-1

30. Martin Garrix – Proxy vs. Prince Royce feat. Snoop Dogg – Stuck on a Feeling

0-0

0-1 lekker

0-2

Huh, die doet nog mee bij de 2014-KO?

Ja zoals aangegeven staan er ook enkele tracks in de K.O. die in mijn persoonlijke charts hebben gestaan dit jaar waaronder deze dus. In de USA kwam hij pas vorige week voor het eerst binnen dus, toen ik de K.O. al had gemaakt.

Betekent dat trouwens dat je een persoonlijke weeklijst hebt?

Arrie schreef:
Betekent dat trouwens dat je een persoonlijke weeklijst hebt?

Yes

catdog schreef:
(quote)

Yes

Waarom doe je dan niet mee bij de MuMeAfrekening?

Arrie schreef:
(quote)

Waarom doe je dan niet mee bij de MuMeAfrekening?

Ik zal mezelf even inlezen daar.

31. Pharrell Williams feat. Miley Cyrus – Come Get It Bae vs. Major Lazer feat. Sean Paul – Come on to Me

1-0

catdog schreef:
(quote)

Ik zal mezelf even inlezen daar.

We hebben nu een nieuw topic: MuMeAfrekening 2015. Iedereen plaatst daar wekelijks zijn hitlijst, en dat leidt dus tot een wekelijks gezamenlijke hitlijst. Heel leuk, ook om elkaar tips te geven en tips uit elkaars lijstjes te halen.

32. Flying Lotus feat. Kendrick Lamar – Never Catch Me vs. Dotan – Fall

1-0 (heeft ook in mijn hitlijst gestaan )

Gast
geplaatst: vandaag om 11:55 uur

geplaatst: vandaag om 11:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.