MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2015]

zoeken in:
Dan hebben we tijdelijk een hele mooie top 2!

En zo is Fake Empire al voorbij Bloodbuzz.. Al scheelt het niet veel Beide Nationals hadden vorig jaar ook een hele trage start om uiteindelijk gewoon heel hoog te eindigen, dus ik verwacht dat dat nu ook wel weer gewoon gaat gebeuren.

Onweerwolf schreef:
Hehe, bovenstaande update is wel de enige dit jaar die volledig naakt is gepost.

Er zijn ook zaken die je dan weer niet perse hoeft te delen

Onweerwolf
Poeha schreef:
(quote)

Er zijn ook zaken die je dan weer niet perse hoeft te delen

Die zijn er inderdaad genoeg.

3 fantastische tracks onderaan. Hopelijk gaat daar nog wel wat aan veranderen.

Onweerwolf
NP: #149 Spinvis - Aan De Oevers Van De Tijd

Voor het laatst 'eligible' dit jaar en 198 plekken gestegen. Terecht, al had het van mij in de finale mogen staan.

Blijft enorm leuk deze presentatie Onweerwolf

Er zit wel een klein foutje mbt tot de nummering, ik zie 2x nummer 14 en geen nummer 16.

Superpresentatie inderdaad! Al mis ik nu voor het derde jaar op rij de presentatie van mijn eigen punten

Jammer dat mijn nummer 1 Daniel het vooralsnog wat laat afweten, maar dat had ik wel verwacht eerlijk gezegd...

Onweerwolf

Hmm ik lig voor op je, zie ik.. Hier speelt nu Rival Dealer al. Alleen als ik Spotify via de Chromecast laat spelen, kan ik niet naar LastFM scrobbelen om een of andere reden, dus heb ik me via friendscrobbler.com aan jouw account gelinkt voor vandaag, Onweerwolf

Onweerwolf
arcade monkeys schreef:

Er zit wel een klein foutje mbt tot de nummering, ik zie 2x nummer 14 en geen nummer 16.

Scherp opgemerkt!

Dank je wel, ik heb het gefixed.

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
Hmm ik lig voor op je, zie ik.. Hier speelt nu Rival Dealer al. Alleen als ik Spotify via de Chromecast laat spelen, kan ik niet naar LastFM scrobbelen om een of andere reden, dus heb ik me via friendscrobbler.com aan jouw account gelinkt voor vandaag, Onweerwolf

Komt wellicht omdat niet alles op Spotify staat. Ik speel de lijst af vanuit MediaMonkey.

arcade monkeys schreef:

lol, dat probleem was er vorig jaar ook al, mss heeft OWW een verkeerde oude versie als basis gebruikt voor het bestand van dit jaar?

Deed Chicago van Sufjan vorig jaar ook al mee in de finale?

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
(quote)
lol, dat probleem was er vorig jaar ook al, mss heeft OWW een verkeerde oude versie als basis gebruikt voor het bestand van dit jaar?

Ja, ik meende al dat dit me bekend voorkwam.

Ik heb idd de template van 2014 gebruikt. En dan de versie van voor de start, niet de eindstand. Daar komt het door, want ik heb hem toen tussendoor aangepast. Net als nu dus.

Waarschijnlijk gaat dat volgend jaar dus weer zo zijn.

Onweerwolf
Sunderland schreef:
Deed Chicago van Sufjan vorig jaar ook al mee in de finale?

Nee, in 2013 wel.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Komt wellicht omdat niet alles op Spotify staat. Ik speel de lijst af vanuit MediaMonkey.

Nou, ik heb mijn playlist gewoon random aangezet, en uit jouw bericht dat je Jamie xx aan had staan op de gok een halfuur vooruit geëxtrapoleerd naar bij welk nummer ik dan moest inhaken. Kennelijk ben ik een nummer te ver begonnen. Maar gezien ik straks toch nog een paar uur de deur uit moet, is het ook geen enorme ramp (dát ik de deur uit moet vind ik eigenlijk het grotere probleem )

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
(quote)

Nou, ik heb mijn playlist gewoon random aangezet, en uit jouw bericht dat je Jamie xx aan had staan op de gok een halfuur vooruit geëxtrapoleerd naar bij welk nummer ik dan moest inhaken. Kennelijk ben ik een nummer te ver begonnen. Maar gezien ik straks toch nog een paar uur de deur uit moet, is het ook geen enorme ramp (dát ik de deur uit moet vind ik eigenlijk het grotere probleem )

Psst, Kaj, tegenwoordig bestaan er ook walkmans.

Onweerwolf
Zo, alle elektronica krijgt even een flinke boost.

Onweerwolf

Zometeen even wat nummers in de onderste regionen een boost geven.

Onweerwolf schreef:
Kendrick is verrassend goed bezig zeg.
Ik heb wel het vermoeden dat er toevallig veel hiphop liefhebbers tussen de eerste lijstjes zitten. Maar, het zou te gek zijn als Kendrick vol kan houden en het linkerrijtje kan halen.

Ik neem aan dat de Kendrick-fans relatief veel zitten in het eerste deel van de loting en dat de Eefje-fans nog moeten komen. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Swimming Pools uiteindelijk boven De Bedoeling gaat eindigen.

Edgar18 schreef:
(quote)
Ik heb wel het vermoeden dat er toevallig veel hiphop liefhebbers tussen de eerste lijstjes zitten. Maar, het zou te gek zijn als Kendrick vol kan houden en het linkerrijtje kan halen.

Ja, ik meen me te herrineren dat Kanye vorig jaar ook erg goed begon

Onweerwolf
Als een echte gentleman redt Gretz de eer van Eefje.

Hehe. Morgen om 14:00 komt de eerste single van het nieuwe album van Eefje uit, voor wie dat gemist had.

Gretz schreef:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Swimming Pools uiteindelijk boven De Bedoeling gaat eindigen.
Zo kan ik me niet voorstellen dat er ook mensen zijn die dit nummer van Eefje het beste vinden van alle finalisten...

Gast
geplaatst: vandaag om 20:30 uur

geplaatst: vandaag om 20:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.