MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2015]

zoeken in:
Onweerwolf schreef:
(quote)

Ja, dat is 16 minuten en 7 seconden afsnijden. Beetje een Lance Armstrong actie.

Ik ga zo wel nog uitgebreid pauzeren, om Ullrich, Beloki en co. de kans te geven om terug aan te sluiten

Onweerwolf
En denk niet dat Beloki dat nog trekt.

tbouwh schreef:
(quote)

Ook Student? Hier hetzelfde, ik wordt geacht dinsdag een essay-tentamen en vrijdag een paper in te leveren
Yup Succes daarmee trouwens.

Onweerwolf

Onweerwolf
Volgens mij heeft niemand de pool gewonnen.

Onweerwolf schreef:
Volgens mij heeft niemand de pool gewonnen.
Ik vind dat ik wel de credits verdien door als enige te voorspellen dat meerdere nummers tegelijk over de 100 heen zouden gaan. Dat ik daarbij een verkeerd nummer noemde en voorspelde dat dat al een lijstje eerder zou gebeuren, zie ik voor het gemak door de vingers

zaaf
ik twijfelde nog of ik een verkeerd nummer zou voorspellen en dat dan erbij voorspellen.

Gebruiker43757 schreef:
(quote)
Yup Succes daarmee trouwens.

Thanks komt goed, ik ben aan het werk en ververs ondertussen om de zoveel tijd de pagina

Onweerwolf

hoi123 schreef:
Rabiate Eefjefans zoals Gretz (en ik ook best) kunnen het zich misschien wat moeilijk voorstellen, maar er zijn weinig mensen die écht verpletterd worden door haar nummer.

Er komt in ieder geval nog een lijstje waar ze, verdiend en ook verwacht, veel punten zal halen...de deelnemerslijst kennende.

Hé, achter de positie zit de albumhoes (edit: of single eerder) verstopt, heb ik nu pas door.

Poeha schreef:
(quote)

Er komt in ieder geval nog een lijstje waar ze, verdiend en ook verwacht, veel punten zal halen...de deelnemerslijst kennende.

Moet mijn voorspelling wat bijstellen maar denk dat er nog steeds ruim 175 punten mogelijk zijn.

zaaf
Poeha schreef:

dat vermoed ik ook

Onweerwolf schreef:
NP: #131 David Bowie - Where Are We Now?

Bowie in het jongerenklassement en ook nog als nieuwe binnenkomer.

Heel fijn, is dan ook een prachtnummer.

Onweerwolf, hoe bepaal je eigenlijk in welke volgorde de users voorbij komen? Is dat volledig random?

tbouwh schreef:
Onweerwolf, hoe bepaal je eigenlijk in welke volgorde de users voorbij komen? Is dat volledig random?

T ritme niet door? Gaat op de tweede letter vd forumnaam

Onweerwolf
tbouwh schreef:

Random.

Met dit knopje:

http://puu.sh/lTTQq/0fdf6d264b.png

Onweerwolf
NP: #120: M83 - Wait

Een plaat die al jaren slechter presteert dan ik zou verwachten.

En dat is jammer, zowel die als Midnight City zouden het bij mij goed doen in de finale.

Kendrick is langzaam aan het wegzakken helaas

Voorlopig presteren AF (Reflektor en Sprawl) heel ver onder verwachting, maar toch vooral de clown. Die gaat hopelijk nog flink stijgen..

Onweerwolf
NP: #117 Strand Of Oaks - JM

Eén van de mooiste ontdekkingen van 2014 voor mij. Voor het eerst gehoord, precies een jaar geleden, bij de Duysterlijst van Studio Brussel. Helaas is het programma en de lijst al weer ter ziele.

Onweerwolf
Red Eyes is nu wel behoorlijk op stoom inmiddels. Zo hard zelfs dat het de verrassing tot nu toe is.

Onweerwolf
Mooie top 3 nog altijd met poptronica, triptronica en dronetronica.

Ik had daar ook wel licht op gerekend dat Red Eyes het vrij goed zou doen in de finale. Eén van de betere nummers van de laatste jaren.

Linkerrijtje had ik wel ingecalculeerd, maar nu gaat Red Eyes wel héél hard

Voorlopig het enige goede nummer in de top 4

Gast
geplaatst: vandaag om 19:44 uur

geplaatst: vandaag om 19:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.