Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2015, 12:01 uur
4-4
Stem ik eens een keer tegen Coldplay, gaan ze precies wél door
Stem ik eens een keer tegen Coldplay, gaan ze precies wél door

0
geplaatst: 21 januari 2015, 12:37 uur
Is dan ook 1 van de betere Coldplay tracks van de laatste paar jaren
0
geplaatst: 21 januari 2015, 13:38 uur
Ik vind het juist een vrij matige saaie track, minste van Ghost Stories denk ik zelfs. Bijna alles van dat album en Mylo Xyloto vind ik leuker om naar te luisteren
0
geplaatst: 21 januari 2015, 22:58 uur
4-1
Geen idee hoe dat dramatische nummer van Redfoo in catdogs hitlijst verzeild is geraakt, er zijn vorig jaar met gemak honderden veel leukere nummers gemaakt.
Geen idee hoe dat dramatische nummer van Redfoo in catdogs hitlijst verzeild is geraakt, er zijn vorig jaar met gemak honderden veel leukere nummers gemaakt.
0
geplaatst: 22 januari 2015, 01:00 uur
Arrie schreef:
4-1
4-1
Zeker niet dat dit in mijn eigen charts heeft gestaan. Geloof dat ik bij de samenstelling van de K.O. ook een beetje de nederlandse "top 40 artiesten" in de gaten heb gehouden en kan me herinneren dat ik t clipje bij dit nummer wel leuk vond. Zelfde reden waarom ook de Vengaboys meededen.

0
geplaatst: 22 januari 2015, 02:00 uur
5-1
66. Gordon – Sambabal [Sambalbij Mix] vs. Tinashe feat. A$AP Rocky – Pretend
0-1
66. Gordon – Sambabal [Sambalbij Mix] vs. Tinashe feat. A$AP Rocky – Pretend
0-1
0
geplaatst: 22 januari 2015, 08:45 uur
67. Kensington – Streets vs. Naughty Boy feat. Ava Lily, Laura Mvula & Professor Green – Pardon Me [Wilkinson Mix]
0-1
0-1
0
geplaatst: 22 januari 2015, 10:17 uur
catdog schreef:
Zeker niet dat dit in mijn eigen charts heeft gestaan. Geloof dat ik bij de samenstelling van de K.O. ook een beetje de nederlandse "top 40 artiesten" in de gaten heb gehouden en kan me herinneren dat ik t clipje bij dit nummer wel leuk vond. Zelfde reden waarom ook de Vengaboys meededen.
(quote)
Je had toch gewoom wat meer nummers uit de Amerikaanse en vooral de Engelse hitlijsten kunnen plukken? Had ik een stuk leuker gevonden.
* denotes required fields.