MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.

zoeken in:

64. James Blunt – Heart to Heart vs. MAGIC! – Rude

1-0

3-3 brrrr James Blunt

4-4

Stem ik eens een keer tegen Coldplay, gaan ze precies wél door

Is dan ook 1 van de betere Coldplay tracks van de laatste paar jaren

Ik vind het juist een vrij matige saaie track, minste van Ghost Stories denk ik zelfs. Bijna alles van dat album en Mylo Xyloto vind ik leuker om naar te luisteren

5-4

65. Maroon 5 – Maps vs. Redfoo – New Thang

0-0

4-1

Geen idee hoe dat dramatische nummer van Redfoo in catdogs hitlijst verzeild is geraakt, er zijn vorig jaar met gemak honderden veel leukere nummers gemaakt.

Word je van Maps wel vrolijk dan?

Arrie schreef:
4-1

Geen idee hoe dat dramatische nummer van Redfoo in catdogs hitlijst verzeild is geraakt, er zijn vorig jaar met gemak honderden veel leukere nummers gemaakt.

Zeker niet dat dit in mijn eigen charts heeft gestaan. Geloof dat ik bij de samenstelling van de K.O. ook een beetje de nederlandse "top 40 artiesten" in de gaten heb gehouden en kan me herinneren dat ik t clipje bij dit nummer wel leuk vond. Zelfde reden waarom ook de Vengaboys meededen.

5-1

66. Gordon – Sambabal [Sambalbij Mix] vs. Tinashe feat. A$AP Rocky – Pretend

0-1

67. Kensington – Streets vs. Naughty Boy feat. Ava Lily, Laura Mvula & Professor Green – Pardon Me [Wilkinson Mix]

0-1

catdog schreef:
(quote)

Zeker niet dat dit in mijn eigen charts heeft gestaan. Geloof dat ik bij de samenstelling van de K.O. ook een beetje de nederlandse "top 40 artiesten" in de gaten heb gehouden en kan me herinneren dat ik t clipje bij dit nummer wel leuk vond. Zelfde reden waarom ook de Vengaboys meededen.

Je had toch gewoom wat meer nummers uit de Amerikaanse en vooral de Engelse hitlijsten kunnen plukken? Had ik een stuk leuker gevonden.

True, maar een gevarieerd lijstje is ook leuk

catdog schreef:
True, maar een gevarieerd lijstje is ook leuk

Dat zou toch niks af hebben gedaan aan de variatie?

Gast
geplaatst: vandaag om 02:08 uur

geplaatst: vandaag om 02:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.