MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.

zoeken in:

4-5

88. Kanye West – Blood on the Leaves vs. OneRepublic – Something I Need

89. Adrian Marcel feat. Sage the Gemini – 2 A.M. vs. Dubvision – Backlash [Martin Garrix Mix]

Nog stemmers?

1-3 dan maar, geen idee hoe dat eerste nummer hier verzeild is geraakt.

Zeg catdog, heb je Indiana soms ook over het hoofd gezien?

Nu je het zegt Arrie, Solo Dancing had hier inderdaad niet misstaan ipv al die commerciële EDM/urban bagger. Wist helemaal niet dat het een grote hit in de UK geweest is.

Gretz schreef:
Nu je het zegt Arrie, Solo Dancing had hier inderdaad niet misstaan ipv al die commerciële EDM/urban bagger. Wist helemaal niet dat het een grote hit in de UK geweest is.

De startlijst had sowieso veel mooier kunnen zijn. Ik snap veel van catdogs keuzes niet helemaal. Maar ach...

Zo had ik toevoegingen als Cucurucu van Nick Mulvey, Waiting Game van Banks, en Heavy Seas of Love van Damon Albarn erg tof gevonden. Weliswaar wat kleinere hits, maar aangezien ie er ook een kerstnummer van de Vengaboys ingooit, dat helemaal geen hit is geweest, lijkt me dat geen probleem.

Arrie schreef:
(quote)

De startlijst had sowieso veel mooier kunnen zijn. Ik snap veel van catdogs keuzes niet helemaal. Maar ach...

Kan gebeuren natuurlijk, misschien was ze maar kortgenoteerd en heeft ze de UK Singles Chart Jaarlijst niet gehaald. Misschien een goed idee dat we volgend jaar zelf ook nog wat nominaties mogen doen, om de lijst zo completer te krijgen.

Gretz schreef:
(quote)

Kan gebeuren natuurlijk, misschien was ze maar kortgenoteerd en heeft ze de UK Singles Chart Jaarlijst niet gehaald. Misschien een goed idee dat we volgend jaar zelf ook nog wat nominaties mogen doen, om de lijst zo completer te krijgen.

Ja, daar ben ik voor!

Arrie schreef:
(quote)

Zo had ik toevoegingen als Cucurucu van Nick Mulvey, Waiting Game van Banks, en Heavy Seas of Love van Damon Albarn erg tof gevonden. Weliswaar wat kleinere hits, maar aangezien ie er ook een kerstnummer van de Vengaboys ingooit, dat helemaal geen hit is geweest, lijkt me dat geen probleem.

Ik heb gewoon de gehele Top 40/ Tipparade gebruikt. En de overgebleven plekken heb ik random ingevuld met wat namen die voorbij kwamen in mijn lijstje van singles uit 2014 (sommigen hits uit mn chart, sommigen niet) waarbij een kleinere voorkeur was voor artiesten die bekend waren met de Nederlandse hitlijsten, om het spel nog redelijk overeen te laten komen met de vorige edities. Achteraf gezien heb ik nogal een aantal platen over het hoofd gezien maar die kunnen we dus nog altijd nog in een ander spelletje laten terugkomen.

Iig. Dubvision is inmiddels door.

90. Lykke Li – Gunshot vs. Jennifer Hudson feat. T.I. – I Can’t Describe (The Way I Feel)

1-0

4-1

heb echt niks met Lykke Li. Wat betreft J. Hud: Jammer dat ze er drie keer in staat maar dat net 'Walk It Out' niet meedoet.

catdog schreef:
(quote)

Ik heb gewoon de gehele Top 40/ Tipparade gebruikt. En de overgebleven plekken heb ik random ingevuld met wat namen die voorbij kwamen in mijn lijstje van singles uit 2014 (sommigen hits uit mn chart, sommigen niet) waarbij een kleinere voorkeur was voor artiesten die bekend waren met de Nederlandse hitlijsten, om het spel nog redelijk overeen te laten komen met de vorige edities. Achteraf gezien heb ik nogal een aantal platen over het hoofd gezien maar die kunnen we dus nog altijd nog in een ander spelletje laten terugkomen.

Iig. Dubvision is inmiddels door.

Ja, sorry, ik ben ook wel heel negatief. Je hebt natuurlijk gewoon je best gedaan voor een leuke KO, en dat kan nooit naar ieder wens zijn. Volgend jaar gewoon met nominaties en dan is iedereen blij.

91. The Chemical Brothers feat. Miguel – This Is Not a Game vs. Wilkinson feat. Tom Cane – Half Light

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 11:49 uur

geplaatst: vandaag om 11:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.