Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2015, 08:08 uur
Foxes door
80. Hardwell feat. Chris Jones - Young Again vs. Florida Georgia Line feat. Jason Derulo & Luke Bryan - This Is How We Roll [Remix]
0-1
80. Hardwell feat. Chris Jones - Young Again vs. Florida Georgia Line feat. Jason Derulo & Luke Bryan - This Is How We Roll [Remix]
0-1
0
geplaatst: 28 januari 2015, 09:17 uur
Ik ken die tweede niet maar wat een combi. een countryzanger met Jason Derulo en wie Florida Georgia Line ook moge zijn....
0
geplaatst: 28 januari 2015, 09:19 uur
NewYorkCityLight schreef:
Ik ken die tweede niet maar wat een combi. een countryzanger met Jason Derulo en wie Florida Georgia Line ook moge zijn....
Florida Georgia Line is een (heel commercieel) countryduo. Misschien ken je het nummer Cruise met Nelly nog? Zelfs in Nederland nog een klein hitje geweest.
0
geplaatst: 28 januari 2015, 10:47 uur
Arrie schreef:
Florida Georgia Line is een (heel commercieel) countryduo. Misschien ken je het nummer Cruise met Nelly nog? Zelfs in Nederland nog een klein hitje geweest.
(quote)
Er begint een lichtje te branden! Ben nu toch wel benieuwd geworden naar het nummer.
0
geplaatst: 28 januari 2015, 11:05 uur
NewYorkCityLight schreef:
Er begint een lichtje te branden! Ben nu toch wel benieuwd geworden naar het nummer.
(quote)
Wat mij betreft kan je beter het origineel, zonder Jason Derulo, beluisteren. Maar ook daar ben ik niet heel enthousiast over.

0
geplaatst: 28 januari 2015, 14:28 uur
81. Iggy Azalea feat. MO – Beg for It vs. Avicii – Addicted to You
0-1 By far de leukste van Avicii die ik ken
0-1 By far de leukste van Avicii die ik ken
0
geplaatst: 28 januari 2015, 16:57 uur
83. Anouk – Places to Go vs. Paloma Faith – Trouble with My Baby
0-1!!!!
0-1!!!!
* denotes required fields.