MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.

zoeken in:
Foxes door

80. Hardwell feat. Chris Jones - Young Again vs. Florida Georgia Line feat. Jason Derulo & Luke Bryan - This Is How We Roll [Remix]

0-1

1-1

Je moet toch wat...

Ik ken die tweede niet maar wat een combi. een countryzanger met Jason Derulo en wie Florida Georgia Line ook moge zijn....

NewYorkCityLight schreef:
Ik ken die tweede niet maar wat een combi. een countryzanger met Jason Derulo en wie Florida Georgia Line ook moge zijn....

Florida Georgia Line is een (heel commercieel) countryduo. Misschien ken je het nummer Cruise met Nelly nog? Zelfs in Nederland nog een klein hitje geweest.

Gewoon een klein meesterwerkje joh

Arrie schreef:
(quote)

Florida Georgia Line is een (heel commercieel) countryduo. Misschien ken je het nummer Cruise met Nelly nog? Zelfs in Nederland nog een klein hitje geweest.

Er begint een lichtje te branden! Ben nu toch wel benieuwd geworden naar het nummer.

NewYorkCityLight schreef:
(quote)

Er begint een lichtje te branden! Ben nu toch wel benieuwd geworden naar het nummer.

Wat mij betreft kan je beter het origineel, zonder Jason Derulo, beluisteren. Maar ook daar ben ik niet heel enthousiast over.

81. Iggy Azalea feat. MO – Beg for It vs. Avicii – Addicted to You

0-1 By far de leukste van Avicii die ik ken

82. Lily Allen – Our Time vs. W&W – Bigfoot

3-0

83. Anouk – Places to Go vs. Paloma Faith – Trouble with My Baby
0-1!!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:42 uur

geplaatst: vandaag om 08:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.