MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2015]

zoeken in:
The War On Drugs mag zich klaarhouden om de rode lantaarn over te nemen.

JoaMuse schreef:
The War On Drugs mag zich klaarhouden om de rode lantaarn over te nemen.

Sorry Kaj. Maar een finaleplek en beste nummer van 2014 is al heel mooi, toch?

De puntenregen van Red Eyes moet nog wel op gang komen ja

Onweerwolf
Silent Shout loopt nu trouwens al een beetje weg met 10 punten verschil.

Zo, ik heb het weer wat spannender gemaakt.

Benieuwd in hoeverre de einduitslag van Silent Shout en Fake Empire straks een indicatie gaan geven voor hun uitslag in de finale van de MuMeLadder.

Sufjan van 3x in linkerrijtje naar 3x in rechterrijtje

Onweerwolf
El Ninjo schreef:
Benieuwd in hoeverre de einduitslag van Silent Shout en Fake Empire straks een indicatie gaan geven voor hun uitslag in de finale van de MuMeLadder.

En of het ook de nummers 1 en 2 worden. Anders klopt de MuMeLadder namelijk niet en moeten we hem overdoen.

Onweerwolf schreef:
(quote)

En of het ook de nummers 1 en 2 worden. Anders klopt de MuMeLadder namelijk niet en moeten we hem overdoen.

Beiden top 10 hoop ik, en anders moeten er nog maar wat meer mensen van De Witte Trui een lijstje inleveren voor de grote finale.

Onweerwolf schreef:

Dan moeten we in 2016 weer aan de bak

Vervelend!

Onweerwolf
Zo, daar komt de eerste aanval van The National.

Benieuwd naar zijn nummer 1!

Het ligt nog erg dicht bij elkaar. Al heb ik wel het gevoel dat Silent Shout bij de volgende stemmer weer wat kan uitlopen.

DjFrankie (moderator)
GrafGantz schreef:
(quote)

Benieuwd naar zijn nummer 1!

De Fuck Buttons denk ik gezien zijn top 10. Tenzij daarin gesneden wordt.

DjFrankie schreef:
(quote)

De Fuck Buttons denk ik gezien zijn top 10. Tenzij daarin gesneden wordt.

Volgens mij moet ie z'n username aanpassen

Onweerwolf
Surf_solar calling.

DjFrankie (moderator)
Onweerwolf schreef:
Surf_solar calling.

Onweerwolf
*een traditioneel mega-applaus gaat op in de zaal als de stemmen van de host worden aangekondigd*

Edgar18 schreef:
Zo kan ik me niet voorstellen dat er ook mensen zijn die dit nummer van Eefje het beste vinden van alle finalisten...

Hear hear.........

*staande ovatie*

Ik zie het in tegenstelling tot Gretz best aankomen dat Eefje laatste wordt. De Bedoeling is een nummer dat veel mensen volgens mij wel erg lekker vinden klinken, maar daar haal je het niet mee (valt ook af te leiden uit het aantal 1, 2 en 3 punten dat ze krijgt). Rabiate Eefjefans zoals Gretz (en ik ook best) kunnen het zich misschien wat moeilijk voorstellen, maar er zijn weinig mensen die écht verpletterd worden door haar nummer.

Ik hoop daarintegen wel dat ze Red Eyes en als het even kan The Kids Are On High Street in haar val meesleept. Wat een kaknummers.

Onweerwolf
hoi123 schreef:
Ik hoop daarintegen wel dat ze Red Eyes en als het even kan The Kids Are On High Street in haar val meesleept. Wat een kaknummers.

Madrugada zou wel verrassend zijn als die niet het linkerrijtje zou halen.

Ja, weet ik. Maar een mens mag hopen.

Onweerwolf
Nou, tijd voor de eerste pool?

Welke plaat gaat als eerste door de 100 breken en bij het hoeveelste lijstje is dat? We hebben er nu 17 gehad.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:51 uur

geplaatst: vandaag om 23:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.