MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.

zoeken in:
Voorstel: misschien is het een idee om de battles deze ronde sowieso maar tot de 4 te laten lopen? Ik heb het idee dat veel mensen hier niet meestemmen vanwege het soms bedenkelijke niveau van de battles (zoals deze ) op die manier hoeft de eerste ronde niet eindeloos te duren en kunnen we iets sneller filteren naar battles die door de meerderheid worden gewaardeerd.

134. Porter Robinson – Sad Machine vs. Para One – You Too

tbouwh schreef:
Voorstel: misschien is het een idee om de battles deze ronde sowieso maar tot de 4 te laten lopen? Ik heb het idee dat veel mensen hier niet meestemmen vanwege het soms bedenkelijke niveau van de battles (zoals deze ) op die manier hoeft de eerste ronde niet eindeloos te duren en kunnen we iets sneller filteren naar battles die door de meerderheid worden gewaardeerd.

Voordeel van dit tempo is wel dat we na afloop meteen door kunnen met de 2015 editie.

Och, ik had dit tempo wel verwacht daar er ook veel luisterwerk inzit. Je merkt dat zodra er een battle is waarvan beide singles bekend zijn het gelijk een stuk sneller loopt. En idd, hoe dichter we na afloop tegen het einde van 2015 aanzitten, hoe beter. De 00/13 loopt nog en ik heb hierna nog een K.O. in de planning staan.

134. Porter Robinson - Sad Machine vs. Para One - You Too

1-0

2-1

Vond ik toch een leuk hitje van Para One

135. AlunaGeorge – Supernatural vs. Passenger – Golden Leaves

1-0

'Save My Night' afgeserveerd

Idd. Een flinke

136. Lana Del Rey – Brooklyn Baby vs. Austin Mahone feat. Pitbull – Mmm Yeah

1-0

137. Travie McCoy feat. Jason Mraz – Rough Water vs. The Script – No Good in Goodbye

0-1

1-1

No Good in Goodbye zou weleens het dieptepunt van 2014 kunnen zijn.

Alleen omdat 'ie op Ordinary World lijkt? gezien het feit dat je zelf zegt heel weinig muziek echt slecht/verschrikkelijk te vinden vraag ik me af wat je dan zo verkeerd vindt aan dit nummer.

tbouwh schreef:
Alleen omdat 'ie op Ordinary World lijkt? gezien het feit dat je zelf zegt heel weinig muziek echt slecht/verschrikkelijk te vinden vraag ik me af wat je dan zo verkeerd vindt aan dit nummer.

Er is wel muziek die ik slecht vind, maar wat ik bedoel is dat ik er alsnog prima naar kan luisteren, ook al vind ik het heel slecht. In die zin vind ik dus weinig muziek verschrikkelijk om naar te luisteren.

En tsja, wat vind ik er slecht aan... Ik kan er vooral heel weinig goeds aan ontdekken. En die tekst vind ik nog het ergste.

Arrie schreef:
(quote)

Er is wel muziek die ik slecht vind, maar wat ik bedoel is dat ik er alsnog prima naar kan luisteren, ook al vind ik het heel slecht. In die zin vind ik dus weinig muziek verschrikkelijk om naar te luisteren.

En tsja, wat vind ik er slecht aan... Ik kan er vooral heel weinig goeds aan ontdekken. En die tekst vind ik nog het ergste.

Ah okee, dat kan natuurlijk. Ik vind het nummer niet bijster bijzonder, maar vind het wel enorm fijn wegluisteren. Bij mij werkt het vaak andersom; ik hoor nummers die me op een of andere wijze tegenstaan. En hoezeer ik het dan ook probeer, met veel plezier ernaar luisteren kan ik dan niet. Dan heb ik liever nummers die misschien veilig en eenvoudig zijn, maar toch prettig in het gehoor liggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.