MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.

zoeken in:
1-0

2-0

2-1 beide

112. Kygo feat. Conrad – Firestone vs. Katy Perry – Birthday

0-1

1-1

Een mindere van Katy en hoewel Kygo nogal overgewaardeerd is, vind ik zijn hits best oké.

1-2 vind dit juist de leukste single van Prisma, met uitzondering van 'Dark Horse'.

2-2

Ik vind het ook een hele leuke single van Katy. Haakt leuk in op Treasure van Bruno Mars.

Ik vind This Is How We Do uiteindelijk het leukst. En natuurlijk Walking on Air... Ohja, die heeft ze niet op single uitgebracht.

2-3

Vind alle singles van Prism wel lekker, alleen Unconditionally is een beetje mwah mwah

Arrie schreef:
Ik vind This Is How We Do uiteindelijk het leukst. En natuurlijk Walking on Air... Ohja, die heeft ze niet op single uitgebracht.

Was 'Walking on Air' uitgebracht dan was het wat mij betreft niet alleen de beste single van 'Prism' geweest maar ook de beste single van Katy Perry .

'This Is How We Do' vind ik nog wel oké maar 'Unconditionally' en 'Roar' vind ik beiden vreselijk.

Unconditionally en Roar zijn matig. Dark Horse en This Is How We Do zijn fantastisch. Deze is gewoon leuk.

2-4

2-5

113. David Guetta feat. Sam Martin – Lovers on the Sun vs. Calvin Harris feat. Ellie Goulding – Outside

0-1

1-1

2-1

2-2

2-3

2-4

4-4

5-4

114. Royksopp & Robyn – Do It Again vs. Lykke Li – Gunshot

Oh leuk en verrassend dat 'Lovers on the Sun' toch nog wint.

0-1

Jammerlijke loting.

0-2

Valt mee, toch wel vrij duidelijk.

0-3

1-3

2-3 beide goed inderdaad

Gast
geplaatst: vandaag om 09:29 uur

geplaatst: vandaag om 09:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.