Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2015, 19:08 uur
Beroerd? Staat in mijn top van vorig jaar juist. Lekker vocaal optreden van Paloma
0
geplaatst: 17 januari 2015, 19:12 uur
Doe mij Paloma maar op d'r eigen singles, in plaats van een oninteressant drum&bass-deuntje.
Bedoel je trouwens je top van de hitlijsten, of je algemene top zoveel van singles? Want dat laatste kan ik me maar weinig bij voorstellen.
Bedoel je trouwens je top van de hitlijsten, of je algemene top zoveel van singles? Want dat laatste kan ik me maar weinig bij voorstellen.

0
geplaatst: 17 januari 2015, 19:17 uur
Arrie schreef:
Doe mij Paloma maar op d'r eigen singles, in plaats van een oninteressant drum&bass-deuntje.
Top van hitlijsten
0
geplaatst: 17 januari 2015, 19:34 uur
56. Vic Mensa – Down on My Luck vs. John Newman – Losing Sleep
0
geplaatst: 17 januari 2015, 19:37 uur
1-1
Down on My Luck staat dan weer in mijn top van vorig jaar
Down on My Luck staat dan weer in mijn top van vorig jaar
0
geplaatst: 17 januari 2015, 22:01 uur
catdog schreef:
Beroerd? Staat in mijn top van vorig jaar juist. Lekker vocaal optreden van Paloma
Helemaal mee eens, een van de beste hits van het jaar.
0
geplaatst: 18 januari 2015, 21:35 uur
John Newman door
57. Eminem feat. Sia – Guts Over Fear vs. Trijntje Oosterhuis – Walk Along
1-0
57. Eminem feat. Sia – Guts Over Fear vs. Trijntje Oosterhuis – Walk Along
1-0
0
geplaatst: 18 januari 2015, 23:07 uur
58. Wankelmut feat. Emma-Louise – My Head Is a Jungle [MK Mix] vs. Rene Froger – Juich voor Nederland
1-0 (of zal ik er meteen 5-0 van maken
)
1-0 (of zal ik er meteen 5-0 van maken
)
0
geplaatst: 19 januari 2015, 09:45 uur
59. Jessie J feat. Ariana Grande & Nicki Minaj – Bang Bang vs. U2 – Invisible
1-0
1-0
* denotes required fields.