Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2015]
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2015, 11:53 uur
The War On Drugs mag zich klaarhouden om de rode lantaarn over te nemen. 

0
geplaatst: 13 december 2015, 11:54 uur
0
geplaatst: 13 december 2015, 11:55 uur
Sorry Kaj.
Maar een finaleplek en beste nummer van 2014 is al heel mooi, toch? 
Maar een finaleplek en beste nummer van 2014 is al heel mooi, toch? 
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 11:59 uur
Silent Shout loopt nu trouwens al een beetje weg met 10 punten verschil.
0
geplaatst: 13 december 2015, 12:02 uur
Benieuwd in hoeverre de einduitslag van Silent Shout en Fake Empire straks een indicatie gaan geven voor hun uitslag in de finale van de MuMeLadder.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 12:03 uur
El Ninjo schreef:
Benieuwd in hoeverre de einduitslag van Silent Shout en Fake Empire straks een indicatie gaan geven voor hun uitslag in de finale van de MuMeLadder.
En of het ook de nummers 1 en 2 worden. Anders klopt de MuMeLadder namelijk niet en moeten we hem overdoen.

0
geplaatst: 13 december 2015, 12:05 uur
Onweerwolf schreef:
En of het ook de nummers 1 en 2 worden. Anders klopt de MuMeLadder namelijk niet en moeten we hem overdoen.
(quote)
Beiden top 10 hoop ik, en anders moeten er nog maar wat meer mensen van De Witte Trui een lijstje inleveren voor de grote finale.
0
geplaatst: 13 december 2015, 12:05 uur
Onweerwolf schreef:
Dan moeten we in 2016 weer aan de bak

0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 12:11 uur
Zo, daar komt de eerste aanval van The National.
0
geplaatst: 13 december 2015, 12:12 uur
0
geplaatst: 13 december 2015, 12:12 uur
Het ligt nog erg dicht bij elkaar. Al heb ik wel het gevoel dat Silent Shout bij de volgende stemmer weer wat kan uitlopen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 december 2015, 12:15 uur
De Fuck Buttons denk ik gezien zijn top 10. Tenzij daarin gesneden wordt.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 12:29 uur
*een traditioneel mega-applaus gaat op in de zaal als de stemmen van de host worden aangekondigd*

0
geplaatst: 13 december 2015, 12:29 uur
Edgar18 schreef:
Zo kan ik me niet voorstellen dat er ook mensen zijn die dit nummer van Eefje het beste vinden van alle finalisten...
Zo kan ik me niet voorstellen dat er ook mensen zijn die dit nummer van Eefje het beste vinden van alle finalisten...
Hear hear.........
0
geplaatst: 13 december 2015, 12:31 uur
Ik zie het in tegenstelling tot Gretz best aankomen dat Eefje laatste wordt. De Bedoeling is een nummer dat veel mensen volgens mij wel erg lekker vinden klinken, maar daar haal je het niet mee (valt ook af te leiden uit het aantal 1, 2 en 3 punten dat ze krijgt). Rabiate Eefjefans zoals Gretz (en ik ook best) kunnen het zich misschien wat moeilijk voorstellen, maar er zijn weinig mensen die écht verpletterd worden door haar nummer.
Ik hoop daarintegen wel dat ze Red Eyes en als het even kan The Kids Are On High Street in haar val meesleept. Wat een kaknummers.
Ik hoop daarintegen wel dat ze Red Eyes en als het even kan The Kids Are On High Street in haar val meesleept. Wat een kaknummers.

0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 12:36 uur
hoi123 schreef:
Madrugada zou wel verrassend zijn als die niet het linkerrijtje zou halen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 12:39 uur
Nou, tijd voor de eerste pool?
Welke plaat gaat als eerste door de 100 breken en bij het hoeveelste lijstje is dat? We hebben er nu 17 gehad.
Welke plaat gaat als eerste door de 100 breken en bij het hoeveelste lijstje is dat? We hebben er nu 17 gehad.
* denotes required fields.